De natuur zoekt zijn eigen weg. Altijd heel mook.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dat ik er ook weer één heb.. Ik heb er wel iets teveel in zitten omdat de zoon van kennissen van ons stopte met zijn bak en ik er 3 van hem overnam.. Alleen was dat een vis die in scholen wil zitten dus konden er 7 bij om ze zich thuis te laten voelen.
Ben daardoor één van weinigen die en kardinaal tetra's en neon tetra's heb tegelijk heeft.. Ze lijken verdomd veel op kaar maar je ziet ze toch hun eigen groep vormen.
Heyquote:
Waaide bijna van mijn fiets ik moest al achter mijn pet aan fietsen die weg vloog.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heyook al vroeg
Hoe is het daar in ook zo vies weer, Man wat ging het hier te keer vannacht
Ja het ging lekker te keerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 06:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waaide bijna van mijn fiets ik moest al achter mijn pet aan fietsen die weg vloog.
Altijd ben al uur aan werk
Ja thuis werken.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ging lekker te keer
Zo, dan begin jij wel vroeg, voordeel is dat je dan ook weer op tijd thuis bent
ZO die kan gitaar spelen zegquote:Op donderdag 21 oktober 2021 06:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja thuis werken.
Buren die me straks niet meer leuk vinden als om 9:00 dit op standje max door de speakers gaat galmen.
Hij staat juist bekend om zijn stem.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
mm zang vind ik wat minder te schreeuwerig
Niet mijn smaak die vorige kwam stemgeluid. Maar genoeg andere fans tochquote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij staat juist bekend om zijn stem.
Er zijn maar weinig met dat kaliber.
Jah Freddy Mercury..
Zo ff lijstje met klere muziek straks aan.
Merk ik straks wel of er genoeg fans zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet mijn smaak die vorige kwam stemgeluid. Maar genoeg andere fans toch
Je kan ook een koptelefoon op doenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Merk ik straks wel of er genoeg fans zijn.
Of ze vragen of het harder kan..
Of ik krijg een steen door mijn ruit.
Ben je gek ik heb een professionele audio set waar een concert hal nog jaloers op is.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook een koptelefoon op doen
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben je gek ik heb een professionele audio set waar een concert hal nog jaloers op is.
Mocht je komend weekend nog naar pluskudt gaan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]Oke jij gelijk een klein beetje gek ben ik wel. Maar om dat zo te lezen is wel hard. Dacht was hier niet opgevallen
Zatermiddag rond 13 uur ben ik in pluskudtquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mocht je komend weekend nog naar pluskudt gaan.
Zal ik ff lekker hard zetten, dat wanneer je Hengelo voorbij bent alvast kan genieten.
Houd ik daar rekening meequote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zatermiddag rond 13 uur ben ik in pluskudt
Zal goed luisterenquote:
Vooral als je in reuzenrad zit.quote:
Gaat hem niet worden. Helemaal niet als het dit weer isquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vooral als je in reuzenrad zit.
Moet je zeker kunnen horen.
Hé jammer..quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Helemaal niet als het dit weer is
Maar nee heb ik geen tijd voor en ook geen zin in.
Scheelt je wel een hoop werkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hé jammer..
Had al heel plan dat ik met een grote boom box boven mijn hoofd in park ging staan.
Lekker toch? Soms heeft je lichaam dat nodig.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:23 schreef Maive het volgende:
Goedemorgen...of bijna middag eigenlijk. Gat in de dag geslapen
Zou ik ook wel een keertje willen. Lijkt mij heerlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker toch? Soms heeft je lichaam dat nodig.
Sommige fora geen sc?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:24 schreef yvonne het volgende:
Er zitten wat mensen zonder sc, dat is jammer, hier is iedereen welkom!
Gelukkig.
Je komt soms erg moeilijk een sc binnen en ik vind deze erg gastvrij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sommige fora geen sc?
Moge..
Ik ga buizen.. weekend
Dat komt door oa Dot, die is gastvrij en vriendelijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je komt soms erg moeilijk een sc binnen en ik vind deze erg gastvrij.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat komt door oa Dot, die is gastvrij en vriendelijk![]()
En jij hier! Het kan niet op vandaagquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Effe lachen.. uit de oude doos toen het nog allemaal mocht.
@ 2:10
watquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Effe lachen.. uit de oude doos toen het nog allemaal mocht.
@ 2:10
Nee en als je eens wist wat ik al allemaal gedaan had voor ik hier kwamquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
5 uur dot..
Uitslapen zit er niet in he.
Wat lief, maar dat ben je zelf ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat komt door oa Dot, die is gastvrij en vriendelijk![]()
Lekker he, hoe was het werken deze week, je was voor het eerst weer op kantoor of niet?quote:
Ja hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:24 schreef yvonne het volgende:
Er zitten wat mensen zonder sc, dat is jammer, hier is iedereen welkom!
Gelukkig.
Ja was fijn weer om iedereen in het echt te zien. Afgelopen week 1x en volgende week 2x naar kantoor. Wel heel erg moe erna.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he, hoe was het werken deze week, je was voor het eerst weer op kantoor of niet?
Ja dat is altijd weer wennen natuurlijk, gelukkig bouwt het langzaam weer opquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:41 schreef Maive het volgende:
[..]
Ja was fijn weer om iedereen in het echt te zien. Afgelopen week 1x en volgende week 2x naar kantoor. Wel heel erg moe erna.
Hey Blaadjesquote:
Het zal tijd worden dat alles weer enigszins op de rit komt. Mensen worden het spuugzat en op deze manier vervreemden we allemaal zo van elkaar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is altijd weer wennen natuurlijk, gelukkig bouwt het langzaam weer op
Zie het zo een twee drie niet gebeuren nu de besmettingen weer oplopen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zal tijd worden dat alles weer enigszins op de rit komt. Mensen worden het spuugzat en op deze manier vervreemden we allemaal zo van elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |