Ik heb ook nog een account bij Zalando Lounge, maar ben eigenlijk te gierig om veel geld te besteden aan kleding. Geef het liever uit aan mijn hobby fotografie.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zalando Lounge en Vinted.Het maakt mij niet uit of iets uit het laatste seizoen komt. Op Vinted nu een aantal tops van Fabienne Chapot besteld, dat vind ik zelfs in de meeste aanbiedingen echt nog te duur. Maar nu toch wel erg blij mee.
Alleen bij broeken is Zalando Lounge weer ideaal, want dan kan ik tenminste gewoon terugsturen als het toch niet goed zit.
Goed bezig met dat bmiquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een account bij Zalando Lounge, maar ben eigenlijk te gierig om veel geld te besteden aan kleding. Geef het liever uit aan mijn hobby fotografie.
Overigens heb ik inmiddels een maand een bmi onder de 25, dus het gaat de goede kant op.
Ik was laatst ZO teleurgesteld met mijn naaiatelier! Vroegah bracht ik alles hier (wel voor basic dingen hoor, innemen etc is echt te duur voor de dingen die ik draagquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:58 schreef minilot het volgende:
Ah ja, kleding. Ik heb wat toffe dingen die ik niet meer draag wegens te groot en ik moet er echt eens mee langs het lokale naaiatelier om het in te laten nemen. Kost in sommige gevallen meer dan de nieuwwaarde van de betreffende topjes en jurkjes, maar aan de andere kant: opnieuw kopen in een kleinere maat wil ik ook liever niet, voor zover mijn obscure shizzle überhaupt al op Vinted te vinden zou zijn
quote:
Wauw! Je kocht iets wat je ZOCHT in de kringloop?quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:16 schreef Declan-Harp het volgende:
''Laat een ander maar betalen'' is mijn motto. Ik haal regelmatig kleding bij de kringloop à 2 euro per stuk.![]()
Toevallig gisteren exact dezelfde laarsjes gekocht die ik al had, ze gingen vrij snel stuk en daar baalde ik stevig van.. Ik zal ze nu beter behandelen, want ze lopen zó fijn!
Neee, schoenen zijn nieuwquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wauw! Je kocht iets wat je ZOCHT in de kringloop?Dat lukt mij dus nooit he
Ik moet er altijd met een compleet blanco brein inlopen, anders vind ik niks
Aah, ik wou al zeggenquote:Op maandag 18 oktober 2021 12:35 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Neee, schoenen zijn nieuwBonprix. Kreeg net mail dat ze over 3 weken weer leverbaar zijn, faal
Kleding zoek ik daar ook nooit, ik kom het gewoon tegen
Nou ja, never change a winning teamquote:Op maandag 18 oktober 2021 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aah, ik wou al zeggen![]()
hetzelfde bestellen vind ik ook zo heerlijk overzichtelijk
Oh wat zalig!quote:
Was je D lekker? Ik wil m opslaan en maken als ie de moeite isquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh wat zalig!
Omdat ik inenen wat voorloop op mijn afvalvoornemens net even een volkoren cracker met roerei en een lik mayo en sambal gegeten - wel aardig binnen eetwindow want avondeten staat zo al om kwart voor vijf op tafel in verband met planning van mijn huisgenotenAangezien de D bestaat uit alleen zalm en twee soorten groenten kon het er wel even bij - het was dat of het hele pak chocoladevla zelf opeten en dat is dan weer zo sneu voor man en kind
Prima! Nog niet zo spannend. Het is nu 2,5 minuut rennen. Ik ben wel benieuwd naar de 5 minuten van volgende week. Dat klinkt dan ineens als erg veel.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:48 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Hoe vergaat het jou intussen in week 3?
Mweh. Ik heb 'm net uit mijn bookmarks gegooid in plaats van 'm in de 'nog een keer eten'-categorie te zetten. Weinig soeps!quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was je D lekker? Ik wil m opslaan en maken als ie de moeite is
Akkoord.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Mweh. Ik heb 'm net uit mijn bookmarks gegooid in plaats van 'm in de 'nog een keer eten'-categorie te zetten. Weinig soeps!
Ha!quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Prima! Nog niet zo spannend. Het is nu 2,5 minuut rennen. Ik ben wel benieuwd naar de 5 minuten van volgende week. Dat klinkt dan ineens als erg veel.
Ja, dat klinkt echt als onmogelijk veel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 04:22 schreef minilot het volgende:
Ha!Wacht maar tot je over een paar weken ineens naar de twintig minuten moet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |