Next level wel...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 00:44 schreef Marsenal het volgende:
Nou goed gedaan wel.
Leuke skill om te leren en eens op een borrel plots een ballon uit je zak te halen.
Het staartje maakt het altijd 'af'..quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind die klassieke roze poedel erg goed gelukt.
Die maakt het leuk ja.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:39 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Het staartje maakt het altijd 'af'..
Dat staartje? Een paar keer met wat mazzel, maar na de workshop wist ik de juiste techniek van knijpen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die maakt het leuk ja.
Hoe vaak heb je dat nou gedaan, voordat je die poedel blazen onder controle had?
Wat een leuke dingen heb je al gemaakt. Ben je niet bang dat een ballon knapt als je bezig bent?quote:Op maandag 1 november 2021 00:56 schreef Claude_Viole het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vandaag even zitten oefenen met een kunstig armbandje, wat een kwestie van bolletjes draaien is, afwisselend met een pinchtwist erin.
Ook heb ik nog een hartje proberen te vormen. Kijken wat ik hiermee nog meer kan doen morgen.
Niet zomaar, die dingen kunnen behoorlijk wat geweld tijdens vouwen aan. Als je tenminste Sempertex of Qualatex gebruikt. Ik gebruik de eerste.quote:Op woensdag 10 november 2021 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een leuke dingen heb je al gemaakt. Ben je niet bang dat een ballon knapt als je bezig bent?
Leuke hobby, maar je hebt je huis wel snel vol als je er veel mee bezig bent.quote:Op woensdag 10 november 2021 09:08 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Niet zomaar, die dingen kunnen behoorlijk wat geweld tijdens vouwen aan. Als je tenminste Sempertex of Qualatex gebruikt. Ik gebruik de eerste.
Dat is wel weer zo....quote:Op woensdag 10 november 2021 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke hobby, maar je hebt je huis wel snel vol als je er veel mee bezig bent.
Wat doe je ermee als ze klaar zijn?
Sorry er ging wat fout, moet nog wennen aan de extra knopjes. Ik paste je bericht aan ipv het te quotequote:Op vrijdag 12 november 2021 00:53 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo....
Ik geef ze een leuke plek, of geef ze weg aan wie ze maar wil, en testcreaties gooi ik gewoon op een hoopje. Na een maand zijn ballonnen toch al flink kleiner en uiteindelijk belanden ze in de vuilnisbak. Eeuwig meegaan lukt helaas niet.
Er komen binnenkort nog wat dingen aan. Een drolletje 💩 , een hoed (ook eens wat anders), en een zwaard en nog een hondje op een andere manier
Knap hoor. Denk dat ze bij mij allemaal zouden knappen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:17 schreef Claude_Viole het volgende:
Even een paar simpele dingetjes...
Vliegtuigje en een basis vlinder
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Beiden ga ik binnenkort nog wat meer perfectioneren met wat oordraaien/pinch-twistjes zodat ik bij het vliegtuig de vleugels recht krijg.
Verder heb ik nog geprobeerd om aan de hand van een tutorial op internet de staf van Sinterklaas te maken, maar die knalde helaas uit elkaar. Ik wou een tulpdraai proberen om het tuitje IN de ballon te verwerken, maar dat vergt blijkbaar nog wat oefening...
Ik ga dit weekend nog wel proberen om de mijter van Sinterklaas te maken van drie ballonnen. En de staf opnieuw, echter heb ik niet meer de juiste kleur ballon daarvoor
Als je goede ballonnen hebt, gebeurt dat echt niet zo snel. Je moet er echt niet teveel lucht in blazen als je veel gaat bouwen en draaien. En ook niet teveel spelen door de lucht steeds heen en weer te bewegenquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap hoor. Denk dat ze bij mij allemaal zouden knappen.
Wat zal je je iedere keer rot schrikken als er een knapt of niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:03 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Als je goede ballonnen hebt, gebeurt dat echt niet zo snel. Je moet er echt niet teveel lucht in blazen als je veel gaat bouwen en draaien. En ook niet teveel spelen door de lucht steeds heen en weer te bewegen
En ja, soms knallen ze nu eenmaal.
Het wentquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal je je iedere keer rot schrikken als er een knapt of niet.
Leuk hoorquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:04 schreef Claude_Viole het volgende:
Nu even een betere vlinder gemaakt, en een Stegosaurus.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De creaties worden steeds leuker, vind ik zelf
O dat is leuk Clauude_Voilequote:Op maandag 29 november 2021 01:24 schreef Claude_Viole het volgende:
Leuk nieuwtje voor de liefhebbers.
Ik heb gelezen dat er binnenkort (vraag me niet wanneer) een televisieprogramma op tv komt met ballonkunstenaars. Een soort Lego Masters achtig iets, maar dan met ballonnen. Als ik kijk naar soortgelijk programma's zit er vaak 4 maanden tussen de opnames en de uitzending.
Ja, wie weet.quote:Op maandag 29 november 2021 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk Clauude_Voile
Misschien kan je er nog wat van leren, dat zou mooi zijn.
O er zit ook nog verschil in? Hopelijk wordt voor jou snel bekend wanneer en wat het gaat worden.quote:Op maandag 29 november 2021 18:31 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ja, wie weet.
Ik hoop dat het meer de kant op gaat van ballon-modelleren, en niet echt meer naar decoratie.
Dat is meer ronde ballonnen opblazen, en samenbinden tot je een kunstwerkje krijgt.
Zo, ze worden al groter. Mooi hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:26 schreef Claude_Viole het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Even 'level up' gaan en wat relif in gezichten brengen. Kostte een ballon, maar die valt nog wel te herbruiken.![]()
Zal wel leuk zijn. Al lijkt mij het een product wat moeilijk met de post te sturen is.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:00 schreef Claude_Viole het volgende:
Wie weet op de duur als bestelling, maar voorlopig nog even niet.
Misschien eerst voor familie ofzo.
Ja, daarom. Of je levert enkel in de buurt.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn. Al lijkt mij het een product wat moeilijk met de post te sturen is.
quote:Op donderdag 30 december 2021 02:21 schreef Claude_Viole het volgende:
Met kerst was ik blijkbaar goed gemutst...
[ link | afbeelding ]
Ik zal eens kijken vanavond...quote:Op donderdag 30 december 2021 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
EEn witte ballon als baard was ool euk geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |