quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
TT kan ik niet aanpassenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:07 schreef DKUp het volgende:
[BNN] First Dates #295 Zoete inclusieve wijn
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hij vindt uiterlijk leuk, meer niet.
Allebei half gelijk. Hij zegt ja om ervaring op te doen.quote:
Zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind deze vent steeds grappiger. Alleen denk ik dat het een acteur is.
Ik heb gewoon gewonnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Allebei half gelijk. Hij zegt ja om ervaring op te doen.
Hij zegt nergens dat hij haar geweldig vindt.quote:
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat hij haar geweldig vindt.
quote:
Als ze voor haar wil betalen zometeenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Ik vermoed dat er nog een rassenkwestie wordt besproken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:14 schreef Rickocum het volgende:
VERSCHRIKKELIJKE hoger doende meiden.
Mensen die een hekel aan dieren hebben. Dikke skip.quote:
Ze genieten duidelijk van de camera’s.quote:
Hoezo heb je een hekel aan dieren als je huisdieren niks vind? Ik heb die redenatie nooit begrepen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die een hekel aan dieren hebben. Dikke skip.
Hoe kun je van dieren houden als je huisdieren niks vindt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoezo heb je een hekel aan dieren als je huisdieren niks vind? Ik heb die redenatie nooit begrepen.
Ik hou ook van mijn vrienden maar wil ze ook niet in mijn huis hebben wonen. Honden vind ik vaak zielig gezien de huizen waar ze in wonen en hoe doorgefokt ze zijn. Dat heeft niks met dierenwelzijn te maken vind ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kun je van dieren houden als je huisdieren niks vindt?
Ah dat zijn duidelijke redenen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijn vrienden maar wil ze ook niet in mijn huis hebben wonen. Honden vind ik vaak zielig gezien de huizen waar ze in wonen en hoe doorgefokt ze zijn. Dat heeft niks met dierenwelzijn te maken vind ik.
Ik vind natuur, dieren en biodiversiteit heel belangrijk en mooi, daar hoef ik niet iets voor in huis te hebben lopen. Daa naast vind ik katten/honden houders zich helemaal niet diervriendelijker naar andere dieren of meer natuur bewust gedragen.
Heb een paar vrienden met honden en katten. Dan vind ik honden het leukst. En ik snap ook dat mensen het leuk vinden om huisdieren te hebben. Ik snap alleen de logica niet dat het ene volgt uit het andere.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dat zijn duidelijke redenen.![]()
Een laatste vraag: aai je wel eens ergens een kat of hond?
‘Huisdieren’ gevolgd met eenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb een paar vrienden met honden en katten. Dan vind ik honden het leukst. En ik snap ook dat mensen het leuk vinden om huisdieren te hebben. Ik snap alleen de logica niet dat het ene volgt uit het andere.![]()
Ik vind wel meer diersoorten niks. Heb ook niet zoveel met apen. Maar dat zegt toch ook niks dat ik hekel heb aan dieren An sich? Waarom wel als je toevallig niks met huisdieren hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh uh ja. Die honden aai ik ook wel. En die lijken mij ook wel te mogen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
‘Huisdieren’ gevolgd met eendoet denken alsof je dieren an sich vreselijk vindt
Heb nog geen antwoord op mijn vraag.![]()
@DKUp @Nine. @Rickocum @Poefbank @One_of_the_few @Poefbank @3rr0r niet presentquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Kunstacademie represent. Dubbel zelfs.
Presentquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh uh ja. Die honden aai ik ook wel. En die lijken mij ook wel te mogen.
Tssssssskquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:DKUp @:Nine. @:Rickocum @:Poefbank @:One_of_the_few @:Poefbank @:3rr0r niet present
Zodat alles lekker lubbert?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:33 schreef Rickocum het volgende:
Ik zou haar wel in slowmotion willen zien tennissen a la Flodder.
Sta op het punt te gaan hardlopen. Even spieken of er gare dates zijnquote:
Expres aanwaaien als de presentielijst ter sprake komtquote:
Lopen is altijd beterquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Sta op het punt te gaan hardlopen. Even spieken of er gare dates zijn
Sorry jufquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Expres aanwaaien als de presentielijst ter sprake komt
Al die plooien die een plooisymfonie houdenquote:
Die zag de muren op haar af komen tijdens de lockdown, dat moet er nu uit.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:35 schreef Fosive het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze chick een beetje nep is of zo
De grote broer van Balkenendequote:Op maandag 18 oktober 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man met bril lijkt zo stoffig. Ik denkt dat hij je in bed echt helemaal door de kamer trekt
Die pakt haar gewoon staand terwijl ze haar benen om zijn heupen klemt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Deze man met bril lijkt zo stoffig. Ik denkt dat hij je in bed echt helemaal door de kamer trekt
Ik denk wel wat wilder dan dit.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:39 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Die pakt haar gewoon staand terwijl ze haar benen om zijn heupen klemt.
Shaniqua is al te lang veelvoorkomend. Wel wennen ditquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:40 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Wie bedenkt die namen?
Al komt ze wel lieflijk over tot dusver.
En de slis-s van mevrouwquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee met een rollende r.![]()
En dan kom ik nog uit een kak omgeving en nog hoor je dit niet zo erg.
Onderwijsassistent. Niveau is hoog in het Zuidenquote:
Skeer.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
10 dagen retraite vs tinnitus
wat karig
Leuk grietje, jammer van het geluid dat eruit komt.quote:
Als je iemand echt niet aantrekkelijk vindt…quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:51 schreef franklop het volgende:
Blijft het knap vinden dat mensen qua liefde het niet voelen.
Zoiets hoeft ook niet gelijk te komen
Dan zeg je gewoon dat je mijn type niet bentquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je iemand echt niet aantrekkelijk vindt…
Ik kan dat al vrij snel zeggen hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:51 schreef franklop het volgende:
Blijft het knap vinden dat mensen qua liefde het niet voelen.
Zoiets hoeft ook niet gelijk te komen
Dat deden deze twee toch net. Ze voelen geen klik.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat je mijn type niet bent
Past bij elkaarquote:
Het gaat toch om het karakter?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:53 schreef alpeko het volgende:
Wat heeft ze aan? Lijkt wel een ziekenhuispyjama
Ze gaat nee zeggenquote:
Zo'n anti zelfmoord pak.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:53 schreef alpeko het volgende:
Wat heeft ze aan? Lijkt wel een ziekenhuispyjama
Neeeeeeeejohquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:56 schreef alpeko het volgende:
Heeft Heerlen ook niet moeilijke buurten?
En groene vingersquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is van het uitproberen.
Dat zei ik al. Hij trekt je uit elkaar in bed.
Beetje wel jaquote:
nee, dat er op zijn schilderijen minder verf zitquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Zegt hij nou net dat ze geen plamuur op heeft?
Moeilijke maandagquote:
Morgen nieuwe kansenquote:
Ciaoquote:
Tuurlijk wel, dat uiterlijk en de naam Sterre = geadopteerdquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:01 schreef Fosive het volgende:
Victor probeert te vissen naar de adoptie-achtergrond, maar ze geeft geen sjoege
(Of ze is niet geadopteerd)
De Wim Kieft van Limburgquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Nicolas is bij alles moe en praat over alles vermoeiend.
Nee zo sloom is Kieft niet. En dit is verdomme 21quote:
Lekker die Dyson V12 wat overuren laten maken.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Die suffe chauffeur weer. Als hij wekenlang van huis is, mag Amee zichzelf niet vermaken.
Voor een vrachtwagenchauffeur…quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:15 schreef tja77 het volgende:
Fatsoenlijk uitzien….
Das niet gelukt pik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |