SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met grote plaksnor wel toch?
in het water toch als palingvis?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ligt gewoon standaard in de bosjes in Rotterdam?
Wat voor cadeautjes? Ledematen enzo?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ze wil allemaal cadeautjes naar het ziekenhuis brengen dus dan is het raar als ik daar plots niet meer lig
Zou best volgers trekkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je er een youtube kanaal ofzo van moeten maken, best veel bootfans dus.
Denk ik ook wel, zeker als je af en toe iets live kan streamen. Gewoon een statief kopen ballie! Komt volgens mij genoeg leuks langs.quote:
meh was topic van 19 uur nogwat dus valt wel meequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was vandaag weer een snelle dag?
nee hoor het is zaterdagquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koennie![]()
Oh shit ik helemaal opblijven voor Poetsen met Buda - Live, maar het is pas vrijdag
Veel plezier!quote:
Veel plezier op vakantie Bos!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de bus naar het centrale verzamelpunt
Vandaag laatste dingen in m'n appartement doen.. Fiets ophalen, gaten in de muren vullen, muurtje weer witten etc.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ga je weer zo,n gekke run doen ergens?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wel, zit al in de trein. En dat op een zaterdag.
Wandeltocht dit keer, met Arch-Indar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ga je weer zo,n gekke run doen ergens?
have funquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
allemaal? ander ben je alsnog de sjaak vaakquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Heenreis trein kost me al niks, chipkaartding is deaud.
Naja, ik ben naar een conducteur gelopen met een 'ik wil een kaartje kopen' en die zwaaiden meteen de deur voor me open, dus ik ga er vanuit dat het goed zit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal? ander ben je alsnog de sjaak vaak
Oh dat lijkt me best eng eigenlijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:31 schreef mschol het volgende:
best lekker geslapen.
beetje jammer dat ik wakker schoot van geluiden (bleek uiteraard van buren te komen) alsof er in mijn badkamer wat gerommeld werd
niet tof..
ik was half wakker en realiseerde mij ergens wel dat die geluiden niet bij mij vandaan konden komen (omdat de dingen die de geluiden maken er niet meer staan) maar na 20+ jaar dat wel te horen bleef ik toch beetje van euhmm... even goed luisteren..quote:
Poltergeistquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was half wakker en realiseerde mij ergens wel dat die geluiden niet bij mij vandaan konden komen (omdat de dingen die de geluiden maken er niet meer staan) maar na 20+ jaar dat wel te horen bleef ik toch beetje van euhmm... even goed luisteren..
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Poltergeist
Oeh die film kan ik wel weer kijken.
dat iddquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ook alik iets van 8,5 uur. Niet dat ik me nu enorm uitgerust voel.
Gezellig wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb misschien liever een poltergeist.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koennie![]()
Oh shit ik helemaal opblijven voor Poetsen met Buda - Live, maar het is pas vrijdag
Hey, alles is dus goed gegaan met de taxi. Goeie reis!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Top wandelweer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:57 schreef Karzai het volgende:
Een hogedrukgebied zorgt voor een rustig en droog weekend. Een zwakke warmtefront zorgt vanavond en vannacht in het noorden voor wat lichte regen. Ook maandag blijft het nog droog, daarna wordt het sterk wisselvallig en wordt met een aantrekkende wind tijdelijk zeer zachte lucht aangevoerd.
Vandaag begint de dag in het oosten en zuiden lokaal met een mistbank. Verder trekken wolkenvelden over ons land en breekt soms de zon door de bewolking heen. De grootste kans op wat zon is weggelegd voor het zuiden en zuidoosten. Het blijft in het hele land droog en de maximum temperatuur komt uit op 13 graden. Er waait een zwakke tot matige zuidwestenwind.
100.000 kilometer wandelenquote:
Even aan ballie nieuwe vragenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:53 schreef LTVDK het volgende:
Waardeloos geslapen, lekker een nek en schouders vol spanning
Zo werkt dat niet hoorquote:
Ze handelt daar toch inquote:
Ja maar dit is gewoon spierspanningquote:
gewoon even losmaken om de spanning eraf te halenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon spierspanning
Nee maandag, dus nog even twee dagen doorstressenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon even losmaken om de spanning eraf te halen![]()
wanneer ging je nou onder het mes, vandaag?
Kut is dat hè die zenuwen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maandag, dus nog even twee dagen doorstressen
Zondagavond melden in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maandag, dus nog even twee dagen doorstressen
Tweede bakjequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DAAR MOET meer koffie IN!!!
Bij mij ook trouwens
Ja en dan hopelijk maandagochtend op tijd aan de beurtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zondagavond melden in het ziekenhuis?
Meh, is die crisis nog niet opgelost?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede bakje![]()
En alweer een uurtje aan het werk
O ja, ook dat nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan hopelijk maandagochtend op tijd aan de beurt
Beetje naweeën en eigenlijk meer klankborden voor collega's om ze wat ruggensteun te geven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh, is die crisis nog niet opgelost?
Straks krijgen wij mooi foto's van de prachtige begeerlijke tieten van GRMBLquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop shit voor een stel nieuwe tieten, LT.
Bij mij draait de BV Nederland nog als een tierelier hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh, is die crisis nog niet opgelost?
Nou hoop eigenlijk dat ze aan mijn buik gaan lopen knutselen en niet dat ik straks met een cup dubbel D wakker wordquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop shit voor een stel nieuwe tieten, LT.
Nou, het brokkelt zo her en der wel af hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij draait de BV Nederland nog als een tierelier hoor
Wel leuker om mee te spelen dan Legoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou hoop eigenlijk dat ze aan mijn buik gaan lopen knutselen en niet dat ik straks met een cup dubbel D wakker word
Het wordt nog druk in zijn foboquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks krijgen wij mooi foto's van de prachtige begeerlijke tieten van GRMBL
Krijg ik allemaal van die kwijlende US-typetjes die me heel de dag zitten aan te starenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel leuker om mee te spelen dan Lego
Zou een prima pastoor zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ftm.nl/artike(...)m_campaign=SywertVWS
Wat een geslepen viespeuk joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |