gekopieerd:quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:32 schreef dujour het volgende:
Heb een huis met Alkreflex in de spouwmuur. Heb er een isolatiebedrijf bij gehad die zei dat het niet kon.
Op internet lees ik dat dit is vanwege de niet vochtdoorlatende eigenschappen. Hierdoor zou er vochtuitslag in de muren kunnen komen. Iemand hier al enige ervaring mee?
Hoe zou ik de isolatie waarde van de muren kunnen opwaarderen.
je kan toch ook aan de buitenkant isoleren, een voorzetwandbuiten dus?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:27 schreef Oledanmaarweer het volgende:
Denk dat de enigste oplossing is aan de binnenzijde isoleren. Een voorzetwand dus.
Wat niet kan. Ik denk dat het in de praktijk tegenvalt. Je gaat denk ik minimaal 10cm naar buiten. En hoe doe je dat daar dan met je ramen, deuren aansluiting op je dakgoot.quote:
Alleen de dakgoot is er extra bij. Bij binnenisolatie zit je ook met je ranen en deuren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:56 schreef Oledanmaarweer het volgende:
[..]
Wat niet kan. Ik denk dat het in de praktijk tegenvalt. Je gaat denk ik minimaal 10cm naar buiten. En hoe doe je dat daar dan met je ramen, deuren aansluiting op je dakgoot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop