SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Kunnen er nog 13 bij he:quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:52 schreef Ama het volgende:
Wanneer je denkt dat er een artikel van De Speld voorbij komt.
[ afbeelding ]
pinda m&m's bestequote:
Echt een kutouder als je dit met je kinderen doet.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen er nog 13 bij he:
• Aelx
• Aexl
• Axle
• Ealx
• Eaxl
• Elxa
• Exal
• Laex
• Laxe (kan vast goed gerriën)
• Lxae
• Lxea
• Xlae
• Xlea
Was al benieuwd wanneer jij een mening kwam geven.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die van zoet houden hebben meestal geen erg dikke portemonnee.
Eens.quote:
dank je.quote:
Die zak met 3 soorten is ook wel chill maar ik weet dat jij deze mening niet deelt met mij.quote:
Nee ik heb een kleine simpele portemonnee, zitten wat pasjes in en bonnetjes in.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die van zoet houden hebben meestal geen erg dikke portemonnee.
aangezien ik al geklaagd heb erover welke psychopaat dat bedacht had tegen je weet je mijn meningquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zak met 3 soorten is ook wel chill maar ik weet dat jij deze mening niet deelt met mij.
Daaromquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
aangezien ik al geklaagd heb erover welke psychopaat dat bedacht had tegen je weet je mijn mening
Ja, maar ze hebben tenminste niet allemaal dezelfde voorletterquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt een kutouder als je dit met je kinderen doet.
pasjes, spaarkaarten en daar houdt het wel mee op.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb een kleine simpele portemonnee, zitten wat pasjes in en bonnetjes in.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben tenminste niet allemaal dezelfde voorletterIn Oostenrijk is een familie Rodriguez met vier dartende broertjes:
• Rowby-John
• Roxy-James
• Rusty-Jake
• Ridgy-Jorg
Dan moet je toch ook een witte jas met hele lange mouwen aangemeten krijgen onniedan.
Of gewoon de laatste dan opeens Barry ofzo noemenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Ja en hoe heten je broertjes en zusjes?
Sta je dan.
nummeren is makkelijker.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon de laatste dan opeens Barry ofzo noemen
Dat is ook kansloos.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
nummeren is makkelijker.
Alex 1 t/m 12 was beter geweest
net zo kansloos als 12 kinderen krijgenquote:
Ja 2 lijkt me toch wel de max.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
net zo kansloos als 12 kinderen krijgen
bij mensen die er 3 hebben vraag ik vaak of ze weten hoe het komtquote:
Ik kom uit een gezin van 6.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
bij mensen die er 3 hebben vraag ik vaak of ze weten hoe het komt
wanneer wisten je ouders hoe het kwam?quote:
Mijn ex-schoonvader kreeg nog een kleintje op zijn 73e bij een vrouw van 26, dat was zijn zevende kind.quote:
Julio Iglesias?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonvader kreeg nog een kleintje op zijn 73e bij een vrouw van 26, dat was zijn zevende kind.
Bij de zesde denk ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
wanneer wisten je ouders hoe het kwam?
Dat was nog een groter verschil, nee dit was zelfs een erg oude man qua uiterlijk met kwaaltjes die altijd naar rode wijn rook uit zijn mond.quote:
Was jouw ex-schoonvader van oorsprong Nederlands?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonvader kreeg nog een kleintje op zijn 73e bij een vrouw van 26, dat was zijn zevende kind.
Ja Hollands, woonde bij jou om de hoek zelfs.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jouw ex-schoonvader van oorsprong Nederlands?
ik voel me aangesprokenquote:
jij mag altijd even goed voelen bij mequote:
Daarom kunnen we het ook zo goed vinden met elkaarquote:
net bakje kibbeling naar binnen gewerktquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom kunnen we het ook zo goed vinden met elkaar
wat voor saus had je daaropquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
net bakje kibbeling naar binnen gewerkt
Kibbelingquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
net bakje kibbeling naar binnen gewerkt
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij mag altijd even goed voelen bij me![]()
![]()
maar niet iedereen is normaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Normale mensen eten dit met ravigotte.
Met pixels tussen hun benenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Giechelende verlegen meisjes in schooluniform.
Dat ga ik de volgende keer keertje bestellen, volgende week dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:30 schreef dud0r het volgende:
ik heb trouwens liever een lekkerbek met viskruiden dan een portie kibbeling
Ik kan me vooral veel haar herinneren.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met pixels tussen hun benen
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ga ik de volgende keer keertje bestellen, volgende week dus.
Ah, bij de Kampina ?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Hollands, woonde bij jou om de hoek zelfs.
Lekkerquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:29 schreef Ama het volgende:
Als je hier bij de visboer zegt met saus dan krijg je ook gewoon standaard ravigotte.
Gezelligquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere kant op, langs de Dommel.
Ik was in de war met Campina.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig
Kampina wordt als volgt omschreven: natuurbos met vennen en valleien
Eind door bij jou richting Tilburg heb je natuurgebied de Brand, daar mag je eigenlijk niet komen maar toch gewoon doen, dat is echt een prachtig gebied, daar zitten boomkikkertjesquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig
Kampina wordt als volgt omschreven: natuurbos met vennen en valleien
Ja, begrijpelijk.quote:
Lekker een bakkie kwarkquote:
Ik wist trouwens niet dat de Dommel eigenlijk de Maas isquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eind door bij jou richting Tilburg heb je natuurgebied de Brand, daar mag je eigenlijk niet komen maar toch gewoon doen, dat is echt een prachtig gebied, daar zitten boomkikkertjes
En tegelijkertijd de Rijn maar dan spreken we wel over heel lang geleden.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat de Dommel eigenlijk de Maas is
En de Waal.. maar goed.. heb het idee dat alles zo'n beetje verbonden is.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En tegelijkertijd de Rijn maar dan spreken we wel over heel lang geleden.
Vermomd als de Diezequote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
De Dommel stroomt onder mijn huis door.
ik had honger, ging naar het strand om te eten. At met een collega bij een strandtent en had sjans met de serveersterquote:
doe je jezelf aanquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een aids is facebook tegenwoordig zeg. En toch blijf je maar kijken. Het zuigt al je hersens uit je.
Dat laatste klopt helemaal, damn you know things.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de Waal.. maar goed.. heb het idee dat alles zo'n beetje verbonden is.
[..]
Vermomd als de Dieze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |