abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 oktober 2021 @ 09:59:00 #101
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201738470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 09:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Amerika is sowieso een shithole land met enorme schulden.
Als je prive en nationale schuld bij elkaar optelt ontlopen de VS en NL elkaar nauwelijks (in % GDP), namelijk 337% en 344% (VS)

https://tradingeconomics.com/country-list/government-debt-to-gdp
https://tradingeconomics.com/country-list/private-debt-to-gdp
pi_201738510
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 09:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik ben niet degene die Amerika erbij haalde hè?
Al op pagina 1 wordt dat door anderen gedaan en wordt er vrijwel het hele topic op ingegaan als zijnde jankverhalen.
Ik snap wel waarom ze het er bij halen, daar komt het idioot racistische CRT immers ook vandaan.
Maar goed, ik zie niet in hoe het toepasselijk is voor Duitsland.
pi_201738546
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 09:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als je prive en nationale schuld bij elkaar optelt ontlopen de VS en NL elkaar nauwelijks (in % GDP), namelijk 337% en 344% (VS)

https://tradingeconomics.com/country-list/government-debt-to-gdp
https://tradingeconomics.com/country-list/private-debt-to-gdp
Alleen geeft Amerika niet de zogenaamde liabilities op, iets wat elk bedrijf of alles wat ook maar enigszins met schulden en financiële zaken te maken heeft verplicht moet doen.

Dan zijn de schulden van Amerika geen 30 biljoen, maar meer richting de 300.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:13:53 #104
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201738604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ik snap wel waarom ze het er bij halen, daar komt het idioot racistische CRT immers ook vandaan.
Maar goed, ik zie niet in hoe het toepasselijk is voor Duitsland.
Maar waarom dan op mij reageren? Ik ga enkel in op de discussie en leg uit waar het vandaan komt dat in Amerika donkere mensen wat minder op natuur recreatie gericht zijn.

Dat is idd niet toepasselijk voor Duitsland, maar nogmaals, zowat de hele topic gaat over Amerika…
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201738622
quote:
10s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 01:18 schreef Poem_ het volgende:

[..]
"The real problem is that there is a perception among Black people that they don’t belong outdoors."
"The real problem is that there is a perception among Black people that they don’t belong outdoors."
"The real problem is that there is a perception among Black people that they don’t belong outdoors."

Dus... het echte probleem zit 'm...

Je kunt dit, ik vertrouw er op!
Wat een onzin! Weet je waarom er zo weinig zwarte mensen terugziet in het natuur? Donkrere mensen hebben een hekel aan koud weer

Probeer gewoon logisch na te denken , ipv de nieuwste woke shit te spuwen. Je kunt dit, ik vertrouw erop!
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201738709
Steven Brunswijk had een programma genaamd "De Braboneger verkaast" waarin hij zich afvroeg waarom zo weinig zwarte mensen typisch blanke dingen doen als linedancing, skieën, Oktoberfest, kamperen of vogels spotten.
Wat een verschil zijn humoristische aanpak vs dat Amerikaanse gejank.
https://www.npostart.nl/de-braboneger-verkaast/AT_2069399
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:28:53 #107
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201738723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Alleen geeft Amerika niet de zogenaamde liabilities op, iets wat elk bedrijf of alles wat ook maar enigszins met schulden en financiële zaken te maken heeft verplicht moet doen.

Dan zijn de schulden van Amerika geen 30 biljoen, maar meer richting de 300.
Linkje?
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:31:34 #108
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201738739
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 09:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat was in een deel van de VS, niet in de gehele VS, en zeker niet in de natuur.
Euhm, jawel….

In de nationale parken waren gewoon bordjes met for whites only. En toen in de jaren ‘60 dat echt geheel tot een wettelijk einde kwam was het niet zo dat het een algemeen warm welkom was.

Het is hier in Europa wat lastiger om je voor te stellen hoe het daar was en nogsteeds voor een deel doorwoekert. Het is daar zo recent dat er nog mensen zijn die ernstige en wettelijke segregatie hebben meegemaakt. Voor iedereen geld dat hun ouders of grootouders het hebben meegemaakt.

Er is door die recente geschiedenis amper een cultuur van natuur recreatie bij de donkere bevolking. Tot een jaar of 60/70 geleden was dat namelijk amper mogelijk en waar het wel mogelijk was was het vaak niet erg prettig tot zelfs gevaarlijk.

Nu is dat niet meer zo, maar blijft de gewoonte om minder snel te kiezen voor natuur recreatie. In het artikel dat als jankverhaal werd neergezet wordt dan ook gezegd dat donkere mensen dit zelf moeten oplossen. Dat ze zelf de gewoonte om niet voor natuur recreatie te kiezen moeten veranderen. Door het wel te gaan doen aangezien het nu wel kan op een fijne manier.
En dat als meer donkere mensen het gaan doen het vanzelf ook normaler gaat worden onder donkere mensen.
Het is dus alles behalve een jankverhaal. Het legt uit waar het vandaan komt en stelt dat er geen beperking meer is anders dan degene die men zichzelf oplegt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:31:54 #109
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201738744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:27 schreef Jemoederniet het volgende:
Steven Brunswijk had een programma genaamd "De Braboneger verkaast" waarin hij zich afvroeg waarom zo weinig zwarte mensen typisch blanke dingen doen als linedancing, skieën, Oktoberfest, kamperen of vogels spotten.
Wat een verschil zijn humoristische aanpak vs dat Amerikaanse gejank.
https://www.npostart.nl/de-braboneger-verkaast/AT_2069399
Vraag me af waarom, als blanken bv blues spelen dat dit Culturele toe-eigening is, maar dat je dat nooit hoort over Hicking, Oktoberfest of Linedancing.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:34:48 #110
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201738759
quote:
10s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wat een onzin! Weet je waarom er zo weinig zwarte mensen terugziet in het natuur? Donkrere mensen hebben een hekel aan koud weer

Probeer gewoon logisch na te denken , ipv de nieuwste woke shit te spuwen. Je kunt dit, ik vertrouw erop!
Natuur staat gelijk aan koud weer? En donkere mensen hebben allemaal een hekel aan koud weer?
Potjandorie zeg, echt wtf? En dan wordt er op mij gereageerd ipv op dit soort idioot gebrabbel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:36:34 #111
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201738776
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Vraag me af waarom, als blanken bv blues spelen dat dit Culturele toe-eigening is, maar dat je dat nooit hoort over Hicking, Oktoberfest of Linedancing.
Dat speelt ook wel hoor. In beide gevallen gelukkig enkel bij een subgroepje.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:39:12 #112
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201738801
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Euhm, jawel….

In de nationale parken waren gewoon bordjes met for whites only. En toen in de jaren ‘60 dat echt geheel tot een wettelijk einde kwam was het niet zo dat het een algemeen warm welkom was.
Dat kwam in 1945 tot een einde en was op campeer tereinen en picknick plaatsen, niet de toegang tot natinonale parken, verder is er veel meer natuur dan alleen de nationale parken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jan_Onderwater op 13-10-2021 10:49:32 ]
pi_201738865
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:58 schreef Ali_boo het volgende:
Is er iemand die het filmpje in de tweede tweet kan vertalen ? Hoeft niet woord voor woord slechts in grote lijnen :)
Tijd om Duits te leren vriend! :Y
pi_201738870
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus jij post iets waarvan je niet eens weet wat ze zeggen. Wat een armoede alleen om de populist uit te kunnen hangen. :')
pi_201738976
quote:
16s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:03 schreef Starhopper het volgende:
En nu in het NL want ik begrijp het niet :?
Dit topic is raarrrr...
Waarom in NL nu? Géén idee... misschien dat de tegenstanders van de BLM movement ook eens aan 'hak' zetten?

Persoonlijk zou ik willen dat we nu eens stoppen met dit (schijnbaar moderne) 'gedoe' en weer normaal omgaan met elkaar want zo langzamerhand loopt bijna alles uit de klauwen! (Zie de overdreven LHBTI + BLM + WOKE + INCLUSIVITEIT + GENDERPOLITIEK.) Nog meer? :')

Jensen zei ook al dat je 'Geachte Dames en Heren' ook al niet meer gezegd mag worden...
Hij zegt nu doodleuk: 'Geachte lichamen met penissen en vagina's' _O- _O-
pi_201738992
Ik ben fan van de Atlantische Oceaan. Maar hij had een stuk breder moeten zijn aangezien de idiotie gewoon nog komt overwaaien.
pi_201739073
OK, even uit onze ervaring met het organiseren van reizen in de bergen:

We hebben meer vrouwen dan mannen als gasten (en onze gasten komen voornamelijk uit Duitsland :D).
Northface is geen outdoor merk (meer) maar hoogstens vrije tijd kleding.
iemand die serieus "outdoor" gaat, dus de bergen in en echt hiken, koopt wel betere spullen.
pi_201739355
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Zie geen reden te verdiepen in pure blankenhaat.

Aziaten en blanken zijn nou eenmaal het meest succesvol gebleken incl of misschien met name in de wetenschap waardoor we een leidende rol hebben verkregen.
Heel vroeger was het Midden-Oosten ook een bron van kennis en wetenschap, totdat de haatpredikers het overnamen.
pi_201739405
quote:
10s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:44 schreef Poem_ het volgende:
Met die laatste groep valt ook een veel beter gesprek te voeren, maar kennelijk geven we ook veel liever de aandacht aan die eerste groep.
Misschien is het probleem wel dat de 'prominente' media zich steeds moeilijker laat onderscheiden van de eerste groep.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201739412
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:33 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Heel vroeger was het Midden-Oosten ook een bron van kennis en wetenschap, totdat de haatpredikers het overnamen.
Mwah dat is ten delen waar, op een paar dingen na was het vooral gejat van de Grieken in die oh zo “gouden eeuw” van de islam.

En dan ook nog eens in het deel, met name Damascus, waar nog het oude Perzische invloeden heerste.

Tot inderdaad dat gauw voorbij was dankzij de islam.
pi_201739462
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Linkje?
In principe de overheid website zelf van fiscal.treasury.gov

En dan moet je gaan graven, heel diep graven en door alle rapporten heen lezen qua wat ze vinden wat onder liabilities valt, waarom niet en dat soort dingen.

Super ingewikkeld, jaren geleden alweer heeft een intelligenter persoon dan ik het wel eens uitgelegd.
Ik heb dan ook geen directe link in die zin, dit gaat echt jaren terug.
pi_201739551
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:22 schreef Cockwhale het volgende:

Wat een kots verhalen... "natural spaces feel off-limits to black people" :') komop zeg.
Dat kan toch waar zijn, dat zwarte mensen dat voelen?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_201739633
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:58 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zie vrij weinig negers 'hiken', dus kan kloppen.
Op wat Jamaicaanse bobsleeëers na krijgen we weer een prachtig blanke en witte Winterspelen. *O*
pi_201739726
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:51 schreef Nober het volgende:

[..]
Op wat Jamaicaanse bobsleeëers na krijgen we weer een prachtig blanke en witte Winterspelen. *O*
Onzin, genoeg Aziaten die meedoen.
pi_201741657
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:46 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Dat kan toch waar zijn, dat zwarte mensen dat voelen?
Dat kan, iedereen voelt wel eens wat. Waarschijnlijk wel weer allemaal geschreven door blanke (vrouwelijke) helden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')