Joling en Bauer zijn ook niet fantastisch, maar die hebben eigen werk. Het lijkt wel alsof 90% van wat je ziet óf al lang en breed vergeten is en op de braderie in assen hoort te staanquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Begin b.v. eens met het inhuren van de originele artiesten i.p.v. al die goedkope covermeuk.
Het was ook vroeg in de ochtend. Er werd ook nog zakkeh zakkeh zakkeh gezongen en er stond een man ongemakkelijk achter een draaitafel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer net gemist :/ wel mensen zien rennen om zo snel mogelijk een banaan te kunnen eten.
Omdat ze nu een hoop bananen weg moeten gooien?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:00 schreef DKUp het volgende:
De meneer die bij elke maaltijd een banaan wil is blijkbaar vannacht afgevallen.
Jammer
Ze gaat The Voice verder de kop omdraaien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:00 schreef Stranger het volgende:
Ik ben wel blij dat Glennis Grace ons bespaard blijft.
Normaal doet zij de Whitney imitaties jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:00 schreef Stranger het volgende:
Ik ben wel blij dat Glennis Grace ons bespaard blijft.
Dit verhaal heb ik nog niet gehoord. Uit welk land?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:00 schreef Robert1604 het volgende:
Een ton om zijn familie hierheen te halen? O dus met een zak geld kom je hier zo binnen?
Maarten van der Weijden dringt zich ook hier weer op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het was ook vroeg in de ochtend. Er werd ook nog zakkeh zakkeh zakkeh gezongen en er stond een man ongemakkelijk achter een draaitafel.
Of doet ze dat al?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:03 schreef DKUp het volgende:
Romy Monteiro kan beter in musicals spelen.
Dansen is een ruim begrip.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:04 schreef DKUp het volgende:
Ze dansen nog steeds. De Dansmarathon!
Radio reclame GENOT
Denk dat ze het ook wel goed doet op een bepaalde Hamster site. Erg diervriendelijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:03 schreef DKUp het volgende:
Romy Monteiro kan beter in musicals spelen.
Senne gaat voorlopig helemaal nergens naar toe.quote:
Iran dacht ik, stond net in beeld. Stel loopt nu in beeld. Zie het nr nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit verhaal heb ik nog niet gehoord. Uit welk land?
die kan heel niet meer lopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Senne gaat voorlopig helemaal nergens naar toe.
Dat kan ie al ff niet, benieuwd of ie nog mag dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die kan heel niet meer lopen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:07 schreef DKUp het volgende:
Zou toch heerlijk zijn als de gehele top 3 doping heeft gebruikt.
Liggen er lijntjes op het buffet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:07 schreef DKUp het volgende:
"Nee jury, geen speed. Ik heb ADHD dus ik slik (lekker veel) Ritalin"quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:07 schreef DKUp het volgende:
quote:
Gordon ging toch niet naar Dubaiquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Grappenmakers zijn wakker hoor.
En zit Gordon niet in Dubai of zo. Oh en was toch weer afgekickt.
Jawel toch, heb nog een dingetje voorbij zien komen dat ie daar zat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:10 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Gordon ging toch niet naar Dubai
ja doen het heel leuk, prettig om aan te horenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:11 schreef VoMy het volgende:
Dit commentaarduo is wel ijzersterk hoor.
Ja hij zat er ook, maarr was echt na een paar dagen weer terugquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel toch, heb nog een dingetje voorbij zien komen dat ie daar zat.Nu raak ik verward en heb geen zin om het op te zoeken.
Wat is ie tog sielugquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:11 schreef Robert1604 het volgende:
Weer over dat lulverhaal van 66...
quote:
Het heeft ook alleen maar de eerste twee jaar Euro Disney geheten, sinds '95 is het al Disneyland (met een paar jaar nog Resort er tussen) Paris.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:10 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Noem het ook nog steeds Eurodisney
Noem Slagharen ook nog Ponypark
Komt straks Patty weer?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:11 schreef VoMy het volgende:
Nou, vind het wel meevallen hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:11 schreef VoMy het volgende:
Patty Patty Patty kan alles vertellen over doping, genoeg ervaring.quote:
Oh echt lol dat heb ik dan gemist dat ie weer terug is. Was wel in de lijn der verwachting uiteraard.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:12 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Ja hij zat er ook, maarr was echt na een paar dagen weer terugWas even vergeten dat het geen homovriendelijk land was volgens mij
YouTube streamquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Scheids gaat ingrijpen? Kut nu reclame.
Dat gaat weer lastig worden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:14 schreef VoMy het volgende:
De 3js. Klap in het gezicht van de dansers.
@:El-Stinho
Echt? Kan mij nog herinneren dat ik er als jochie van 5-6 heen ging en het nog Eurodisney heettequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het heeft ook alleen maar de eerste twee jaar Euro Disney geheten, sinds '95 is het al Disneyland (met een paar jaar nog Resort er tussen) Paris.
Even een leuk feitje tussendoor
Volendam is een warm bad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:14 schreef VoMy het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Scheids gaat ingrijpen? Kut nu reclame.
In deze fase kunnen ze beter wat eurohouse/happy hardcore-acts uit de 90's uit de mottenballen halen. Gaat nergens over, maar motiveert wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:14 schreef VoMy het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]kijk dan via youtube, ik ga linkie niet meer plaatsen iig. Staat ook in de OP
Vragen ze toch gewoon Hairytop4Fun?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Patty Patty Patty kan alles vertellen over doping, genoeg ervaring.
Presteren lukte haar gisteren niet echt meer.
Party Animals staan nog op het programmaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In deze fase kunnen ze beter wat eurohouse/happy hardcore-acts uit de 90's uit de mottenballen halen. Gaat nergens over, maar motiveert wel.
CrackheadGODquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:15 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Vragen ze toch gewoon Hairytop4Fun?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:16 schreef Schakeltopia het volgende:
sennse strompelt het podium weer op
zo ziet het er wel uit jongequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Senne is de rest van z'n leven kreupel.
Gaat hier echt nog wel flink lang last van houden. Is niet gezond voor een mens dit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Als hij het al overleeft...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Optreden van Willeke Alberti?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:17 schreef DKUp het volgende:
Ome Sjohn gaat vanavond toch zelf afsluiten mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |