Volgens mij had ie een andere naam maar was een hele flinke kerel iig. Ik ken die namen niet hoor van die NL artiesten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als Peter Beense vannacht ook optrad dan ja.
En als gevolg van de klachten wordt hun tijdelijk contract niet verlengd. Worden werkeloos, krijgen financiële problemen, raken aan de drugs. Relatieproblemen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:46 schreef Eightyone het volgende:
Sommigen kunnen de eventueel te winnen ton weer deels aan (langdurige) medische kosten uitgeven.
"het verstevigde podium"quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als Peter Beense vannacht ook optrad dan ja. Ah, het was Django lees ik. Die vormde ooit samen met Peter en Frans Duijts (ook geen kleintje) een illuster zangtrio.
Oh die frans duijts heb ik wel gezien, die begon te zingen met tekst over frans en duits, toen gemutequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als Peter Beense vannacht ook optrad dan ja. Ah, het was Django lees ik. Die vormde ooit samen met Peter en Frans Duijts (ook geen kleintje) een illuster zangtrio.
We krijgen geheid een Chateau Meiland-achtigprogramma rond het Elviskoppel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En als gevolg van de klachten wordt hun tijdelijk contract niet verlengd. Worden werkeloos, krijgen financiële problemen, raken aan de drugs. Relatieproblemen.
Maar goed John de Mol heeft genoeg programma's om die problemen op te lossen.![]()
Nou ik heb goed nieuws voor je! Hij komt dalijk nog een keer!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die frans duijts heb ik wel gezien, die begon te zingen met tekst over frans en duits, toen gemuteMaar kweet niet meer hoe die eruit zag.
Alsteblief niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
We krijgen geheid een Chateau Meiland-achtigprogramma rond het Elviskoppel.
Eensquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Snap niet dat ie er niet wordt afgehaald, lijkt ook totaal niet meer op dansen natuurlijk.
Jippiequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ik heb goed nieuws voor je! Hij komt dalijk nog een keer!
Hij was wel realistisch dat ie niet meer kon winnen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Snap niet dat ie er niet wordt afgehaald, lijkt ook totaal niet meer op dansen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die frans duijts heb ik wel gezien, die begon te zingen met tekst over frans en duits, toen gemuteMaar kweet niet meer hoe die eruit zag.
Goffer, daar moet je ook niet mee in een lift gaan staan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Django, Frans, Peter.
Overigens is Frans Duijts wel een grotere naam dan Peter Beense.
Das óók een ton! Kijken we even mee Johnnie!?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Django, Frans, Peter.
Overigens is Frans Duijts wel een grotere naam dan Peter Beense.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:55 schreef Robert1604 het volgende:
Gaat Peter Beense ook even de dansvloer op, mee dansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |