Grensoverschrijdend dit wel…quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef cosmosis het volgende:
Al was het mn laatste actie, noregretzzz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben van mening dat dat pas te beoordelen is als ze met gespreide billen op je zit. Als haar ster net zo onberispelijk is als haar billen zijn duw ik mijn tong helemaal naar binnen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:21 schreef cosmosis het volgende:
Al was het mn laatste actie, noregretzzz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze moet wel haar reet afvegen van tevoren.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:31 schreef matigeuser het volgende:
Is er hier iemand ooit ziek geworden na het rimmen? Ik vind het wel een geil idee maar toch altijd een beetje bang om vervolgens aan de schijterij te raken van het eten van poepdeeltjes...
Wassen van tevoren ipv alleen vegenquote:Op maandag 12 december 2022 18:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze moet wel haar reet afvegen van tevoren.
Het is sowieso aan te bevelen om vrouwen die zich niet fatsoenlijk verzorgen links te laten liggen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:12 schreef piere het volgende:
[..]
Wassen van tevoren ipv alleen vegen
Dat ook ja!quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is sowieso aan te bevelen om vrouwen die zich niet fatsoenlijk verzorgen links te laten liggen.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:40 schreef ikbenrichard het volgende:
Rimmen, heerlijk! sterker, als er een dame is die zich aanmeld voor dit, nou just say the word (ben een goed uitziende man)
Meld je dan gewoon aan op Tinder, dan heb je meer anussen om te likken dan vrije tijd om het ten uitvoer te brengen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:40 schreef ikbenrichard het volgende:
Rimmen, heerlijk! sterker, als er een dame is die zich aanmeld voor dit, nou just say the word (ben een goed uitziende man)
Als gever heb ik precies hetzelfde. De fantasie heb ik bij veel vrouwen maar als puntje bij paaltje komt ben ik er alleen toe bereid bij vrouwen waarmee ik in een relatie zit.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:12 schreef rosita1 het volgende:
Als ontvanger zijnde is het trouwens alleen prettig (als ik voor mezelf spreek) als ik echt mega mega mega supergeil ben. Anders niet. Geen onderdeel van het dagelijks menu om maar zo te zeggen. En al zeker niet met iemand waar ik geen relatie mee heb en/of niet heel erg dol op ben. Vooral de setting moet ernaar zijn. Maar zal best kunnen dat deze 'grens' die ik heb, voor andere mensen helemaal niet van toepassing is. Het gevoel van iemand willen 'opeten, aflikken op elk stukje huid, zeg maar.., dat heb je niet bij iedereen.
Preciesquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Als gever heb ik precies hetzelfde. De fantasie heb ik bij veel vrouwen maar als puntje bij paaltje komt ben ik er alleen toe bereid bij vrouwen waarmee ik in een relatie zit.
Als een vrouw er maar de billen voor heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:27 schreef GymBunny het volgende:
Sowieso een plus als een man dit doet:)
Mijn vriend heeft weinig te klagen;)quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:08 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Als een vrouw er maar de billen voor heeft
Laat me raden, je squat veelquote:Op zondag 8 januari 2023 08:44 schreef GymBunny het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft weinig te klagen;)
Of hij is erg bescheidenquote:Op zondag 8 januari 2023 08:44 schreef GymBunny het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft weinig te klagen;)
Er wordt subtiel om foto’s gevraagd, begrijp dat nou.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:09 schreef GymBunny het volgende:
[..]
Als je dat liever denkt: be my guest.
Dat werkt normaal heel goed?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er wordt subtiel om foto’s gevraagd, begrijp dat nou.
Gewoon doen. Mijn ex wou ook absoluut geen vinger in d'r reet maar toen ik het eenmaal deed was het van "oeh, dat was best wel geil en lekker"quote:Op zondag 8 januari 2023 18:50 schreef Chandler het volgende:
Mag niet van de vrouw... ze moest eens weten wat ze mist!
Gewoon doen is feitelijk gewoon verkrachting, idioot.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gewoon doen. Mijn ex wou ook absoluut geen vinger in d'r reet maar toen ik het eenmaal deed was het van "oeh, dat was best wel geil en lekker"
Nou ze vond het nadien helemaal prima. En natuurlijk is er een moment daarvoor, je kent elkaar al ontzettend lang, je speelt een bepaalde rol, doet voorzichtig, etc. Totaal niet out of the blue.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon doen is feitelijk gewoon verkrachting, idioot.
Ja dat kan, maar de tip geven om gewoon maar te doen is niet zo handigquote:Op maandag 9 januari 2023 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou ze vond het nadien helemaal prima. En natuurlijk is er een moment daarvoor, je kent elkaar al ontzettend lang, je speelt een bepaalde rol, doet voorzichtig, etc. Totaal niet out of the blue.
Als het een totaal onbekende vrouw op straat was, ja natuurlijk. Er bestaat ook nog een context hé.
'Gewoon doen' dan. Die user snapt toch ook wel dat ik het niet op een mongolen manier bedoel. Je verkend toch sowieso elkaars grenzen tijdens de seks. Mensen zijn volwassen genoeg.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar de tip geven om gewoon maar te doen is niet zo handig
Niets mis met nieuwsgierigheidquote:Op maandag 9 januari 2023 17:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zal eerlijk zijn dat ik wel nieuwsgierig ben
Done that, mag niet helaas!quote:Op maandag 9 januari 2023 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gewoon doen. Mijn ex wou ook absoluut geen vinger in d'r reet maar toen ik het eenmaal deed was het van "oeh, dat was best wel geil en lekker"
Klopt. Had een ex met een dikke kont, fris uit bad , heerlijk daarna aan de slagquote:Op maandag 12 december 2022 09:40 schreef piere het volgende:
Beffen en rimmen, allebei totaal geen probleem mee en doe ik graag (indien schoon)!
Je kijkt teveel films denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is dat toch met latina's/spaanse vrouwen? Die doen allemaal rimmen zowat. Mensen ervaring mee? Beentjes omhoog en hoppa. Nog nooit gehad met een Nederlandse vrouw.
Nee, is persoonlijke ervaring.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:01 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Je kijkt teveel films denk ik.
Misschien als je je goever goed wast, dat wil zeggen met een washandje schrobben en niet alleen wat water erdoorheen laat lopen zal een Nederlandse vrouw dat ook doen. Die Spaanse nemen het niet zo nauw met hygiëne.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, is persoonlijke ervaring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |