abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201803362
Halloweenbuffet dankzij toegepaste OMAD geen effect: een keurige 54.8 op de teller vanmorgen :) Nog minder dan drie kilo tot het streefgetal! *O*

Lijst:
T: Koffie
B: Heel veel huishouden, uurtje wandelen
D: Alsnog poging tot https://www.theendlessmeal.com/salmon-and-cabbage/ aangezien het daar de vorige keer niet van kwam :) Mandarijn, banaan en wat plantaardige chocoladevla toe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_201803575
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:29 schreef Myraela het volgende:

[..]
Zalando Lounge en Vinted. O+ Het maakt mij niet uit of iets uit het laatste seizoen komt. Op Vinted nu een aantal tops van Fabienne Chapot besteld, dat vind ik zelfs in de meeste aanbiedingen echt nog te duur. Maar nu toch wel erg blij mee. O+

Alleen bij broeken is Zalando Lounge weer ideaal, want dan kan ik tenminste gewoon terugsturen als het toch niet goed zit.
Ik heb ook nog een account bij Zalando Lounge, maar ben eigenlijk te gierig om veel geld te besteden aan kleding. Geef het liever uit aan mijn hobby fotografie.

Overigens heb ik inmiddels een maand een bmi onder de 25, dus het gaat de goede kant op. *O*
ROBODEMONS..................|:(
pi_201803857
O: Calvé pindakaasreep (ik was draaierig..)
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 2 roggebrood kaas/komkommer
D: Aviko gnocchi pannetje met tomaatjes en broccoli en zulks.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201803918
Ah ja, kleding. Ik heb wat toffe dingen die ik niet meer draag wegens te groot en ik moet er echt eens mee langs het lokale naaiatelier om het in te laten nemen. Kost in sommige gevallen meer dan de nieuwwaarde van de betreffende topjes en jurkjes, maar aan de andere kant: opnieuw kopen in een kleinere maat wil ik ook liever niet, voor zover mijn obscure shizzle überhaupt al op Vinted te vinden zou zijn :)
pi_201804074
''Laat een ander maar betalen'' is mijn motto. Ik haal regelmatig kleding bij de kringloop à 2 euro per stuk. O+
Toevallig gisteren exact dezelfde laarsjes gekocht die ik al had, ze gingen vrij snel stuk en daar baalde ik stevig van.. Ik zal ze nu beter behandelen, want ze lopen zó fijn! O+
pi_201804487
Voor het eerst in 10 dagen wezen trainen.

S: zware backsquats. Voelde als PR-dag maar heb maar niet gedaan want is beter. :+ + after burner
T: MelkUnie Protein Shake
L: boterham met baklever :9
D: mosterdsoep, broodje kaas.
T: blauwe bessen.

Ik eet morgen wel groente.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201804527
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Ik heb ook nog een account bij Zalando Lounge, maar ben eigenlijk te gierig om veel geld te besteden aan kleding. Geef het liever uit aan mijn hobby fotografie.

Overigens heb ik inmiddels een maand een bmi onder de 25, dus het gaat de goede kant op. *O*
Goed bezig met dat bmi *O*
Hier past de weggelegde spijkerbroek in maat 32 dus die heb ik vandaag maar meteen aan. De hele collectie verder is nog een stuk kleiner dus daar waag ik me richting volgende zomer wel eens aan.
pi_201804543
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:58 schreef minilot het volgende:
Ah ja, kleding. Ik heb wat toffe dingen die ik niet meer draag wegens te groot en ik moet er echt eens mee langs het lokale naaiatelier om het in te laten nemen. Kost in sommige gevallen meer dan de nieuwwaarde van de betreffende topjes en jurkjes, maar aan de andere kant: opnieuw kopen in een kleinere maat wil ik ook liever niet, voor zover mijn obscure shizzle überhaupt al op Vinted te vinden zou zijn :)
Ik was laatst ZO teleurgesteld met mijn naaiatelier! Vroegah bracht ik alles hier (wel voor basic dingen hoor, innemen etc is echt te duur voor de dingen die ik draag :D) en was supertevreden, nu had ik een stapeltje achterstallig onderhoud, met daarin een mooi shirt met een gaatje, ter grootte van een brandgat van een sigaret. Haalde ik het op... Zat er een stiknaad van +10 cm oid middenin mijn shirt... Met daarin inderdaad het weggewerkte gaatje... Eeuhh...?

Een andere broek had een winkelhaak in de pijp (in de ketting vastgekomen en in 1 vloeiende beweging ook weer losgetrapt O+ dronken van de brug afroetsjen O+ ), had hij een stuk stof achter gezet en over de hele fucking breedte (+/10 cm) allemaal stiknaden gezet om dat stuk vast te zetten...

Nu heb ik geen huishoudschool gedaan en die gemiste kennis ook nooit ergens opgedaan, maar dit lijkt me toch... niet de manier? Denk dat dit mannetje nodig met pensioen moet, maar hier ga ik niet meer naar toe.

quote:
2s.gif Op maandag 18 oktober 2021 07:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben denk ik weer boven water.
:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201804548
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:16 schreef Declan-Harp het volgende:
''Laat een ander maar betalen'' is mijn motto. Ik haal regelmatig kleding bij de kringloop à 2 euro per stuk. O+
Toevallig gisteren exact dezelfde laarsjes gekocht die ik al had, ze gingen vrij snel stuk en daar baalde ik stevig van.. Ik zal ze nu beter behandelen, want ze lopen zó fijn! O+
Wauw! Je kocht iets wat je ZOCHT in de kringloop? :o Dat lukt mij dus nooit he :D Ik moet er altijd met een compleet blanco brein inlopen, anders vind ik niks :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201805461
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wauw! Je kocht iets wat je ZOCHT in de kringloop? :o Dat lukt mij dus nooit he :D Ik moet er altijd met een compleet blanco brein inlopen, anders vind ik niks :D
Neee, schoenen zijn nieuw :D Bonprix. Kreeg net mail dat ze over 3 weken weer leverbaar zijn, faal :')

Kleding zoek ik daar ook nooit, ik kom het gewoon tegen O+
pi_201805527
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:35 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Neee, schoenen zijn nieuw :D Bonprix. Kreeg net mail dat ze over 3 weken weer leverbaar zijn, faal :')

Kleding zoek ik daar ook nooit, ik kom het gewoon tegen O+
Aah, ik wou al zeggen :D

hetzelfde bestellen vind ik ook zo heerlijk overzichtelijk :@
pi_201805578
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Aah, ik wou al zeggen :D

hetzelfde bestellen vind ik ook zo heerlijk overzichtelijk :@
Nou ja, never change a winning team O+
pi_201805937
Ah ja, naaiatelier issues, ik ken ze. Ik zoek weer eens opnieuw naar een goeie. Zelfde met kappers. Het klinkt zo mooi op voorhand en nadien sta ik buiten denkende, ehh, dat was niet helemaal de bedoeling :')
pi_201805968
En ik heb net knolselderij en wortel "friet" uit de oven op, straks nog wat groens, dus Lonaa's portie groenten is vandaag op mijn bordje erbij beland.
pi_201806393
Balen Phoebs! Mijn naaiatelier is geweldig :) Grote Turkse familie, allemaal nors kijkende mannetjes met meetlint om de nek en alles wat ik laat doen ziet eruit alsof het zo uit de winkel is gekomen O+

@Lonaa Lieverd! :* Hoe voelde het om eindelijk weer te sporten?
pi_201806423
@minilot Fantastisch. O+

Wel conservatief getild maar zelfs dat zijn best wel hele dikke kilo's en dat is ook een mooie realisatie O+
pi_201807495
quote:
2s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:03 schreef Lonaa het volgende:
@:minilot Fantastisch. O+
Oh wat zalig! O+

Omdat ik inenen wat voorloop op mijn afvalvoornemens net even een volkoren cracker met roerei en een lik mayo en sambal gegeten - wel aardig binnen eetwindow want avondeten staat zo al om kwart voor vijf op tafel in verband met planning van mijn huisgenoten :) Aangezien de D bestaat uit alleen zalm en twee soorten groenten kon het er wel even bij - het was dat of het hele pak chocoladevla zelf opeten en dat is dan weer zo sneu voor man en kind :+
pi_201807512
Het is aankomende woensdag trouwens precies een jaar geleden dat ik begon met week 1 van couch-to-5km! :D Om het te vieren misschien woensdagochtend kijken of ik vroeg genoeg wakker word voor een jubileumloopje van vijftien kilometer ofzo O+
@Myraela Hoe vergaat het jou intussen in week 3? *O*
pi_201808961
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:46 schreef minilot het volgende:

[..]
Oh wat zalig! O+

Omdat ik inenen wat voorloop op mijn afvalvoornemens net even een volkoren cracker met roerei en een lik mayo en sambal gegeten - wel aardig binnen eetwindow want avondeten staat zo al om kwart voor vijf op tafel in verband met planning van mijn huisgenoten :) Aangezien de D bestaat uit alleen zalm en twee soorten groenten kon het er wel even bij - het was dat of het hele pak chocoladevla zelf opeten en dat is dan weer zo sneu voor man en kind :+
Was je D lekker? Ik wil m opslaan en maken als ie de moeite is :9
pi_201809050
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 15:48 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Hoe vergaat het jou intussen in week 3? *O*
Prima! Nog niet zo spannend. Het is nu 2,5 minuut rennen. Ik ben wel benieuwd naar de 5 minuten van volgende week. Dat klinkt dan ineens als erg veel.
pi_201809953
quote:
2s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Was je D lekker? Ik wil m opslaan en maken als ie de moeite is :9
Mweh. Ik heb 'm net uit mijn bookmarks gegooid in plaats van 'm in de 'nog een keer eten'-categorie te zetten. Weinig soeps!
pi_201810008
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 19:50 schreef minilot het volgende:

[..]
Mweh. Ik heb 'm net uit mijn bookmarks gegooid in plaats van 'm in de 'nog een keer eten'-categorie te zetten. Weinig soeps!
Akkoord.

Wel benieuwd welke er in je 'nog een keer eten'-categorie staan :9
pi_201813486
@Lonaa Da's misschien meer iets voor CUL :)

Lijscht!
T: Koffieieieieie! Handje divers gedroogd fruit en wat pompoenpitten
B: Zodadelijk een tempoloopje van 5 kilometer, later in de ochtend krachttraining en vanmiddag zwemmen met het kind O+
D: https://minimalistbaker.com/1-pot-pumpkin-black-bean-soup/ met vegakip erdoor en een maïsbolletje ernaast. Mandarijn toe.
pi_201813488
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:49 schreef Myraela het volgende:

[..]
Prima! Nog niet zo spannend. Het is nu 2,5 minuut rennen. Ik ben wel benieuwd naar de 5 minuten van volgende week. Dat klinkt dan ineens als erg veel.
Ha! O+ Wacht maar tot je over een paar weken ineens naar de twintig minuten moet *O* ^O^
pi_201814063
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 04:22 schreef minilot het volgende:
Ha! O+ Wacht maar tot je over een paar weken ineens naar de twintig minuten moet *O* ^O^
Ja, dat klinkt echt als onmogelijk veel. :D Maar dat zou dus over een paar weken wel moeten lukken, met de 35 minuten als allerlaatste dag. Zou zo blij zijn als ik straks gewoon echt zou kunnen lopen. Zijn ook mensen die voor het eerst gaan en meteen een uur doorgaan, maar die mensen begrijp ik echt niet. Ik denk echt dat ik als een trotse (en gesloopte) hond rondhobbel wanneer ik voor het eerst een lang stuk achterelkaar loop. Zat zelfs te denken dat ik me misschien moet inschrijven voor een 5km ergens, dat ik nog een extra doel heb. Maar dat is misschien weer eens te enthousiast.

Vandaag voor het eerst in de miezer-regen gelopen. Gisteren ook nog wat extra kleding besteld. Een regenjasje en een warmere broek. Dan alleen nog een keer iets van een lichtje halen, en dan heb ik de meeste smoesjes om niet te gaan wel weggewerkt. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')