Alleen fysiek of ook pesten?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:17 schreef DKUp het volgende:
Senne gaat heel het leven hier last van houden.
pak de youtube stream uit de OPquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:19 schreef Document1 het volgende:
Ik wou nog even snel een stukje meepakken voor ik moet werken maar die reclame duurt fukin lang.
Nee joh, die zie je niet onder het gewone volk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:17 schreef DKUp het volgende:
Ome Sjohn gaat vanavond toch zelf afsluiten mag ik hopen?
YOUTUBEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:19 schreef Document1 het volgende:
Ik wou nog even snel een stukje meepakken voor ik moet werken maar die reclame duurt fukin lang.
Zijn er 2 die iedere keer meedansen, vind ik vet geinig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:20 schreef Stranger het volgende:
Dat ene jurylid wil zelf veels te graag mee dansenStaat gewoon in zijn eentje te feesten.
Welk nummer was die ook alweer?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:20 schreef Eightyone het volgende:
Senne. Waarom staat het medische team dit nog toe?
Ook respect voor mw 81...gaat onverstoorbaar doorquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:20 schreef Schakeltopia het volgende:
tuinbroek gaat echt helemaal los
Als er nog vijf koppels over waren zou je zeggen ze maken nog kans maar nu echt niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:20 schreef Eightyone het volgende:
Senne. Waarom staat het medische team dit nog toe?
ditquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:21 schreef Stranger het volgende:
Met 3js in het verschiet zou ik ook nog even genieten van deze beatmuziek
Dat zou verschrikkelijk zijn, voor hem, voor ons sensatie natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:21 schreef Robert1604 het volgende:
Lijkt me lullig als de Tuinbroek na de hele tijd zo gedanst te hebben, een kwartier voor het einde door zijn hoeven zakt.
Ben blij dat ie een partner heeft die even energiek lijkt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:21 schreef Robert1604 het volgende:
Lijkt me lullig als de Tuinbroek na de hele tijd zo gedanst te hebben, een kwartier voor het einde door zijn hoeven zakt.
Sorry, ik was even het leven aan het overdenken onder de douche.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:14 schreef VoMy het volgende:
De 3js. Klap in het gezicht van de dansers.
@:El-Stinho
Houten Klaas nr 30.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Welk nummer was die ook alweer?
Laat ze nog even snel Andre Rieu boeken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze hadden trouwens wel wat meer kunnen afwisselen met dansstijlen.
In de hal is ruimte genoeg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Laat ze nog even snel Andre Rieu boeken.
Amputeren of nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Last van de enkels is niet levensbedreigend.
en hij niet alleenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Cameraman zit te wachten tot Senne door z'n hoeven zakt.
Wij allemaal inmiddels.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Cameraman zit te wachten tot Senne door z'n hoeven zakt.
Idd, hoe is het mogelijk dat die elkaar gevonden hebben (of beiden hetzelfde pepmiddel?)quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ben blij dat ie een partner heeft die even energiek lijkt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:27 schreef VoMy het volgende:
3js is wel het beste dat Volendam te bieden heeft.
Hij betaalt in exposure net zoals Prins Pand.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
Hoeveel betaalt John eigenlijk aan de acts?
Nick en Simon zorgen samen met Kees voor zeer vermakelijke TVquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:27 schreef VoMy het volgende:
Dat is niet heel moeilijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:27 schreef VoMy het volgende:
Jij zou hier ook niet voor niks optreden? Live tv voor een potentieel groot publiek. Gratis reclame.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
Hoeveel betaalt John eigenlijk aan de acts?
Misschien heeft hij een lijntje met Sywert.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij betaalt in exposure net zoals Prins Pand.
Waggelt in character.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:30 schreef Schakeltopia het volgende:
team donaldduck begint ook wat minder soepel te lopen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat ziet die ene J er uit man.. Ruzie met zowel zijn kapper als opticien?
Kan er al een paard tussen de benen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:30 schreef Schakeltopia het volgende:
team donaldduck begint ook wat minder soepel te lopen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:30 schreef engine het volgende:
[..]
Kan er al een paard tussen de benen?
Dit is ook niet echt muziek om flink op de dansen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:32 schreef -Sisyphus- het volgende:
Hopelijk gaan ze langzaamaan weer wat meer gele kaarten uitdelen. Zou vervelend zijn als mensen die de helft van de tijd stil hebben gestaan straks gaan winnen.
Denk dat het al te laat is... Als je met een verzwikte enkel toch constant maar doorgaat na meermaals ingetaped te zijn, die houd hier echt lang last van.quote:
Ik ben teamelvisquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:32 schreef Stranger het volgende:
Ze mogen nog tot 16:00 slapen. Zou het sommige teams toch van harte aanraden.
Zou best kunnen. Energie doordat het einde in zicht is, nou je, energie is een erg groot woord inmiddels.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:32 schreef Momo het volgende:
Opvallend dat de laatste uren vrijwel niemand afvalt, opgeven willen ze niet meer met einde in zicht?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:35 schreef Momo het volgende:
Zullen we met zijn allen springen!?
Nou nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |