Dat beeld ook dat ze tussen Hanne en Marthe staat ook in een glitter jurkje. 🙄🙄🙄quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diede was de ster van de avond. Maar die gaat het écht niet worden. (Zowel dan treedt ze natuurlijk niet meer op in die Somerense zwarte pieten showquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:05 schreef Eightyone het volgende:
Amy krijgt ook een relatief bekend liedje.
Ik vind het wel teleurstellend als dit rijtje kandidaten het beste is wat 22000 audities opleveren.
Viel mij ook op! Maar dat was op de bootcamp met Elise en Jemaima ook zo. Al had ik bij beiden al twijfels toen ze hun ticket kregen en verleden week ook bij Gianaquote:Op zondag 24 oktober 2021 09:56 schreef Momo het volgende:
Wel raar dat van de 3 golden tickets in de bootcamp er nu 2 afvallen.
Vind Studio100 vast niet erg. Zij verdienen aan elke paar jaar een nieuwe formatie en de daarbij horende afscheidstours, brooddozen etcquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:52 schreef Eightyone het volgende:
In hoeverre Amy van kinderen houdt, en oprechte belangstelling heeft voor dans/zang/spel, blijft wat mysterieus. Het kan best zo'n type zijn dat het slechts als een opstapje ziet. De argwaan blijft.
Van de overige kandidaten is de band met muziek, theater en/of kinderen wat duidelijker.
Ja heel raar, zo staged.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:44 schreef kippaardkoe99 het volgende:
Wat was dat trouwens een raar moment toen we terugkwamen van de reclame en Hanne & Marthe nog aan het praten waren met de jury? Het voelde net even te gemaakt en bovendien: dit is helemaal niet live..? Je kunt het er gewoon uitknippen of een take 2 doen. Zodat wij denken dat het wel live is misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop vooral dat er in de komende shows wat variatie in de optredens gaat zitten. Die Golden Seats en Golden Tickets kennen we nu wel, ik wil nu ook wel eens wat anders zien. En bij een aantal kandidaten heb ik het idee dat ik ze echt eens tussen Hanne en Marthe moet zien, om een oordeel over ze te kunnen vellen. Dus ik hoop dat ze dat niet tot de finale gaan laten wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:05 schreef Eightyone het volgende:
Ik vind het wel teleurstellend als dit rijtje kandidaten het beste is wat 22000 audities opleveren.
Gert oogde ook al niet alsof 'ie erg blij was met wat er zoal aan hem voorbij trok.
Hier is wel het nodige op af te dingen. Om te beginnen zien we bij de top 3 een inverse relatie tussen de behaalde positie en het aantal Spotify streams van het nummer in kwestie, en verder behaalde Remi met het minst gestreamde nummer toch nog een 8e positie, terwijl Justine daarentegen met het op twee na populairste nummer het toch niet verder bracht dan de 9de plaats. Deze twitteraar had beter eerst eens een correlatie analyse gedaan alvorens dit te twitteren, maar ja, twitter en diepgang of betrouwbaarheid gaan niet samen.quote:
Precies. Het heeft echt averechts gewerkt. Hopelijk snel exit voor haar. 💀 ben benieuwd wie ze nu een rustig nummer gaan geven om die een hoge score te geven.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:22 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk ook niet dat ze Julia een '''onbekend''' en rustig nummer als Parels hebben gegeven zodat ze minder populair zou zijn.
Ze zong gewoon echt heel vals. Als ze dat niet had gedaan, had het juist heel positief kunnen uitpakken voor haar.
Marthes rustige 'Alleen door Jou' (die ik persoonlijk toen niet kende) was juist haar grote doorbraak destijds, dacht ik.
Nee idd. Julia zou nu de nieuwe “Nederlandse” Nora kunnen worden. Zo lang mogelijk erin houden totdat het echt ongeloofwaardig wordt. En dan zien we over een paar jaar in een roddelblad een heel verhaal over hoe Julia kapot is gemaakt à la Lauren haar scriptie. (Nora had een variant met racisme)quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:22 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk ook niet dat ze Julia een '''onbekend''' en rustig nummer als Parels hebben gegeven zodat ze minder populair zou zijn.
Ze zong gewoon echt heel vals. Als ze dat niet had gedaan, had het juist heel positief kunnen uitpakken voor haar.
Marthes rustige 'Alleen door Jou' (die ik persoonlijk toen niet kende) was juist haar grote doorbraak destijds, dacht ik.
Da's iig reden ze er zo lang mogelijk in te houden maar voor de groep?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:50 schreef Momo het volgende:
Valt mij op dat Amy en Luca wel echt de meeste aandacht krijgen online, volgers, fanaccounts etc.
De Nederlandse in K3 wordt altijd keihard kapot geschreven door de vlaamse pers erger dan Meghan Markle lolquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Da's iig reden ze er zo lang mogelijk in te houden maar voor de groep?
Ik weet niet of ze terugwillen naar een volledig vlaamse line-up? (Misschien ook juist wel nadat 2 nederlanders zijn opgestapt?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |