SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het is een jaar verzet en toen is Arnhem er dus bijgekomenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgend jaar oktober
Ik wil wel. Op zich
Zakje aannemen en deur weer dichtgooien?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als het goed is krijgen we kibbeling via de schoonloeder express.
Ik durf niet.quote:Er staat een document in uw Berichtenbox van Belastingdienst. Log in op MijnOverheid om het bericht te bekijken.
hehe, hij doet het weer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Tof!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een jaar verzet en toen is Arnhem er dus bijgekomen
Juichen dat je ingedeukte koekblik afgevoerd wordtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna vergeten om naar de berger te bellen
Maar net gedaan en ze zijn er binnen een uurtje
Gaat de White Buda Comet gefikst worden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna vergeten om naar de berger te bellen
Maar net gedaan en ze zijn er binnen een uurtje
Wat is er gebeurt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Juichen dat je ingedeukte koekblik afgevoerd wordt
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat de White Buda Comet gefikst worden?
Ah gerrie trakteert vandaagquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Brieven van de belastingdienst vielen mee
Lekker hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen één kruidnoot met hazelnoot
Alweer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Parkeergarage uitgereden. Krieeeeeeeereeek.
Het is oktober, wat wil jequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Wilde net een bosje chrysanten halen. Tien euro
Daar gaat je band.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Parkeergarage uitgereden. Krieeeeeeeereeek.
Dit is toch hun tijd? Die katholieken lopen er met allerzielen mee te strooien dacht ik.quote:
Oh dan is het een vraag-aanbod gevalletje denk ik. Ik koop nooit bloemenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is toch hun tijd? Die katholieken lopen er met allerzielen mee te strooien dacht ik.
Ik hoorde m'n bloemenkerel al mopperen dat alles bizar duur is, dit zal geen uitzondering zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is toch hun tijd? Die katholieken lopen er met allerzielen mee te strooien dacht ik.
Dat is dan juist de tijd om er tig keer zoveel voor te vragen als die religieuzen het toch wel kopenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden was de bloemensector als eerste in Nederland na ene paar dagen al in paniek dat ze niet meer konden functioneren en of er een betalingsregeling viel te treffen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die vijf katholieken hier...quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan juist de tijd om er tig keer zoveel voor te vragen als die religieuzen het toch wel kopen
Plantensector vooral. Er werden vrij veel bloemen verstuurd naar jan en alleman, maar de tuincentra hadden het zwaar. En er was een probleem met import en export. Duizenden en duizenden planten zijn in de kliko geflikkerd. Doodzonde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden was de bloemensector als eerste in Nederland na ene paar dagen al in paniek dat ze niet meer konden functioneren en of er een betalingsregeling viel te treffen.
Wat ga je halen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
ik moet naar buiten om wat te halen voor de lunch
Dan al helemaalquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die vijf katholieken hier...
quote:Oproep voor mondonderzoek
is er iemand dood?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Wilde net een bosje chrysanten halen. Tien euro
Ja en een hoop weggegeven ook wel, kwakveel BN-ers o.a die met een bloemetje langs bejaardenhuizen gingen kan ik me nog herinneren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plantensector vooral. Er werden vrij veel bloemen verstuurd naar jan en alleman, maar de tuincentra hadden het zwaar. En er was een probleem met import en export. Duizenden en duizenden planten zijn in de kliko geflikkerd. Doodzonde.
Shit kijk maar uit dat je geen mensen tegenkomtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
ik moet naar buiten om wat te halen voor de lunch
Gebruiken ze daarvoor een mondsperder?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit klinkt wel heel drastisch zo.
[..]
Dag autootjequote:
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebruiken ze daarvoor een mondsperder?
quote:Ja, alweer spek, US
Voor het extra dramatische effectquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.Het is gewoon een controle afspraak bij de tandarts, maar eh.
Leuk voor de mensen met tandartsangst wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor het extra dramatische effect
Even de hartslag een paar tikjes hoger zwiepenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen met tandartsangst wel.
Zou er ook speksoep bestaan, of spekijs?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Soepje met gebakken eitjes en spek
[..]
Ik heb gisteren ook pizza op, dat gaan we ook niet vaker doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Oef. Ik ging de voedingswaarden van de pizza van vanavond invoeren. Het is er niet een voor regelmatig.
Spekvlaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou er ook speksoep bestaan, of spekijs?
Of speksap?
Ja, vrijdag is standaard pizzadag, maar vanavond is het er een met een nogal dikke bodem. Het hele ding is zo'n 2800kcal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook pizza op, dat gaan we ook niet vaker doen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vrijdag is standaard pizzadag, maar vanavond is het er een met een nogal dikke bodem. Het hele ding is zo'n 2800kcal.
Christus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vrijdag is standaard pizzadag, maar vanavond is het er een met een nogal dikke bodem. Het hele ding is zo'n 2800kcal.
Ja, zo zat ik dus ook.quote:
Ik wil ook keer zoiets halen als mijn vriend er is maar dit eet je wel met 2 (of 3) mensen op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zo zat ik dus ook.Deze is 't: https://www.jumbo.com/pro(...)heese-910g-456501PAK
Nu is het geen pizza pp, maar dan nog.
ik had ook brieven van de belastingdienst zag ik online.. precies zoals ik ingevuld hadquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Brieven van de belastingdienst vielen mee
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich zit ik dit weekend wel goed, zaterdag op tijd op voor m'n wandeling, dus vanavond houdt het bij een paar biertjes wel op én ik ga morgen dus 20km wandelen, dat verbrandt ook meer dan "normaal" op zaterdag, maar dan nog. Holy crap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet het wel een gruwelijk lekkere pizza zijn, anders is het gewoon zonde van de calorieën.
Ik hoef ook niks bij te betalenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had ook brieven van de belastingdienst zag ik online.. precies zoals ik ingevuld had
Ja, dit is voor met twee en ik ga me ook niet schuldig voelen als ik mijn helft niet op krijg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil ook keer zoiets halen als mijn vriend er is maar dit eet je wel met 2 (of 3) mensen op.
ik krijg 1100 euro terugquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef ook niks bij te betalen
Maar ik wil dan die met vlees halen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dit is voor met twee en ik ga me ook niet schuldig voelen als ik mijn helft niet op krijg.
wel een van de aldi..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij trakteert dus iedereen op een kruidnoot vandaag
Whuuut, dacht ik goed bezig te zijn met mn 8 kilometertjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich zit ik dit weekend wel goed, zaterdag op tijd op voor m'n wandeling, dus vanavond houdt het bij een paar biertjes wel op én ik ga morgen dus 20km wandelen, dat verbrandt ook meer dan "normaal" op zaterdag, maar dan nog. Holy crap.
En da's dus ook meteen waarom ik braaf alles invoer in zo'n stomme app.
Ik bijt dan minimaal nog 2 x op mn wang, op precies dezelfde plek en dan heb ik een wondje.quote:
Vind mooi woordjequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat is bij ons op werk gewoon normale taal
Da’s ook supergoed hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whuuut, dacht ik goed bezig te zijn met mn 8 kilometertjes
Dank uquote:
Het verst wat ik ooit heb gelopen was 25 km maar toen hadden we een verkeerd bordje gevolgd ergens.quote:
Ja, maar dan ben je onvoorbereid, als ik 20 km hoor dan denk ik ook van: nopenopenopequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verst wat ik ooit heb gelopen was 25 km maar toen hadden we een verkeerd bordje gevolgd ergens.
Het stomste is dan nog dat ik toen alleen spierpijn had, verder niks. Nu zou ik halverwege zoiets hebben van 'nope'.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
Wel eerst oefenen dus
https://9gag.com/gag/aLv6LKg
Nopequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:43 schreef Karzai het volgende:
Je mag de weg toch niet op met een elektrische step?
neequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:43 schreef Karzai het volgende:
ik ook, maar mij wordt verteld dat wandelen beter is..quote:
Nee, tenzij het een bepaald type step is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:43 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mijn fitbit op 6 km staan (volgens mij staat dat standaard zo), dat haal ik wel, omdat ik let op de 10.000 stappen, maar zaligmakend zijn die stappen nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig al blij als ik 5 km haal op een dag
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:43 schreef Karzai het volgende:
Ik hou het bij op mijn telefoon. Dat klopt vrij aardig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn fitbit op 6 km staan (volgens mij staat dat standaard zo), dat haal ik wel, omdat ik let op de 10.000 stappen, maar zaligmakend zijn die stappen niet
HOEDANquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
Wel eerst oefenen dus
https://9gag.com/gag/aLv6LKg
Je ziet ze hier in rotterdam zo gruwelijk veel.quote:
Doe dan een Berlusconitjequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
Om 13:00 een conference call met een hele hoop boze kwade boe-roepende mensen, keiveel zin in
Gelukkig zit je thuis, anders werd er ook nog met poep gegooid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
Om 13:00 een conference call met een hele hoop boze kwade boe-roepende mensen, keiveel zin in
Oh, ja nee dan is het goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je ziet ze hier in rotterdam zo gruwelijk veel.
Ah ja niet vergeten in te loggen iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
Heten die mensen Gerda en Yvon?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
Roep jij nou gewoon random dingen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Oké, er is bij Jimmy Carr nog plek op de vierde rij in het midden, en ook op de eerste drie rijen maar dan aan de zijkanten.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Roep jij nou gewoon random dingen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
De zon komt er door en wij vertrekken zo, mijn nieuwe Bike achterop de auto geknupt strings mee en gaan.
Oh, die zal wel vergelijkbaar zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik wil dan die met vlees halen.Maar heb ook genoeg punten voor 2 pizza's bij de Domino's.
Doe eens niet zo boos, straks ga je nog boogschieten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:50 schreef mschol het volgende:
die esteps zou ik graag onderuit tikken.. zeker als ze weer eens in de weg rijden op het fietspad
Veel plezier! Zie je straks in de hot tubquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
De zon komt er door en wij vertrekken zo, mijn nieuwe Bike achterop de auto geknupt strings mee en gaan.
Vergeet je doedelzak niet!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel plezier! Zie je straks in de hot tub
Is niet gebruikelijk hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whuuut, dacht ik goed bezig te zijn met mn 8 kilometertjes
Over de dertig namen zie ik staanquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heten die mensen Gerda en Yvon?
goed ideequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos, straks ga je nog boogschieten.
Even aangepast, want mooier.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is om de modder tussen de tandwielen weg te poetsenflossen.
Ik heb andere kwal iteiten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iemand die vervelend is met een lach en een knipoog intens vernederen.
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over de dertig namen zie ik staan
Midden is beterquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Oké, er is bij Jimmy Carr nog plek op de vierde rij in het midden, en ook op de eerste drie rijen maar dan aan de zijkanten.
Gezellig ! Ik bedoel de wandelclub, niet het afhakenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is niet gebruikelijk hoor.M'n uitje met de wandelclub. Of ja, 2/3e daarvan, want Molo is een vuige afhaker.
Monoloogquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt gezellig
Moet je weer een spreekbeurt houden ?
Ja maar aan de zijkant toch niet, meer in het middenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Midden is beterEn een beetje afstand tot het podium ook want hij neemt publiek in de zeik
Da's hetzelfde toch?quote:
Een spreekbeurt is meestal geen dialoogquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zet onder favorieten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je weet het niet. Ik zat ooit eens op de achterste rij bij Boudewijn Büch. Die heeft mij een hele voorstelling strak aangekeken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar aan de zijkant toch niet, meer in het midden
Niet als anderen eigenlijk zouden moeten praten maar te kleine ballen hebben om het woord te nemen.quote:
Hm.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet het niet. Ik zat ooit eens op de achterste rij bij Boudewijn Büch. Die heeft mij een hele voorstelling strak aangekeken.
Dacht dat ik me dat inbeeldde, maar vrienden zagen het ook
Volgens mij is dat wel vaker zo, dat ze op het podium iemand (of een paar) mensen "uitzoeken" om op te focussen. Al is strak aankijken wel een overtreffende trap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet het niet. Ik zat ooit eens op de achterste rij bij Boudewijn Büch. Die heeft mij een hele voorstelling strak aangekeken.
Het is alweer bijna dinergenot joh.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is alweer bijna snackgenot joh.
Vond het tamelijk ongemakkelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel vaker zo, dat ze op het podium iemand (of een paar) mensen "uitzoeken" om op te focussen. Al is strak aankijken wel een overtreffende trap.
Ik sla m'n snacks maar even over nu.quote:
Dit vind ik mooi! (Die speech, niet de muziek)quote:
Jij was de langste achterin de zaal, zijn focuspunt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben van heel veel dingen nu nieuwe kleurtjes erbij gedaan.quote:
Is dit een nieuwe-nieuwe update? Ik had wel meegekregen dát ze dat gingen doen, maar ik weet even niet meer of ik 'm nou ook al had.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze hebben van heel veel dingen nu nieuwe kleurtjes erbij gedaan.
Voor mij wel maar heb het ook al 3 maanden niet geopend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe-nieuwe update? Ik had wel meegekregen dát ze dat gingen doen, maar ik weet even niet meer of ik 'm nou ook al had.
Echt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb ooit ruzie gehad met Daniel Arends tijdens een pilotshow.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:06 schreef Ama het volgende:
In tussentijd maar even stofzuigen + spin van het plafond halen.
peeenstamp genotquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is alweer bijna dinergenot joh.
Totdat je bijdehanter dan hem gaat doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?Ik heb altijd een beetje een zwak voor hem, vind hem grappig.
Zaterdagavond maar even kijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor mij wel maar heb het ook al 3 maanden niet geopend.
Heb nog steeds uitbreidingen die ik wil kopen enz.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zaterdagavond maar even kijken.![]()
Het is toch niet alsof ik de rest van het weekend een stap ga zetten.
Oh dat geloof ik wel gelijk eigenlijk. Was ie echt boos?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Totdat je bijdehanter dan hem gaat doen.
Ik heb alle expansions wel inmiddels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nog steeds uitbreidingen die ik wil kopen enz.
Ja op dat moment wel, maar na de voorstelling ging die een biertje brengen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel gelijk eigenlijk. Was ie echt boos?
Wel een stoer verhaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja op dat moment wel, maar na de voorstelling ging die een biertje brengen.
Den Haagquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja Ama had al verteld![]()
Ben zondag in den haag anders was ik misschien wel even gaan kijken
Ga je demonstreren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja Ama had al verteld![]()
Ben zondag in den haag anders was ik misschien wel even gaan kijken
Je mist er niet veel aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis echt iets omdat ik die serie niet heb gezien he.
Dat vermoeden had ik al.quote:
Ja vast welquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh![]()
ga lunchen met mijn nichtje
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh![]()
ga lunchen met mijn nichtje
elektrische?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:
echt hoe moet je nou zon step kiezen
Ik zou wel eentje doen waar je mee op de openbare weg mag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:
Eh, gewoon niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:
Te makkelijk.quote:
Leuk totdat je ergens tegenaan rijdt inderdaad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
elektrische?
begin eerst eens een van de weinige te zoeken waarmee je in NL daadwerkelijk over straat mag.. het meerendeel rijdt illegaal rond.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat met een loempia in d'r hand op het Malieveld.
Zeker in een stad met overactieve boa's is dat wel verstandig ja, hier in het dorp zou je makkelijk met zo'n 'illegale' kunnen rijdenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
elektrische?
begin eerst eens een van de weinige te zoeken waarmee je in NL daadwerkelijk over straat mag.. het meerendeel rijdt illegaal rond.
los van de BOA's. gewoon gezond verstand, precies wat CE zegt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker in een stad met overactieve boa's is dat wel verstandig ja, hier in het dorp zou je makkelijk met zo'n 'illegale' kunnen rijden
dat kan echt met alles gebeurenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk totdat je ergens tegenaan rijdt inderdaad.
gewoon platschieten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
elektrische?
hier dus ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker in een stad met overactieve boa's is dat wel verstandig ja, hier in het dorp zou je makkelijk met zo'n 'illegale' kunnen rijden
Ja dat ook wel, dan gewoon beter een normaal stepje als je er toch eentje wil, heb je nog wat beweging ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
los van de BOA's. gewoon gezond verstand, precies wat CE zegt.
ja, maar soms ben je dan verzekerd. En soms nietquote:
Jaquote:
Hmm geen idee, nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zou jij moeten weten toch
[ afbeelding ]
En dan 1 o wegkrassen en rebels doenquote:
daar heb ik naar gekeken. maar weet eigenlijk niet meer waarom ik niet meer voor VanMoof ben gegaan.quote:
Youuuuuuuquote:
Je monoloog ?quote:
Ik hoop op een nieuw kerst medleyquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:01 schreef Ama het volgende:
Hopelijk dit jaar wat leuke nieuwe kerstfilms op Netflix, Prime of Disney.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuw kerst medley
Nee het knietje in zijn kloten na een onzedelijk voorstelquote:
Ze gaan vaak stukquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar heb ik naar gekeken. maar weet eigenlijk niet meer waarom ik niet meer voor VanMoof ben gegaan.
Chill. Vanavond even checkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:04 schreef Ama het volgende:
@:Dud0r er is weer een nieuwe American Horror Stories.
mja :p fietsen hebben gewoon onderhoud nodig.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:10 schreef Ama het volgende:
Heh hoezo staat er #Ama in je sign @:FranticDJ?
Zie het nu ook pas nu je het zegtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja geen idee maar zie het nu ineens pas haha.
Veel plezierquote:
Op 1 aflevering na bevalt het me prima tot nu toequote:
Volgens mij hebben ze aantal “kinderziektes” er nu wel uitgehaald. Maar de eerste versies kwam je nog wel eens stil mee te staan. En dan stond je ook echt stil.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja :p fietsen hebben gewoon onderhoud nodig.
Ik moet mn hele versnelling gebeuren van m'n Trek ook weer eens afstellen. Schakelt af en toe niet lekker op.
ja weet het alweer: ze konden niet echt lekker tegen regenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze aantal “kinderziektes” er nu wel uitgehaald. Maar de eerste versies kwam je nog wel eens stil mee te staan. En dan stond je ook echt stil.
Mosterdsaus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb trouwens wel paling meegenomen van de visboervanavond stoven met een nog nader te bedenken saus.
Dragon?quote:
De paling van de visboer in saus, huehuequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb trouwens wel paling meegenomen van de visboervanavond stoven met een nog nader te bedenken saus.
De dag is al half voorbijquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:28 schreef Ama het volgende:
Ik ga de hele dag onder een dekentje series kijken.
Klinkt echt reuzeleuk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Compleet afgeslacht in eerste instantie en er kregen een paar een oeioei-shock hoofdje
Yeps dit is het echte serieuze grijzeharenwerk maar zelfs de grootste steen barst als ik ertegenaan blijf lullen, thank you God for my mouthquote:
Wel een mooi trappetje.quote:
...huehue?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps dit is het echte serieuze grijzeharenwerk maar zelfs de grootste steen barst als ik ertegenaan blijf lullen, thank you God for my mouth
Ik las dit zonder context en nu ben ik teleurgesteld.quote:
Ik zei net tegen iemand, ja kan ik oplossen zoals zoveel valt op te lossen en ik zeg niet dat het een slecht of debiel idee is maar pak eens een rekenmachine en reken eens uit hoeveel 80.000 euro x 660 is? dan kan ik het oplossen voor jequote:
Ik geloof dit directquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps dit is het echte serieuze grijzeharenwerk maar zelfs de grootste steen barst als ik ertegenaan blijf lullen, thank you God for my mouth
Want het gaat om 660 accounts of zo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zei net tegen iemand, ja kan ik oplossen zoals zoveel valt op te lossen en ik zeg niet dat het een slecht of debiel idee is maar pak eens een rekenmachine en reken eens uit hoeveel 80.000 euro x 660 is? dan kan ik het oplossen voor je
Ik heb vandeweek die van mezelf zitten maken. Is nieuw en zit nog in testfase. Leuk leuk leukquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar weer even een eLearningkje gedaan
Ik moet nog twee dingen doen. En dan wil ik er echt de brui aan geven voor vandaag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar weer even een eLearningkje gedaan
660 panden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Want het gaat om 660 accounts of zo?
Bij ons is iets omgevallen van een externe partner. Of ik dat even kan fixen. Nee en de groeten.
Leuk onderwerp?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb vandeweek die van mezelf zitten maken. Is nieuw en zit nog in testfase. Leuk leuk leuk
Je mag het officieel geen Heimlich greep meer noemen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Heimlich greep, is dat bij een vrouw of een man makkelijker om te doen?
Bestraf ze! Lekker belangrijk zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Je mag het officieel geen Heimlich greep meer noemen.![]()
Ja iedereen doet dat nog wel.
Komt het door zijn nazi-verleden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Je mag het officieel geen Heimlich greep meer noemen.![]()
Ja iedereen doet dat nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |