SBS faalt keihard bij deze editie van K2 zoekt K3. In 2009 ging dat wel even anders, toen liepen de uitzendingen (afgezien natuurlijk van de live finale) steeds één dag vóór op de uitzendingen in Vlaanderen. Ik begrijp ook niet hoe Studio 100 hier ooit mee akkoord is gegaan. SBS heeft tot op dit moment slechts 3 auditieafleveringen uitgezonden. De finale is voorzien voor zaterdag 27 november, en dat betekent dat er nog 6 vrijdagavonden beschikbaar zijn voor de 7 afleveringen die voorafgaan aan de finale. Dat past dus niet en wordt 'opgelost' door de bootcamp aflevering niet op TV uit te zenden maar na de vijfde auditieaflevering direct op kijk.nl te kwakken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:04 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoe het trouwens gaat met de uitzending, Nederland loopt nu 3 uitzendingen achter op de Belg. De bootcamp die Nederland niet uitzendt is 1 aflevering... Hoeveel studioshow gaan er komen? Zendt Nederland die ook allemaal uit?
Ik denk het niet gezien deze informatie:quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:04 schreef Riparius het volgende:
Ook interessant: in de TV gids van VTM is nu te lezen dat komende zaterdag 23 oktober de eerste liveshow wordt uitgezonden. Deze show begint ook ruim een half uur eerder, namelijk al om 19:55, en duurt ook een half uur langer, namelijk 2 uur zuivere speelduur (exclusief reclametijd). Zou het dan toch echt live zijn?
Dank voor deze info. De vier studioshows zijn dus niet (echt) live maar worden wel pas enkele dagen vóór de uitzending opgenomen. Dit bevestigt in zekere zin dat VTM de vier studioshows de komende vier zaterdagen gaat uitzenden. De bootcamp die we gisteren te zien kregen was al zo'n twee maanden geleden opgenomen, want de 15 overgebleven kandidaten werden ontvangen in het Kursaal in Oostende in het weekend dat de K3 Dromen show daar liep, en dat was van 13 t/m 15 augustus. De kandidaten die komende zaterdag aantreden in de eerste van de vier studioshows hebben dus zo'n twee maanden de tijd gehad om te worden klaargestoomd. Ik ben benieuwd of daar veel van te merken zal zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:21 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Ik denk het niet gezien deze informatie:
[ twitter ]
Bidden dat het enige wat Chanel gedaan heeft de afgelopen 2 maanden is zangles-zangles-zangles 🥵quote:De kandidaten die komende zaterdag aantreden in de eerste van de vier studioshows hebben dus zo'n twee maanden de tijd gehad om te worden klaargestoomd. Ik ben benieuwd of daar veel van te merken zal zijn.
Geef eens een linkje? Ik zie hier niks.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:29 schreef Kerk het volgende:
Babette heeft net op Instagram het volgende gepost:
- een foto/screen van de bootcamp waarop Hanne en Marthe een telefoon vasthouden
- een selfie van Hanne en Marthe die al weken op Babette haar telefoon staat (met een opmerking dat zij niet hele goede beveiliging heeft)
Anders gezegd hebben Hanne en Marthe met Babette’s telefoon gespeeld?
We gaan dus nooit te horen krijgen wat er echt aan de hand was.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:52 schreef Maartel het volgende:
Dit staat wel een beetje haaks op hoe ze in de uitzending zei dat ze zich alleen voelde tijdens het bootcamp etc?
https://www.instagram.com/p/CVIJIRgIy9z/
Dat weet ik niet. Het valt wel op dat twee van de drie die nu weg zijn gestuurd een golden ticket van Hanne en Marthe op zak hadden voor de studioshows. En die hebben ze nu nog niet eens bereikt. Hebben Hanne en Marthe dus hun woord gebroken? Of krijgen we nog een plot twist à la K3 zoekt K3 toen Hanne, Jindra en Demi zogezegd naar huis werden gestuurd?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:33 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
We gaan dus nooit te horen krijgen wat er echt aan de hand was.
Denk dat die bootcamp gewoon echt laat minute ingelast was toen ze de backlash zagen van geen publiek op audities rechtstreeks naar liveshows. Hanne, Demi en Jindra deden het tenminste heel erg goed te doen in de bootcamp vergeleken met deze afgevallen kandidaten.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:54 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het valt wel op dat twee van de drie die nu weg zijn gestuurd een golden ticket van Hanne en Marthe op zak hadden voor de studioshows. En die hebben ze nu nog niet eens bereikt. Hebben Hanne en Marthe dus hun woord gebroken? Of krijgen we nog een plot twist à la K3 zoekt K3 toen Hanne, Jindra en Demi zogezegd naar huis werden gestuurd?
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:05 schreef Riparius het volgende:
[..]
Geef eens een linkje? Ik zie hier niks.
En: heb je K2 zoekt mee niet bekeken? Alle kandidaten moesten hun GSM inleveren en Hanne en Marthe hebben die door zitten kijken.
Ik gok/hoop dat ze niet letterlijk door foto's hebben zitten kijken, maar alleen de achtergrondafbeeldingen? En bij veel telefoons kan je een foto maken zonder te ontgrendelenquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:28 schreef Kerk het volgende:
[..]
Heb dat van K2 zoekt mee gemist maar waarom zouden Hanne en Marthe die uberhaupt door MOGEN kijken?
Even gekeken op mijn iPhone XS: als die niet is ontgrendeld (ook niet met de facescan) kan ik met die fotoknop rechtsonder idd een foto maken. Babette heeft volgens mij ook een iPhone. Dus idd dat kan wel…quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:45 schreef Melissa97 het volgende:
[..]
Ik gok/hoop dat ze niet letterlijk door foto's hebben zitten kijken, maar alleen de achtergrondafbeeldingen? En bij veel telefoons kan je een foto maken zonder te ontgrendelen
Dat kan ook het verschil tussen Engelstalig en Nederlandstalig zingen zijn, dat kan bij bepaalde stemmen best wel anders klinken. En dit is nog een relatief laag stukje van het liedje, ik heb het gevoel dat Amy vooral moeite heeft met de wat hogere stukken van liedjes.quote:Op maandag 18 oktober 2021 00:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[ twitter ]Huh waarom zingt Amy nu niet meer zo?
omdat ze sindsdien verbetert isquote:Op maandag 18 oktober 2021 00:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[ twitter ]Huh waarom zingt Amy nu niet meer zo?
Ja jakkes ik zag die ook net. Wat kan ze hockey-en hé?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:58 schreef Kerk het volgende:
Kato ook en haar video vind ik he-le-maal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |