abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203190340
Nou, hier is het ook raak: kindje uit Simon zijn klas is positief getest. Dan zullen er wel meer gaan volgen vrees ik en bij 3 of meer moet de hele klas in quarantaine. Aan de ene kant denk ik "laat het maar komen, het is toch een kwestie van tijd voordat we het gaat krijgen" en aan de andere kant merk ik dat ik het toch ook wel spannend vind. Ook al zijn wij gevaccineerd, je weet uiteindelijk niet hoe je er op gaat reageren en van je kind ook niet.

Plannen van morgen zijn weer eens gecanceld. Vrienden zouden langs komen met hun kinderen, maar die stellen het toch liever even uit nu. Snap ik heel goed, maar ook wel balen. Hoeveel plannen er de laatste tijd niet zijn doorgegaan vanwege Corona ;(
pi_203191418
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:02 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]
Ja die is in november 4 geworden en toen gestart. En wij hebben hier alleen een klein dorpsschooltje met 60 leerlingen (onderbouw-middenbouw-bovenbouw) dus ze zullen praktisch altijd bij elkaar inzitten :P. Jullie hebben ook de bewuste keuze gemaakt om ze bij elkaar in de klas te laten?
Dan heb je weinig keuze inderdaad. Wel praktisch voor jullie :) En fijn voor hem dat hij iig al bij iemand zit die hij kent. Wij hebben bewust de keuze voor samen gemaakt, maar dat is bij eeneiige meisjestweelingen ook het standaard advies op basis van onderzoek. Voor een j/m-tweeling geldt dat niet, daar is het veel meer situatie-afhankelijk en is het 50/50 samen of apart.

Mijn zoon vertelde ook nooit iets over school, alleen dat hij buiten gespeeld had. Nu nog steeds weinig, maar hij vertelt nu wel soms dingen die hij geleerd heeft. De meiden vertellen juist vrij veel. Wel vooral over het buitenspelen overigens, dat schijnt toch het belangrijkste moment van de dag te zijn. Vandaag hadden ze een mama en een baby worm gevonden :?
pi_203192538
Balen @TolstoiFan . Ik vind het ook nog steeds lastig uit te leggen dat er constant dingen afgezegd worden dus ik zeg soms maar niks meer.

Vandaag hield ik Banaan toch maar thuis, hij was heel moe en huilerig. Hij had echt een pesthumeur en maakte soms iedereen het leven zuur, dus ik denk wel dat dit een goede keuze was. :D

Wel grappig dat niet alle kinderen zoveel vertellen. Banaan is sowieso wel een kletskous. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203193819
Ik probeer over school vaak ook wat gerichtere vragen te stellen " wat was het grappigste vandaag?" " Heb je vandaag iemand geholpen?" Ect. Als ik alleen vraag hoe het was of wat hij heeft gedaan is het sowieso geheim _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 14 januari 2022 @ 22:47:42 #280
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_203195645
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 20:38 schreef PKM het volgende:
Balen @:TolstoiFan . Ik vind het ook nog steeds lastig uit te leggen dat er constant dingen afgezegd worden dus ik zeg soms maar niks meer.
Heel lang voldeed hier als uitleg ‘omdat het corona is.’ Totdat een keer de vraag kwam wat het dan is, en toen kregen we het allemaal dus dat is helder nu :') . Dus inmiddels weet hij dat er coronaregels zijn. ‘Dat moet van de coronaregels’ is sindsdien mijn tekst en als hij doorvraagt dan probeer ik uit te leggen waar die voor dienen. En als hij moppert dat hij het niet snapt dan mopper ik gewoon mee :D .
Al is niet vertellen vanwege het risico op afzeggen ook een prima optie natuurlijk maar het leven blijft alsnog één grote cursus omgaan met teleurstellingen toch?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_203199584
@Lemijn helemaal mee eens hoor, dat teleurstelling erbij hoort. Maar de balans tussen afspraken die wel en niet doorgaan is soms een beetje zoek. Hij weet wel van de corona regels en vindt het dan ook wel weer best.

Hij wou een tijdje sowieso niets meer weten over corona. Dat was wat gek voor de kleine vraagmaarraak.

Daarna wou hij toch weten hoe mensen besmet raken en hebben we een spelletje gedaan met kleipoppetjes die elkaar besmetten. Nu heeft hij er opnieuw geen vragen over maar heb ik wel het idee dat hij het idee snapt.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 10:53:30 #282
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_203199607
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:47 schreef Lemijn het volgende:
het leven blijft alsnog één grote cursus omgaan met teleurstellingen toch?
Dit!

Daarover gesproken. Om het nu helemaal stil te laten vallen zie ik ook niet zitten, dus deel ik hier toch ook maar hoe onze week eruit ziet deze week. Er past geen enkele smiley bij, zie ik. Of misschien toch gewoon deze -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203199748
@Quoi :*

Ik duim voor een goede uitkomst en zou willen dat ik heel veel meer voor je zou kunnen doen.
pi_203199858
@Quoi :* Wat heftig.
pi_203199908
Wat kut Quoi :'( Ik ga ook voor goed nieuws duimen, hopelijk gaat deze week voor jullie snel voorbij.
pi_203200052
Oh, Quoi. Heel veel liefs en sterkte. De duimen draaien hier ook. :*
pi_203200282
@Quoi, wat een heftig nieuws, heel veel sterkte. Ik duim ook voor een goede uitslag!
pi_203201461
@Quoi , wat vreselijk heftig. Heel veel sterkte.
pi_203202029
Ach Quoi, wat ontzettend klote en heftig!! :'(
Heel veel sterkte met afwachten deze week, lijkt me echt killing! Ik duim voor jullie!
pi_203202082
Jezus quoi, wat een ongelooflijk kutnieuws ;( :*

Ik hoop op een goed behandelbare variant die jullie leven slechts maar kort op zn kop zal zetten.

Heel veel sterkte met afwachten :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 15 januari 2022 @ 13:08:18 #291
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_203202123
Ach Quoi toch, wat een rotnieuws :'( sterkte, liefde, alles met wat er komen gaat :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_203202585
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 10:53 schreef Quoi het volgende:

[..]
Dit!

Daarover gesproken. Om het nu helemaal stil te laten vallen zie ik ook niet zitten, dus deel ik hier toch ook maar hoe onze week eruit ziet deze week. Er past geen enkele smiley bij, zie ik. Of misschien toch gewoon deze -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje Quoi. Heel veel sterkte voor jou en voor jullie allemaal. Wat een grote schok zeg. :*
pi_203203145
Oh nee toch Quoi... Heel veel sterkte.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_203203163
Jeetje quoi, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte met alles!
pi_203203738
Sterkte Quoi ;( ;( :* :* :*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:29:47 #296
56471 pinquit
oh my lama!
pi_203204159
Oh Quoi! Wat fucked up! Ik duim voor goed nieuws :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:38:36 #297
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_203206492
Mijn hemel, Quoi…. kippenvel overal. Wat een angst moet je hebben. :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_203208434
Och jee quoi, heel veel sterkte! Wat heftig.
pi_203210620
Oh Quoi wat een ellende! ;( Heel veel sterkte :*
pi_203210784
Quoi, neeee. Wat intens verdrietig. Ik duim voor woensdag. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')