ja eens!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zou het jammer als ze nu gaan focussen op 89 omdat ze zo goed staan. Staan meerdere stellen die al tijden niets doen.
Zeg, ga hier eens weg als je alleen maar confrontatie op zoekt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:24 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Hahaha, en jahoor, een racismelaart trekket. Houd je debiele gedachtegang voor je, aub. Of ben je een linksfactist?
Vind het best heel erg sneu voor hem. Wilskracht heeft ie wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:25 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Hoop het ook!Senne gaat hier lang last van houden. Gun ik 'm niet
Ze zien er wel anders uit.quote:
Valt me ook tegen. Het is geen Marc Martel of One Night Of Queenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
Eindelijk Queen maar weet eigenlijk niet of ik dit wil horen.
Stel je voor dat je zelfs van een belachelijke programma een links-rechts discussie gaat proberen te makenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:24 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Hahaha, en jahoor, een racismekaart-trekker. Houd je debiele gedachtegang voor je, aub. Of en je zo'n linksextremist?
Daar begon die linksextremist/racismeroeper toch echt mee, lees maar terug... En me bericht is ge-edit trouwens.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:25 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Zeg, ga hier eens weg als je alleen maar confrontatie op zoekt.
Ik duld alleen Adam Lambert als zanger en daarvoor George Michael. Andere wil ik niet horen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:27 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Valt me ook tegen. Het is geen Marc Martel of One Night Of Queen
k3 vond ik erg leuk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:28 schreef Honkypete het volgende:
Lekker met z'n alle stap tikken en handjes zwaaien. Lijkt goddomme K3 wel
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zelfs van een belachelijke programma een links-rechts discussie gaat proberen te maken
Enige Links Rechts hier zijn de Snollebollekes.
Ik had K3 al geblokt in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:28 schreef Honkypete het volgende:
Lekker met z'n alle stap tikken en handjes zwaaien. Lijkt goddomme K3 wel
Paul Rodgers deed het ook goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik duld alleen Adam Lambert als zanger en daarvoor George Michael. Andere wil ik niet horen.
Ach dat mocht Freddie ook wel eensquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:29 schreef Dutch_view het volgende:
Zanger mag wel eens naar de tandarts?
Freddiequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
Zegt me wel iets, ga ik later opzoeken. Maar liefst hoor ik alleen Freddy.
Wat amateuristisch getimed.quote:
Die had 6 koppels toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Man, beetje tempo erin, straks verslaan ze Guus.
Ja met deze energie kan je de dansers niet echt de schuld geven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Staat weer niks te doenquote:
Het is Queen, dan is het óf traag en bombastisch óf traag met een gitaarsolo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Gaat 't niet halenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
senne is echt kapot stuk [ afbeelding ]
Ze namen geen afscheid dus denk dat hij nog terug komtquote:
helemaal gek jongequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ze namen geen afscheid dus denk dat hij nog terug komt
misschien word z'n studie betaald ofzo als hij 50 uur vol maakt ofzo. moet toch wel echt wat tegenover staanquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:41 schreef Honkypete het volgende:
En dit doet 'ie zichzelf allemaal aan voor een onderonsje he!?!? Nou sorry, maar dat onderonsje gaat er niet komen met zijn fysieke staat op 't moment. En daarnaast jezelf zo laten uitputten voor een fucking onderonsje? Lekker onder de plak zit je dan
Fuck echt he, koek koek dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ze namen geen afscheid dus denk dat hij nog terug komt
Ontmaagding?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien word z'n studie betaald ofzo als hij 50 uur vol maakt ofzo. moet toch wel echt wat tegenover staan
Wat een strijderquote:
Nee een onderonsje met z'n chick geloof ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien word z'n studie betaald ofzo als hij 50 uur vol maakt ofzo. moet toch wel echt wat tegenover staan
Kan ie alleen nog op zijn rug liggen. Of ie geniet weet ik dan niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:43 schreef Schakeltopia het volgende:
maar of dat dan echt genieten word als je zo in de kreukels ligt
Nee die is er nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Even weggeweest. Elvis is ook weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |