ik zou allang plat liggen…quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:20 schreef DKUp het volgende:
Ze staan als zombies een beetje te klappen
Je moet nu stoppen om de laatste trein te halen. Anders zit je 6 uur lang vast.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
gaat hard nu, prima. John maar lachen.
Alle ball room stellen zijn al weg, al zou 1 nog ergens rondlopen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ze moeten gewoon ook alleen nog maar spring muziek doen, ook al is iets mooi, je wordt door sommige liedjes wel erg slaperig. Ik dan toch, deze is tenminste weer spring waardig, ook al denk ik niet dat er nog veel gaan springen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ze moeten gewoon ook alleen nog maar spring muziek doen, ook al is iets mooi, je wordt door sommige liedjes wel erg slaperig. Ik dan toch, deze is tenminste weer spring waardig, ook al denk ik niet dat er nog veel gaan springen.
Zou toch verwachten dat die het flink vol kunnen houden dan, niet dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alle ball room stellen zijn al weg, al zou 1 nog ergens rondlopen.
Maar die dansers kunnen hier meer meer dan met Guus, vergeet niet dat deze mensen vanmiddag al zes nummers K3 hebben gehoord. Ik vind het knap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:23 schreef DKUp het volgende:
Helemaal gezongen door deze zangeres/musicalster
Passief dansenquote:
Mensonterendquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar die dansers kunnen hier meer meer dan met Guus, vergeet niet dat deze mensen vanmiddag al zes nummers K3 hebben gehoord. Ik vind het knap.
Ja en ja, lange nacht voor hun en ons.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]Beetje energie erin scheelt veel.
Zie in dat programma voor vannacht ook weinig artiesten staan. Het gaat een lange nacht worden.
degene die als laatste blijft dansen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar hoe zat het met de prijs? Als je als enige iverblijft na 50 uur krijg je hem, of als je als laatste u erhauot overblijft?
Met andere woorden; als er niemand die 50 uur volmaakt, krijgt niemand priis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |