SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar ben ik dus niet geweestquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar buiten dat, Hoe was het zwemmen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ow... nou, in het hongaars dan
kígyó autó horpadas
Oh het was zelfs daarvoorquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus niet geweest
Morgen ga ik met de trein naar mijn werk. Maar dat was sowieso de bedoeling.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]lomp
En nu? Morgen lopen? Verzekering?
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh het was zelfs daarvoorin je eigen garage?
Jawel. Ik ben all risk verzekerd. Maar ik ga wel flink meer premie betalen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zuur Buda.Ben je verzekerd tegen zulke dingen of werkt dat niet zo met verzekeringen?
Nee, dat hek heeft geen krasjequote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
Heeft het hek schade?
dat heeft hier bij zo'n omaatje nog best wel gezeik van de VVE opgeleverd..
Pak die bumper van buda, zit 'ie misschien weer los van het wiel.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pak die bumper van buda, zit 'ie misschien weer los van het wiel.
even kijken of zelf lappen voordeliger is?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben all risk verzekerd. Maar ik ga wel flink meer premie betalen.
Ik zou overwegen om maar 'gewoon' een nieuwe bumper af te tikken.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ja. Die verzekeraars zijn zulke neukhoeren dat zelfs als je ervoor kiest om dit zelf te betalen, je premie alsnog omhoog kan gaan als je dit überhaupt meldt. Omdat je dan kennelijk toch een risico bent voor zequote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou overwegen om maar 'gewoon' een nieuwe bumper af te tikken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
even kijken of zelf lappen voordeliger is?
Vrijdag heb ik een afspraak bij het schadeherstelbedrijf. Als die me vertellen hoeveel deze grap gaat kosten, ga ik dat uitrekenen. Ik ga 30 euro per maand meer betalenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou overwegen om maar 'gewoon' een nieuwe bumper af te tikken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ja. Die verzekeraars zijn zulke neukhoeren dat zelfs als je ervoor kiest om dit zelf te betalen, je premie alsnog omhoog kan gaan als je dit überhaupt meldt. Omdat je dan kennelijk toch een risico bent voor ze
oh je hebt het al verteld aan de verz. Okee. Vraag maar even wat er met je premie gebeurt als je dit niet claimt maar zelf dokt.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga 30 euro per maand meer betalen
Dan heb je mazzel. Zo ging het bij onze woonverzekering wel.quote:
Jupquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah echt balen. Volgende week maar weer een poging?
Als ze dat doen, ga ik gelijk naar een andere verzekeraarquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Zo ging het bij onze woonverzekering wel.
verzekeringen:voor al uw poot uitdraaienquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebben wij dus ook gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze dat doen, ga ik gelijk naar een andere verzekeraar
joe joe euro of 500quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Vrijdag heb ik een afspraak bij het schadeherstelbedrijf. Als die me vertellen hoeveel deze grap gaat kosten, ga ik dat uitrekenen. Ik ga 30 euro per maand meer betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |