Ik ook, dat is een flinke poos geleden.quote:
Bij Rose zou je ook een Litouwense vlag kunnen doen gezien haar "liever dood dan rood" statement. Barnett een Spanjaard?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
23:00 CET Prelims
03:00 CET Main
Gaethje overrated/Chandler under? Volgens mij kan Chandler hem wel KO'en als hij hem een keer goed raakt. Maar ook te weinig van beiden gezien eerlijk gezegd.quote:
Kan wel eens een tof gevecht worden. Leuke matchupquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Gaethje overrated/Chandler under? Volgens mij kan Chandler hem wel KO'en als hij hem een keer goed raakt. Maar ook te weinig van beiden gezien eerlijk gezegd.
Eten, drinken, andere dingen checkenquote:Op zondag 7 november 2021 01:56 schreef THEFXR het volgende:
het zijn korte partijen, waardoor de fillers, reclames en promo's alleen maar meer worden. geen filling met andere partijen van bijvb contender series ofzo. netto blijft er weinig PPV over!
wat doen jullie tijdens de fillers?
Ja, lukraak incasseren laat zien dat je hard bent maar gaat je niet helpen winnen... en die takedown leek bijna meer voor de show terwijl hij er zoveel voordeel mee kon pakken.quote:Op zondag 7 november 2021 04:10 schreef THEFXR het volgende:
wat een lul, die chandler, beetje showboating ipv vechten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |