Zou ik ook wel een keertje willen. Lijkt mij heerlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker toch? Soms heeft je lichaam dat nodig.
Sommige fora geen sc?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:24 schreef yvonne het volgende:
Er zitten wat mensen zonder sc, dat is jammer, hier is iedereen welkom!
Gelukkig.
Je komt soms erg moeilijk een sc binnen en ik vind deze erg gastvrij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sommige fora geen sc?
Moge..
Ik ga buizen.. weekend
Dat komt door oa Dot, die is gastvrij en vriendelijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je komt soms erg moeilijk een sc binnen en ik vind deze erg gastvrij.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat komt door oa Dot, die is gastvrij en vriendelijk![]()
En jij hier! Het kan niet op vandaagquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Effe lachen.. uit de oude doos toen het nog allemaal mocht.
@ 2:10
watquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Effe lachen.. uit de oude doos toen het nog allemaal mocht.
@ 2:10
Nee en als je eens wist wat ik al allemaal gedaan had voor ik hier kwamquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
5 uur dot..
Uitslapen zit er niet in he.
Wat lief, maar dat ben je zelf ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat komt door oa Dot, die is gastvrij en vriendelijk![]()
Lekker he, hoe was het werken deze week, je was voor het eerst weer op kantoor of niet?quote:
Ja hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:24 schreef yvonne het volgende:
Er zitten wat mensen zonder sc, dat is jammer, hier is iedereen welkom!
Gelukkig.
Ja was fijn weer om iedereen in het echt te zien. Afgelopen week 1x en volgende week 2x naar kantoor. Wel heel erg moe erna.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he, hoe was het werken deze week, je was voor het eerst weer op kantoor of niet?
Ja dat is altijd weer wennen natuurlijk, gelukkig bouwt het langzaam weer opquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:41 schreef Maive het volgende:
[..]
Ja was fijn weer om iedereen in het echt te zien. Afgelopen week 1x en volgende week 2x naar kantoor. Wel heel erg moe erna.
Hey Blaadjesquote:
Het zal tijd worden dat alles weer enigszins op de rit komt. Mensen worden het spuugzat en op deze manier vervreemden we allemaal zo van elkaar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is altijd weer wennen natuurlijk, gelukkig bouwt het langzaam weer op
Zie het zo een twee drie niet gebeuren nu de besmettingen weer oplopen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zal tijd worden dat alles weer enigszins op de rit komt. Mensen worden het spuugzat en op deze manier vervreemden we allemaal zo van elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |