Winnaars hier,van harte gefeliciteerdquote:
Wel een beetje mee eens. Hoewel het me toch enorm verbaasd heeft dat 20 koppels het nog wel enigszins redelijk vol wisten te houden.quote:
Staat geen pistool tegen je hoofd heh, ga gewoon wegquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een beetje mee eens. Hoewel het me toch enorm verbaasd heeft dat 20 koppels het nog wel enigszins redelijk vol wisten te houden.
100.000 euro is een boel geld voor de meeste mensen…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Staat geen pistool tegen je hoofd heh, ga gewoon weg
Wat een onzin. Dat hoort er een beetje bij als je aan een marathon deelneemt.quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rogramma-john-de-molquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat hoort er een beetje bij als je aan een marathon deelneemt.
We kijken toch ook naar sporten waar mensen zichzelf slopen. Ik snap het probleem niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rogramma-john-de-mol
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
We kijken toch ook naar sporten waar mensen zichzelf slopen. Ik snap het probleem niet.
En expeditie robinson dan of vroeger fear factor oh en vergeet wipe out niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
We kijken toch ook naar sporten waar mensen zichzelf slopen. Ik snap het probleem niet.
Wat vind jij van medische discriminatie?quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:18 schreef Catatafishh het volgende:
Eindelijk ligt ook de ethische discussie op tafel. Ook ik vond dit te ver gaan. En na de show gewoon gezellig de auto in? Deze deelnemers hadden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.
Ja dat is echt hetzelfdequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Jij vindt dit hetzelfde als een festival toch? Want bij festivals gaan mensen ook met rolstoelen de dansvloer af omdat ze niet meer kunnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Het lijkt me een beetje trappen van RTL nieuws.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:44 schreef leolinedance het volgende:
Je kiest er toch zelf met je gezond verstand voor om mee te doen? Snap de ophef niet.
Ja, maar er wordt ook een worst voor je neus gehangen van 100.000 euro.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:44 schreef leolinedance het volgende:
Je kiest er toch zelf met je gezond verstand voor om mee te doen? Snap de ophef niet.
Tegenwoordig is Expeditie Robinson een 5 sterren hotel, vergeleken met de eerste seizoenen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En expeditie robinson dan of vroeger fear factor oh en vergeet wipe out niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |