quote:Glimlach lag
In veel te grote tas
Klein te zijn
Fijn tussen vingers
Groot geheim
mij ook.quote:
quote:
Laat ik eens Toni Willé van Pussycat roepen.quote:
Zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 23:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo, da's lang geleden... Op de een of andere manier was de trivia uit MyAT verdwenen en ben ik het afgelopen jaar te druk geweest met een ander 'project'. Hopelijk pik ik binnenkort weer eens een puntje mee.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gefeliciteerd TSE! Zo te zien al gelijk goeie smaakquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Thanks!
Meneer blijkt een groot liefhebber van Low, dus het begin is er.
Zo, da's lang geleden... Op de een of andere manier was de trivia uit MyAT verdwenen en ben ik het afgelopen jaar te druk geweest met een ander 'project'. Hopelijk pik ik binnenkort weer eens een puntje mee.Gefeliciteerd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand:quote:
Goed bezig, TSE.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Thanks!
Meneer blijkt een groot liefhebber van Low, dus het begin is er.
quote:If being myself is what I do wrong
Then I would rather not be right
Hopes turned into fear and
With my one wing
Zo, da's lang geleden... Op de een of andere manier was de trivia uit MyAT verdwenen en ben ik het afgelopen jaar te druk geweest met een ander 'project'. Hopelijk pik ik binnenkort weer eens een puntje mee.Gefelicteerd TSE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |