SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Bevalt je nieuwe huisje?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Ben nog steeds druk![]()
Probeer af en toe wat mee te lezen
Floortje.quote:
Op mobiel zit er een spatie halverwege maar op de desktop versie nietquote:
You have the powerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op mobiel zit er een spatie halverwege maar op de desktop versie niet
Spookyquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op mobiel zit er een spatie halverwege maar op de desktop versie niet
Ja heel erg!quote:
Bijna goedquote:
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja heel erg!
We zaten de eerste dagen echt verbaasd naar elkaar te kijken omdat het gewoon echt stil was![]()
Heerlijk huisje, parkeren voor de deur, heerlijk
Ja ik zat al te kijken maar ik zie niks speciaals eraanquote:
Dat klinkt heel fijn Flory!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja heel erg!
We zaten de eerste dagen echt verbaasd naar elkaar te kijken omdat het gewoon echt stil was![]()
Flory.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja heel erg!
Een glitch in de matrixquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik zat al te kijken maar ik zie niks speciaals eraan
En hoe bevalt de bank?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja heel erg!
Ik mis wel het actief betrokken zijn bij TRV. En de acties organiseren enzo. Het gedoe eromheen totaal niet.quote:
quote:
quote:
Ja het is echt een goede keuze geweest op het juiste momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |