abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201796570
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:04 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoe het trouwens gaat met de uitzending, Nederland loopt nu 3 uitzendingen achter op de Belg. De bootcamp die Nederland niet uitzendt is 1 aflevering... Hoeveel studioshow gaan er komen? Zendt Nederland die ook allemaal uit?
SBS faalt keihard bij deze editie van K2 zoekt K3. In 2009 ging dat wel even anders, toen liepen de uitzendingen (afgezien natuurlijk van de live finale) steeds één dag vóór op de uitzendingen in Vlaanderen. Ik begrijp ook niet hoe Studio 100 hier ooit mee akkoord is gegaan. SBS heeft tot op dit moment slechts 3 auditieafleveringen uitgezonden. De finale is voorzien voor zaterdag 27 november, en dat betekent dat er nog 6 vrijdagavonden beschikbaar zijn voor de 7 afleveringen die voorafgaan aan de finale. Dat past dus niet en wordt 'opgelost' door de bootcamp aflevering niet op TV uit te zenden maar na de vijfde auditieaflevering direct op kijk.nl te kwakken.

Ik weet trouwens ook nog altijd niet hoe VTM het precies gaat doen de komende weken. Er zijn namelijk nog 5 zaterdagavonden tussen nu en 27 november voor 4 studioshows en dat betekent mogelijk dat VTM zaterdag 20 november overslaat óf op die avond komt met een terugblik of een compilatie, of een special.

Ook interessant: in de TV gids van VTM is nu te lezen dat komende zaterdag 23 oktober de eerste liveshow wordt uitgezonden. Deze show begint ruim een half uur eerder, namelijk al om 19:55, en duurt ook een half uur langer, namelijk 2 uur zuivere speelduur (exclusief reclametijd). Zou het dan toch echt live zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 17-10-2021 17:20:17 ]
pi_201796896
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:04 schreef Riparius het volgende:

Ook interessant: in de TV gids van VTM is nu te lezen dat komende zaterdag 23 oktober de eerste liveshow wordt uitgezonden. Deze show begint ook ruim een half uur eerder, namelijk al om 19:55, en duurt ook een half uur langer, namelijk 2 uur zuivere speelduur (exclusief reclametijd). Zou het dan toch echt live zijn?
Ik denk het niet gezien deze informatie:

twitter
pi_201797036
Mijn twee centen over mijn 4 grootste kanshebbers:

Ik vond Amy het leukst tijdens de audities. Ik had toen alleen twijfels bij haar missverkiezing mimiek, maar daar had ik tijdens de bootcamp totaal geen last meer van. Op het podium was het grote verheid samen met Luca. Ik denk dat studio100 het beste voor haar kan gaan.

Julia lijkt de main-character te zijn in deze bootcamp, wat naar mijn verwachting de grootste indicator is voor de uiteindelijke winnaar zoals Hanne en Klaasje destijds ook waren. Kunnen ze best doen als ze op zoek zijn naar een Klaasje-kopie. Ik vind haar echter een beetje schel klinken, en dit soort overdreven acties slaan nergens op en geven mij foute Klaasje vibes. (geluid aan)

Diede is de andere kandidaat die alles heeft, naast Amy. Ik vrees enkel dat de zwartepietenshit niet meer goed te maken is.

Als outsider heb ik Justine die ik het ook zomaar zie kunnen worden. Prettige warme zangstem wat met zangles nog beter wordt, en erg naturel in de omgang en uitstraling wat Hanne en Marthe ook sterk hebben. De vraag is of Studio100 wil gaan voor iemand die opgaat in Hanne en Marthe, of dat ze een frisse boost willen die nieuw leven in K3 blaast zoals Josje dat deed.
Manou had ik in dezelfde categorie als Justine, maar de regie maakt haar zo onzichtbaar mogelijk.

Met Babette was iets aan de hand waarom dit zo is gelopen, ik hoop dat we het verhaal achteraf nog krijgen.

Alle andere kandidaten acht ik kansloos vanwege onzichtbaarheid of negatief in beeld gebracht door de regie, het niet hebben van een "brooddozenhoofd", of niet interessant genoeg op het podium.
pi_201797648
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:21 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Ik denk het niet gezien deze informatie:

[ twitter ]
Dank voor deze info. De vier studioshows zijn dus niet (echt) live maar worden wel pas enkele dagen vóór de uitzending opgenomen. Dit bevestigt in zekere zin dat VTM de vier studioshows de komende vier zaterdagen gaat uitzenden. De bootcamp die we gisteren te zien kregen was al zo'n twee maanden geleden opgenomen, want de 15 overgebleven kandidaten werden ontvangen in het Kursaal in Oostende in het weekend dat de K3 Dromen show daar liep, en dat was van 13 t/m 15 augustus. De kandidaten die komende zaterdag aantreden in de eerste van de vier studioshows hebben dus zo'n twee maanden de tijd gehad om te worden klaargestoomd. Ik ben benieuwd of daar veel van te merken zal zijn.
pi_201797768
Babette heeft net op Instagram het volgende gepost:

- een foto/screen van de bootcamp waarop Hanne en Marthe een telefoon vasthouden
- een selfie van Hanne en Marthe die al weken op Babette haar telefoon staat (met een opmerking dat zij niet hele goede beveiliging heeft)

Anders gezegd hebben Hanne en Marthe met Babette’s telefoon gespeeld?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2021 18:29:54 ]
pi_201797987
quote:
De kandidaten die komende zaterdag aantreden in de eerste van de vier studioshows hebben dus zo'n twee maanden de tijd gehad om te worden klaargestoomd. Ik ben benieuwd of daar veel van te merken zal zijn.
Bidden dat het enige wat Chanel gedaan heeft de afgelopen 2 maanden is zangles-zangles-zangles 🥵
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201798049
Dit staat wel een beetje haaks op hoe ze in de uitzending zei dat ze zich alleen voelde tijdens het bootcamp etc?

https://www.instagram.com/p/CVIJIRgIy9z/
pi_201798224
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:29 schreef Kerk het volgende:
Babette heeft net op Instagram het volgende gepost:

- een foto/screen van de bootcamp waarop Hanne en Marthe een telefoon vasthouden
- een selfie van Hanne en Marthe die al weken op Babette haar telefoon staat (met een opmerking dat zij niet hele goede beveiliging heeft)

Anders gezegd hebben Hanne en Marthe met Babette’s telefoon gespeeld?
Geef eens een linkje? Ik zie hier niks.

En: heb je K2 zoekt mee niet bekeken? Alle kandidaten moesten hun GSM inleveren en Hanne en Marthe hebben die door zitten kijken.
pi_201798491
Jammer dat Jemaima weg is, maar meerdere keer je tekst vergeten is ook niet echt goed. Ik snap wel dat ze haar dus niet per se met een gerust hart naar de studioshows sturen. Aan de andere kant, de bootcamp was erg kort, dus er werd twee keer verwacht dat iedereen hun teksten in een paar uur leerde (waarvan er bij de tweede keer ook gevraagd werd om evt een paar uur slaap in te leveren, terwijl dat ook weer een negatief effect heeft op je geheugen).
Elise en Babette weg snap ik dan weer minder van, die had ik toch wel liever een kans zien hebben dan een Amy of Chanel. Ik vind ook dat we weinig argumentatie van K2/de jury te zien krijgen. Ik had gehoopt dat dat iets meer in K2 Zoekt Mee zou zitten, maar niet echt. Diede en Giana werken behoorlijk op m'n zenuwen, maar die zullen er beiden nog wel even in blijven. Op dit moment ben ik het meest voor Julia en Manou.

Ik ben wel benieuwd wat ze in de studioshows gaan doen. Ik vond de bootcamp wel erg lijken op die van K3 Zoekt K3 - een eerste zangopdracht waar drie wild cards te krijgen waren, een avondje koken met kinderen waarna een vierde wild card uitgedeeld werd, en de laatste zangopdracht waarbij de live/studio show kandidaten gekozen werden. Het voornaamste verschil was dat het deze keer twee keer zo kort was in real time en uitzendtijd, dus er was nog minder tijd voor workshops. Ik hoop dat de studioshows toch wat meer te bieden hebben dan alleen een paar groepsoptredens en wat solo's, maar ik denk van niet.
pi_201798593
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:52 schreef Maartel het volgende:
Dit staat wel een beetje haaks op hoe ze in de uitzending zei dat ze zich alleen voelde tijdens het bootcamp etc?

https://www.instagram.com/p/CVIJIRgIy9z/
We gaan dus nooit te horen krijgen wat er echt aan de hand was.
pi_201798911
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 19:33 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
We gaan dus nooit te horen krijgen wat er echt aan de hand was.
Dat weet ik niet. Het valt wel op dat twee van de drie die nu weg zijn gestuurd een golden ticket van Hanne en Marthe op zak hadden voor de studioshows. En die hebben ze nu nog niet eens bereikt. Hebben Hanne en Marthe dus hun woord gebroken? Of krijgen we nog een plot twist à la K3 zoekt K3 toen Hanne, Jindra en Demi zogezegd naar huis werden gestuurd?
pi_201799127
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 19:54 schreef Riparius het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Het valt wel op dat twee van de drie die nu weg zijn gestuurd een golden ticket van Hanne en Marthe op zak hadden voor de studioshows. En die hebben ze nu nog niet eens bereikt. Hebben Hanne en Marthe dus hun woord gebroken? Of krijgen we nog een plot twist à la K3 zoekt K3 toen Hanne, Jindra en Demi zogezegd naar huis werden gestuurd?
Denk dat die bootcamp gewoon echt laat minute ingelast was toen ze de backlash zagen van geen publiek op audities rechtstreeks naar liveshows. Hanne, Demi en Jindra deden het tenminste heel erg goed te doen in de bootcamp vergeleken met deze afgevallen kandidaten.
pi_201799317
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 19:05 schreef Riparius het volgende:

[..]
Geef eens een linkje? Ik zie hier niks.

En: heb je K2 zoekt mee niet bekeken? Alle kandidaten moesten hun GSM inleveren en Hanne en Marthe hebben die door zitten kijken.

Heb dat van K2 zoekt mee gemist maar waarom zouden Hanne en Marthe die uberhaupt door MOGEN kijken?
pi_201799691
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:28 schreef Kerk het volgende:

[..]

Heb dat van K2 zoekt mee gemist maar waarom zouden Hanne en Marthe die uberhaupt door MOGEN kijken?
Ik gok/hoop dat ze niet letterlijk door foto's hebben zitten kijken, maar alleen de achtergrondafbeeldingen? En bij veel telefoons kan je een foto maken zonder te ontgrendelen
pi_201799886
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:45 schreef Melissa97 het volgende:

[..]
Ik gok/hoop dat ze niet letterlijk door foto's hebben zitten kijken, maar alleen de achtergrondafbeeldingen? En bij veel telefoons kan je een foto maken zonder te ontgrendelen
Even gekeken op mijn iPhone XS: als die niet is ontgrendeld (ook niet met de facescan) kan ik met die fotoknop rechtsonder idd een foto maken. Babette heeft volgens mij ook een iPhone. Dus idd dat kan wel…

Desalniettemin nog steeds raar dat ze dit hebben gedaan
pi_201800296
quote:
AIAIAIAIAIAAIAIAI
pi_201802277
twitter
Huh waarom zingt Amy nu niet meer zo?
pi_201804177
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 00:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[ twitter ]Huh waarom zingt Amy nu niet meer zo?
Dat kan ook het verschil tussen Engelstalig en Nederlandstalig zingen zijn, dat kan bij bepaalde stemmen best wel anders klinken. En dit is nog een relatief laag stukje van het liedje, ik heb het gevoel dat Amy vooral moeite heeft met de wat hogere stukken van liedjes.
pi_201804414
Zo denderend vind ik dat fragment ook niet klinken eigenlijk
pi_201806437
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 00:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[ twitter ]Huh waarom zingt Amy nu niet meer zo?
omdat ze sindsdien verbetert is
pi_201806828
De indivuele promo's voor de eerste studioshow staat bij paar (Vlaamse) kandidaten al op socialmedia. Bij Remi, Amy en Justine.

Ik snap wel waarom Justine zo weinig in die gezamelijke promo te zien was. She just isnt bringing it like the other girls. 💀Amy deed het heel leuk maar die autotune hahaha. En Remi is gewoon Remi…

Wel oneerlijk dat de Nederlandse kandidaten dus pas na 29 oktober mogen posten over de liveshow maar zie dan wel voor me dat sommige er dan al uit zullen liggen… (Rip Chanel)
pi_201807020
Kato ook en haar video vind ik he-le-maal niets
pi_201807093
Nee ik vond Kato leuk bij de acteeropdracht en wel lekker vrolijk en naturel overkomen maar ik geloof er in dit geval bijna niks van dat dit haar beste takes waren
pi_201807171
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:58 schreef Kerk het volgende:
Kato ook en haar video vind ik he-le-maal niets
Ja jakkes ik zag die ook net. Wat kan ze hockey-en hé?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')