SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon kop er af?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die moet eerst naar de tandarts om zijn tanden te laten trekken.
Ja we zijn er eindelijk achter dat het de nieuwe waterfilter isquote:
Dat is balen zeg. Je zou toch verwachten van zo'n duur ding dat het niet naar vis ruikt. Raar waar die lucht dan precies in zit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja we zijn er eindelijk achter dat het de nieuwe waterfilter is![]()
Best wel duur ding, maar mega veel kalk/ hard water dus ik kocht de beste, althans dat dacht ik![]()
Inmiddels gebruiken we de oude filter weer, online inmiddels veel reviews gelezen over die vislucht bij die dure filter. Geen idee wat ik met al die extra filters moet nu
Echt een enorme tegenvaller, de thee was met deze filter echt veel lekkerder, maar als je keuken al dagenlang naar vis stinkt ga je toch op zoek. Eerst is het de zalm die we net hadden gegeten, maar drie dagen later was dat toch wat vreemdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is balen zeg. Je zou toch verwachten van zo'n duur ding dat het niet naar vis ruikt. Raar waar die lucht dan precies in zit.
Werk ze Karzai!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 06:06 schreef Karzai het volgende:
koffie, ontbeten, gerrie, nieuws gekeken, tandjes poetsen dan ga ik maar
Hčhč de ksc integratie koersoesquote:Op woensdag 13 oktober 2021 07:39 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen lieverdjes![]()
Hele dag cursus vandaag
Het is online dus alleen als ik zelf luxe broodjes regel zijn die erquote:Op woensdag 13 oktober 2021 07:41 schreef Karzai het volgende:
Lekker toch beetje luisteren, zijn er luxe broodjes in de pauze
Huehuehuequote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:01 schreef CherryLips het volgende:
Begint er om klokslag acht uur iemand te boren.
stonden er gewoon op te wachtenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:01 schreef CherryLips het volgende:
moet ik jou nou ook gaan blocken?quote:
Op zich nog vriendelijk dat ze gewacht hebben?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:01 schreef CherryLips het volgende:
beter dan om 7 uur beginnenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:01 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dat had ik ook in m'n hoofd, maar met appartementen zal er wel ergens in de huisregels staan dat 8 uur het vroegste is.quote:
7 tot 22quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook in m'n hoofd, maar met appartementen zal er wel ergens in de huisregels staan dat 8 uur het vroegste is.
Net wat je flat is, bij m'n zus was het wel vanaf 8 ooit.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
7 tot 22
en zondag 10 tot 20 bij mij
yupquote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je vve is, bij m'n zus was het wel vanaf 8 ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |