Ik zal niks verklappen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
Moet die Bellator met Bader nog even terugkijken
Ik had ook liever Jiri Prochazka maar Teixeira is maar een half jaar ouder dan Cormier was tijdens zijn laatste gevecht.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:51 schreef opreis het volgende:
Ik vind het een hele lieve man hoor, maar is Glover niet wat oud om voor de title te mogen vechten en zegt at ook niet wat over de LHW? Ik heb het idee dat Jan hem echt gaat slopen of onderschat ik Glover nu enorm.
Op basis van prestaties wel terecht wmb. Jiri krijgt z'n kans nog wel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:51 schreef opreis het volgende:
Ik vind het een hele lieve man hoor, maar is Glover niet wat oud om voor de title te mogen vechten en zegt at ook niet wat over de LHW? Ik heb het idee dat Jan hem echt gaat slopen of onderschat ik Glover nu enorm.
Jones > Baderquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op basis van prestaties wel terecht wmb. Jiri krijgt z'n kans nog wel.
Die divisie is wel echt meest shallow van de hele (mannelijke) UFC, misschien nog wel erger dan HW. #4 Smith werd echt compleet gesloopt door die veertiger. Misschien heeft Coker gelijk dat Bellator de sterkere LHW-divisie heeft?
geen countdown en geen embedded, toch maar eens beginnen!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij heeft @:THEFXR Embedded episode 1 (nog) niet gezien
Ribas naar de schaamhaarkapper geweest? Brazilian wax in this hoe.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij heeft @:THEFXR Embedded episode 1 (nog) niet gezien
Inderdaad en bizar dat ze dat niet eens doorhadden eerst, dan komen die mensen die daar werken toch als groentjes/amateurs over.quote:
corrupte UFCquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Inderdaad en bizar dat ze dat niet eens doorhadden eerst, dan komen die mensen die daar werken toch als groentjes/amateurs over.
Toch ook bizar dat ze met z'n handmatige weegschaal wegen? Z'n digitale waarop het publiek de nummers kan zien zou veel beter zijn. Maar ook lastiger te manipuleren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Inderdaad en bizar dat ze dat niet eens doorhadden eerst, dan komen die mensen die daar werken toch als groentjes/amateurs over.
Die man die weegt is als het goed is niet in dienst van de UFC toch, maar zal desondanks bij bepaalde namen wel meer druk voelen. Anders snap ik niet hoe je na al die jaren je job doen niet direct ziet dat die kerel met z'n handen op de handdoek zit..het was ook niet eventjes... en al helemaal als je opeens zo'n groot verschil ziet dat er niet een belletje gaat rinkelen. Denkt eerder dat z'n weegschaal opeens stuk is dan dat een vechter (weer eens) geniepig de boel probeert in de maling te nemen.quote:
Een klassieke is de standaard en is meer foolproof. Zo'n digitale moet steeds weer geijkt worden bij een instantie. Hoewel deze ook niet 100% onderhoudsvrij is lijkt me. Maar je moet inderdaad maar als toeschouwer erop vertrouwen dat die man het juist/eerlijk doet want je ziet niet echt waar het op staat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Toch ook bizar dat ze met z'n handmatige weegschaal wegen? Z'n digitale waarop het publiek de nummers kan zien zou veel beter zijn. Maar ook lastiger te manipuleren.
Dat ijken gaat wss om een paar gram, en dan nog, dat geld is er gewoon. We leven in 2021, je kan prima een accurate (tot op een paar gram) weegschaal kopen die een jaar mee gaat voor een paar tientjes.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een klassieke is de standaard en is meer foolproof. Zo'n digitale moet steeds weer geijkt worden bij een instantie. Hoewel deze ook niet 100% onderhoudsvrij is lijkt me. Maar je moet inderdaad maar als toeschouwer erop vertrouwen dat die man het juist/eerlijk doet want je ziet niet echt waar het op staat.
het is met DC al een keer eerder gebeurt en dat was voor een titel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die man die weegt is als het goed is niet in dienst van de UFC toch, maar zal desondanks bij bepaalde namen wel meer druk voelen. Anders snap ik niet hoe je na al die jaren je job doen niet direct ziet dat die kerel met z'n handen op de handdoek zit..het was ook niet eventjes... en al helemaal als je opeens zo'n groot verschil ziet dat er niet een belletje gaat rinkelen. Denkt eerder dat z'n weegschaal opeens stuk is dan dat een vechter (weer eens) geniepig de boel probeert in de maling te nemen.
Moeilijke naam, Rus of Oostblok. Hij mag z'n andere partij vanavond iig niet meer doen zeiden ze net.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:12 schreef THEFXR het volgende:
Buffer mist deze PPV door Covid-19, iets waarvoor hij erg bang was.
je weet het maar nooit, hequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:47 schreef Nober het volgende:
Gelijk iemand Khabib vast pakken bang dat ie erin springt en Islam aanvalt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |