abonnement Unibet Coolblue
pi_201733645
quote:
Het consumentenprogramma Radar is overspoeld met reacties na een item in de uitzending van maandag over een kruidenmengsel dat dj Giel Beelen promoot. Shambala helpt degene die het drinkt naar eigen zeggen zijn of haar ‘innerlijke zelf te vinden’.
Bron: https://www.ad.nl/show/ra(...)iel-beelen~a2fe673f/

Het was al een tijdje lekker stil rondom Gieltje Beelen dus heeft meneer weer aandacht nodig. Omdat zijn Radio carrière zo goed als voorbij is, is ie influencer geworden en promotor van een gezonder levensstijl. Hij is in contact gekomen met de niet echt betrouwbare kwakzalver Jesse van der Velde gekomen en prijst nu een product uit de webshop van Jesse aan.

Nu loopt men (soms terecht) te klagen op Big Pharma en dat is iets waar "Big Nature" graag op inspeelt. Aan de ene kant maken ze mensen bang voor "chemische medicatie" om vervolgens met een natuurlijk alternatief te komen..

Dit lijkt net zo'n verhaal het product wat Gieltje promoot bevat namelijk "mao remmers". Mao remmers zijn ook een klasse antidepressiva.. En meteen ook de meest heftige klasse, je moet namelijk je hele dieet omgooien en van alles en nog wat laten staan..

Nu zegt Gieltje wel: "Het is van een plant en medicijnen worden ook van planten gemaakt". Klinkt heel onschuldig.. Maar dat is het niet.. Je hebt namelijk geen idee hoe hoog de dosering is van de stoffen die het middel bevat. Overdosering kan dus zomaar plaats vinden als de producent van het middel een oepsie heeft gedaan..

Ik wil overigens niet de gehele natuurgeneeskunde afwijzen want aan o.a. Lavendel en Valeriaan heb ik gewoon echt wel baat bij gehad.. Maar laten we die boel ook net zo gaan reguleren als de chemische medicatie.. Dus bewijzen dat het werkt, onderzoek doen naar bijwerkingen, onderzoek naar toxiciteit en een gecontroleerd productie proces.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201733986
BN-ers zouden sowieso een academische titel moeten krijgen wat betreft een wetenschappelijke discipline naar keuze. Farmacie, epidemieën, niks is BN-ers te gek :7
-
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:29:06 #3
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201734161
Zag ik YouTube ad en heb het vol verbazing gekeken. Dacht dat na de biostabiel men wel klaar zou zijn met dit soort troep maar blijkbaar zijn er genoeg gekken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201734258
Ik heb die Chiel Beelen nooit serieus genomen. Hij is toch ook dat mannetje van dat volstrekt belachelijke "Serious Request"?
pi_201734284
Chiel Beelen :')
Alles wat met hem te maken heeft :')
pi_201734457
Het enige grappige aan Giel was z'n roast destijds. Pannekoek heeft daarna dat niveau nooit meer bereikt.

En dattie een zeikerige kruidenlul is toch ook geen verassing?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:50:08 #7
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201734481
Zie ook SHO / Giel de kwakzalver

Z'n winkeltje. Wat een treurnis. --> https://kukuru.nl/webshop/
pi_201735347
Zowel in Kukuru als kanker zitten 2 k's en één r. Toeval?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201735413
Figuren die gare kruidenmengsels kopen van/door Giel Beelen zijn nóg treuriger dan die gozer zelf :')
pi_201736085
Als mijn vent op Pinkpop met zijn piemel op het podium gaat lopen zwaaien, vraag ik direct een scheiding aan. Idem als die live klaarkomt op zijn radiozender.

Vieze pedofiel want hij valt op jonge meiden, loopt als 32 jarige te flingen met een 17 jarige.

Smerig ventje en hup weg ermee. Ga maar gewoon werken Chiel. Doe maar geen BN’er meer zijn.
pi_201736117
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
Zag ik YouTube ad en heb het vol verbazing gekeken. Dacht dat na de biostabiel men wel klaar zou zijn met dit soort troep maar blijkbaar zijn er genoeg gekken
Haha de Biostabiel, classic! Met Tineke. Die zooi verkopen ze nog steeds trouwens, roterende magneetjes met Yin Yang :')
pi_201736126
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:50 schreef Eightyone het volgende:
Zie ook SHO / Giel de kwakzalver

Z'n winkeltje. Wat een treurnis. --> https://kukuru.nl/webshop/
Haha die pakketjes. Van Wish/alieexpres samengesteld voor 10 euro, doorverkopen voor 45 pleuro _O-
pi_201736147
Boeiend. Zolang die niet meer op de radio is is het goed.

En ik luister geen radio.
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:24 schreef bijdehand het volgende:
Zowel in Kukuru als kanker zitten 2 k's en één r. Toeval?
Kurukuru is een anagram van rukken.
afspraak tandarts verzetten
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:58:40 #15
88815 The_Emotion
98.3
pi_201736167
Mao-remmers? Biedt dat weerstand tegen wat China in hun soep gooit?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201736201
quote:
Vind je innerlijke guru met Shambala. Een natuurlijk kruidenpreparaat op basis van Caapi en Bobinsana met als doel je hart te openen en verbinding te vinden met het al. Beide ingrediënten komen uit het Amazonegebied. Daar worden ze door de lokale bevolking onder leiding van de sjamaan op een duurzame manier in het wild verzameld.
https://kukuru.nl/product/shambalaflesje/

Caapi en Bobinsana, ook wel bekend als Ayahuasca. Punt is vooral dat je niet weet hoeveel erin zit. Waarschijnlijk te weinig om iets van te merken. Of misschien juist niet.
pi_201736218
Mensen die pillen slikken, :o :o

Ik zag die pillen kast van mijn schoonvader en schoonmoeder. Pilletje hiervoor, pilletje daarvoor,pilletje dit, pilletje dat.

Ik slik serieus nooit pillen, ga ik ook nooit doen. Bizar eng die druppels.

Praten op fok werkt beter.
pi_201736238
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:04 schreef Farenji het volgende:

[..]
https://kukuru.nl/product/shambalaflesje/

Caapi en Bobinsana, ook wel bekend als Ayahuasca. Punt is vooral dat je niet weet hoeveel erin zit. Waarschijnlijk te weinig om iets van te merken. Of misschien juist niet.
Ayahuasca is juist de combo van DMT en mao-remmers. Dat spul van die site zit geen DMT in. Alsnog heel slecht idee.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 13 oktober 2021 @ 00:13:56 #19
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201736251
Ìs vast ook voor vaccinaties, wappie
pi_201736273
Ik heb een kennis die zit aan de adhd remmers.

Als ze de dosis neemt van de arts dan is ze koekwous, zegt ze zelf ook. Compleet van de wereld. Als vriendin echt niet grappig, compleet van de wereld.

Onbegrijpelijk, zeer verslavend en dat schrijven artsen dan voor.

Die mensen grijpen dan daarnaast naar dit soort middelen, doodeng als alternatief. En zo gevaarlijk in combinatie met de reguliere medicatie.

Haar ex is door een paar doorgesnoven idioten doodgemarteld, als zij eerlijk zegt wat zij heeft meegemaakt dan schrijven professionele artsen haar dus die shit voor.

Enge spullen voor mensen die enorme trauma’s hebben en de juiste hulp zoeken en niet krijgen.

Nu komt Chiel de deBiel in de media met zijn troep, kan ik haar nog waarschuwen maar ze zou die Zooi gewoon gekocht hebben en geslikt hebben naast die zooi die ze slikt door de huisarts.

Overdosis in de hoop op een normaal leven.
Doodeng dit.

[ Bericht 15% gewijzigd door ootjekatootje op 13-10-2021 00:26:37 ]
pi_201736299
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:58 schreef The_Emotion het volgende:
Mao-remmers? Biedt dat weerstand tegen wat China in hun soep gooit?
Nee, maar je krijgt wel minder trek in Maoam snoepjes.
pi_201736318
Ik heb gewoon stress van die Chiel debiel, omdat ik weet dat sommige mensen in die troep en verkoop verhaaltjes trappen.
pi_201736331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Als mijn vent op Pinkpop met zijn piemel op het podium gaat lopen zwaaien, vraag ik direct een scheiding aan. Idem als die live klaarkomt op zijn radiozender.

Vieze pedofiel want hij valt op jonge meiden, loopt als 32 jarige te flingen met een 17 jarige.

Smerig ventje en hup weg ermee. Ga maar gewoon werken Chiel. Doe maar geen BN’er meer zijn.
Of hij had gewoon geen trek in een oude zeurzak van 25+.

Sorry dames, boven de 25 word het toch vaak al wat ondoenlijk!

Verder is het middel relatief potentieel gevaarlijk en natuurlijk 40eu per flesje.
pi_201736376
Giel snapt het
Goed bezig
nou ja, soms is ie best wel een lul
  woensdag 13 oktober 2021 @ 08:34:46 #25
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201737547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Of hij had gewoon geen trek in een oude zeurzak van 25+.

Precies, moet hij weten.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 13 oktober 2021 @ 08:38:09 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201737589
Giel is de nieuwe 1, 2, 3 , 4, 5, 6, 7, 8, 9, Tieneke. Binnenkort heeft ie ook een rubriek Horoscoop
pi_201737633
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Als mijn vent op Pinkpop met zijn piemel op het podium gaat lopen zwaaien, vraag ik direct een scheiding aan. Idem als die live klaarkomt op zijn radiozender.

Vieze pedofiel want hij valt op jonge meiden, loopt als 32 jarige te flingen met een 17 jarige.

Smerig ventje en hup weg ermee. Ga maar gewoon werken Chiel. Doe maar geen BN’er meer zijn.
Misschien moet je de definitie van pedofilie eens opzoeken voor je naar wat roeptoetert
pi_201737940
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
Zag ik YouTube ad en heb het vol verbazing gekeken. Dacht dat na de biostabiel men wel klaar zou zijn met dit soort troep maar blijkbaar zijn er genoeg gekken
Ik ben er dus recent achter gekomen dat mijn moeder destijds een biostabiel heeft aangeschaft :'(
pi_201738218
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:20 schreef Haushofer het volgende:
BN-ers zouden sowieso een academische titel moeten krijgen wat betreft een wetenschappelijke discipline naar keuze. Farmacie, epidemieën, niks is BN-ers te gek :7
Als je vaak naar talkshows kijkt, dan zitten er altijd BNers bij die menen ook ergens verstand van te hebben. Dieptepunt is wel dat ik ooit die Dave Roelvink tegenover virologen zag zitten en ook zijn kennis mog verkondigen...
pi_201739048
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb een kennis die zit aan de adhd remmers.

Als ze de dosis neemt van de arts dan is ze koekwous, zegt ze zelf ook. Compleet van de wereld. Als vriendin echt niet grappig, compleet van de wereld.

Onbegrijpelijk, zeer verslavend en dat schrijven artsen dan voor.

Die mensen grijpen dan daarnaast naar dit soort middelen, doodeng als alternatief. En zo gevaarlijk in combinatie met de reguliere medicatie.

Haar ex is door een paar doorgesnoven idioten doodgemarteld, als zij eerlijk zegt wat zij heeft meegemaakt dan schrijven professionele artsen haar dus die shit voor.

Enge spullen voor mensen die enorme trauma’s hebben en de juiste hulp zoeken en niet krijgen.

Nu komt Chiel de deBiel in de media met zijn troep, kan ik haar nog waarschuwen maar ze zou die Zooi gewoon gekocht hebben en geslikt hebben naast die zooi die ze slikt door de huisarts.

Overdosis in de hoop op een normaal leven.
Doodeng dit.
Die arts, is dat gewoon de huisarts? Dat soort medicatie moet naar mijn mening alleen door psychiaters worden voorgeschreven. Niet dat, dat garantie voor succes is, maar de kans dat je goede begeleiding krijgt is stukken groter.

Maar van dat soort slechte ervaringen met medicatie gebruiken lui zoals Giel en Jesse als promotie voor hun shit... Ben er ook een tijdlang ingetrapt en had een medicijnkastje vol met kruiden, supplementen en andere natuurlijke shit, maar het deed over het algemeen geen fuck en was vaak duurder dan de medicatie die ik nu slik.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201739087
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Die arts, is dat gewoon de huisarts? Dat soort medicatie moet naar mijn mening alleen door psychiaters worden voorgeschreven. Niet dat, dat garantie voor succes is, maar de kans dat je goede begeleiding krijgt is stukken groter.

Maar van dat soort slechte ervaringen met medicatie gebruiken lui zoals Giel en Jesse als promotie voor hun shit... Ben er ook een tijdlang ingetrapt en had een medicijnkastje vol met kruiden, supplementen en andere natuurlijke shit, maar het deed over het algemeen geen fuck en was vaak duurder dan de medicatie die ik nu slik.
Ja, huisarts. Maar mag Chiel wel die zooi verkopen? In veel landen is dat spul illegaal.

Stel dat iemand zoals mijn vriendin die zooi neemt en de verkeerde mix treft, is Chiel dan aansprakelijk?
pi_201739135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, huisarts. Maar mag Chiel wel die zooi verkopen? In veel landen is dat spul illegaal.

Stel dat iemand zoals mijn vriendin die zooi neemt en de verkeerde mix treft, is Chiel dan aansprakelijk?
Nee ik vind dus dat lui als Giel en die Jesse dit zeker niet zomaar mogen verkopen.. Iemand die al een antidepressiva slikt heeft kans on het serotoninesyndroom. Vandaar dat het ook duidelijk moet zijn hoe de dosering is van die stoffen...

Zoals ik al in mij OP zei, ik heb niet direct iets tegen natuurgeneeskunde en het mag zeker zijn plaats hebben... Maar dan wel met dezelfde eisen en regulering die we bij "normale' medicatie hanteren.

Zie ook het hele gezeik rondom cbd olie waar verontreinigen van o.a. pesticide gevonden worden en blijkt het vaak ook niet helemaal thc vrij te zijn...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201739452
Giel Beelen? Die is toch juist bekend van zijn ongezonde levensstijl? Drinkt hij niet meerdere flessen cola per dag?
pi_201739706
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:39 schreef zatoichi het volgende:
Giel Beelen? Die is toch juist bekend van zijn ongezonde levensstijl? Drinkt hij niet meerdere flessen cola per dag?
Ja, maar nu verkoopt hij ze als Kambucha voor 50 euro per stuk :7

"Bewuster boeren". :Y
-
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:03:50 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201739798
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
Zag ik YouTube ad en heb het vol verbazing gekeken. Dacht dat na de biostabiel men wel klaar zou zijn met dit soort troep maar blijkbaar zijn er genoeg gekken
Fytotherapie is niet gelijk aan biostabiel en homeopathie e.d.

Dat is een serieus risico.
In planten zitten werkzame stoffen. Sterker nog, het grootste deel van onze medische wetenschap is gebouwd op de werkzame stoffen vanuit die planten. Die we hebben gesynthetiseerd waardoor we er meer controle over hebben. Wat nogal verstandig is.

Het hele idee het komt van plantjes, dus baat het niet schaadt het niet is onwaar. Er zitten werkzame stoffen in en afhankelijk van de werkzame stoffen kunnen die weinig kwaad tot de dood veroorzaken.

Fytotherapie is geen grapje, geen nepperij. Er zijn toepassingen met een milde werking en toepassingen met een zware werking. Dat is afhankelijk van de werkzame stoffen en hun dosering.
Bepaalde teelt manieren kunnen dat voor een groot deel controleren, maar denk nooit het komt van een plantje, dus is ongevaarlijk.

Dit is geen homeopathie waarbij verdunning en schud manier leidt tot geen aantoonbare werkzame stoffen. Is niet op ‘geloof’ berust. De werkzame stoffen zijn aantoonbaar en kunnen grote gevolgen hebben.
Dat kamille zeer licht rustgevend is zit niet tussen de oren. Net zoals een besje of 5 van de wolfskers een grote man dood op een zeer nare manier.

Afgezien van milde huis tuin en keuken middeltjes raad ik sterk af met fytotherapie te klooien. De dosering van de werkzame stoffen is een lastig iets als je met planten werkt.
Ik hekel bv ook de anti beweging van E nummers. Waarbij men de synthetische vorm mijdt om te vervangen voor de plantaardige vorm. Het is potienteel gevaarlijk. We hebben niet voor niets manieren gevonden om de werkzame stoffen waar het om gaat beter onder controle te krijgen.

Fytotherapie is medische wetenschap. Dat zou onder controle moeten staan. Iemand die daarmee werkt zou onder een beschermde beroepsgroep moeten werken. Teelt en toepassing zijn hele studies op zichzelf.
Jan de boerenlul of Klaziena het kruidenvrouwtje zijn niet veilig. Zeker niet als het over meer gaat dan kamille e.d..
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:13:55 #36
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201739898
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:24 schreef bijdehand het volgende:
Zowel in Kukuru als kanker zitten 2 k's en één r. Toeval?
De werkzame stof (basis iig) van chemo therapie is baccatine. Dat hebben we ontdekt in planten.
Dat vindt je bv in taxus. Vandaar ook dat er wordt gevraagd het snoeisel van je taxus haag apart in te leveren zodat de werkzame stof eruit gehaald kan worden.

Maar taxus is zeer gevaarlijk. Daar zelf mee klooien kan je dood betekenen.
Zelf op je taxus haag kauwen of thee van trekken is ontzettend gevaarlijk. Doe het niet!
Maar dat neemt niet weg dat het geen toeval is, dat het niet gaat om ziet er leuk uit of heeft wat gelijkende letters. Het gaat om aantoonbare werkzame stoffen die, zeker in dit geval, zelfs levensgevaarlijk kunnen zijn.

Het is een enorme vergissing fytotherapie te zien als bijgeloof. Dat is het niet.
We passen het in de reguliere medische wereld beperkt toe omdat het via die directe weg onstabiel is. Waardoor het gevaarlijk kan zijn.
Daar waar we het wel toepassen (zoals bij het verzamelen van het snoeisel van die taxus haag) moet dat gedaan worden door mensen met kennis en middelen. Niet door Truus van op de hoek.

Ik schrik ervan dat zoveel mensen fytotherapie als bijgeloof zien. Als niet werkend…
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201739950
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Fytotherapie is niet gelijk aan biostabiel en homeopathie e.d.

Dat is een serieus risico.
In planten zitten werkzame stoffen. Sterker nog, het grootste deel van onze medische wetenschap is gebouwd op de werkzame stoffen vanuit die planten. Die we hebben gesynthetiseerd waardoor we er meer controle over hebben. Wat nogal verstandig is.

Het hele idee het komt van plantjes, dus baat het niet schaadt het niet is onwaar. Er zitten werkzame stoffen in en afhankelijk van de werkzame stoffen kunnen die weinig kwaad tot de dood veroorzaken.

Fytotherapie is geen grapje, geen nepperij. Er zijn toepassingen met een milde werking en toepassingen met een zware werking. Dat is afhankelijk van de werkzame stoffen en hun dosering.
Bepaalde teelt manieren kunnen dat voor een groot deel controleren, maar denk nooit het komt van een plantje, dus is ongevaarlijk.

Dit is geen homeopathie waarbij verdunning en schud manier leidt tot geen aantoonbare werkzame stoffen. Is niet op ‘geloof’ berust. De werkzame stoffen zijn aantoonbaar en kunnen grote gevolgen hebben.
Dat kamille zeer licht rustgevend is zit niet tussen de oren. Net zoals een besje of 5 van de wolfskers een grote man dood op een zeer nare manier.

Afgezien van milde huis tuin en keuken middeltjes raad ik sterk af met fytotherapie te klooien. De dosering van de werkzame stoffen is een lastig iets als je met planten werkt.
Ik hekel bv ook de anti beweging van E nummers. Waarbij men de synthetische vorm mijdt om te vervangen voor de plantaardige vorm. Het is potienteel gevaarlijk. We hebben niet voor niets manieren gevonden om de werkzame stoffen waar het om gaat beter onder controle te krijgen.

Fytotherapie is medische wetenschap. Dat zou onder controle moeten staan. Iemand die daarmee werkt zou onder een beschermde beroepsgroep moeten werken. Teelt en toepassing zijn hele studies op zichzelf.
Jan de boerenlul of Klaziena het kruidenvrouwtje zijn niet veilig. Zeker niet als het over meer gaat dan kamille e.d..
Inderdaad, ik verbaas me bijvoorbeeld nog steeds dat Sint-janskruid zo makkelijk verkrijgbaar is.. Het doet min of meer hetzelfde als Antidepressiva alleen bij Antidepressiva is er bekend hoeveel van elke werkzame stof erin zit..

Ik kwam er overigens achter dat heel veel bijwerkingen van de natuurlijke middelen (als ze al gemeld worden) hetzelfde zijn als hun chemische evenknie..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:28:54 #38
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201740054
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:17 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Inderdaad, ik verbaas me bijvoorbeeld nog steeds dat Sint-janskruid zo makkelijk verkrijgbaar is.. Het doet min of meer hetzelfde als Antidepressiva alleen bij Antidepressiva is er bekend hoeveel van elke werkzame stof erin zit..

Ik kwam er overigens achter dat heel veel bijwerkingen van de natuurlijke middelen (als ze al gemeld worden) hetzelfde zijn als hun chemische evenknie..
Sint janskruid is idd een antidepressivum. Verstoord bv de werking van de pil.
In de mate waarin het vrij verkrijgbaar is is het als antidepressiva een milde vorm, maar door de werking op de lever maakt het bepaalde anticonceptie zoals de pil onbetrouwbaar en of een onverwachte zwangerschap helpt tegen depressieve klachten betwijfel ik.

Dat bijwerkingen hetzelfde zijn als van reguliere medicatie is niet verrassend. Het gaat om dezelfde werkzame stoffen.
Zelfde bij dat E nummer verhaal. Leuk hoor geen E249/250, maar snijbiet op de ingrediënten lijst. Kijk een plantje, dus beter!
Maar in beide gevallen gaat het om nitriet. Waarbij de controle van de dosering bij die plantaardige vorm minder is dan bij dat E nummer.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:39:31 #39
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201740158
Cause_Mayhem slaat de spijker op de kop. Er zijn zeer veel medicamenten die op werkstoffen uit planten, dieren of schimmels baseren, zelfs op virussen. Het issue bij deze zomaar gebruiken is, dat de een werkzame dosis en een gevaarlijke dosis maar al te vaak dicht bij elkaar liggen, en de hoeveelheid werkzame stof per plant, zelfs delen van de plant enorm kan variëren. Het medicijn digoxine is daar een klassiek voorbeeld van, het is zeer goed bij verschillende hartproblemen, maar het is ook enorm giftig, het is dat wat vingerhoedskruid zo giftig maakt en het heel nauwkeurig gedoseerd moet worden.
Artemisinine is een stof die in zomeralsum wordt gevonden, en een van de beste anti malariamedicamenten. Vanuit de esotherische hoek wordt daarbij vaak geroepen dat dit al lang bekend was in de traditionele chinese kruidengeneeskunde. Dit klopt, maar wat men er niet bijverteld wordt is dat ontdekt werd dat het werkzaam is was omdat onder Mao in de jaren 50 en 60 er een enorm onderzoeksprogramma was waarbij meer dan 500 traditionele medicamenten werden onderzocht naar werkzaamheid tegen malaria en dit de enige was.
Het grote probleem bij zomeralsum is, dat het niet te zeggen valt hoeveel werkstof er in de plant zit, hele oogsten kunnen nul werkstof hebben, en of dit aan het weer, of aan wat anders ligt is niet bekend. Dit is de reden waarom men genetisch veranderde gisten in bioreactoren gebruiken wil om de werkstof te maken.
Kortom, ja, planten (en dieren en schimmels) hebben vaak zeer goede en potente werkstoffen, alleen is de dosering aan de patient heel lastig als je ze niet synthetiseert (even afgezien van wat er nog meer in de plant zit) en is het produceren door planten te oogsten niet altijd even handig of efficiënt.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:41:40 #40
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201740193
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Sint janskruid is idd een antidepressivum. Verstoord bv de werking van de pil.
In de mate waarin het vrij verkrijgbaar is is het als antidepressiva een milde vorm, maar door de werking op de lever maakt het bepaalde anticonceptie zoals de pil onbetrouwbaar en of een onverwachte zwangerschap helpt tegen depressieve klachten betwijfel ik.

Dat bijwerkingen hetzelfde zijn als van reguliere medicatie is niet verrassend. Het gaat om dezelfde werkzame stoffen.
Zelfde bij dat E nummer verhaal. Leuk hoor geen E249/250, maar snijbiet op de ingrediënten lijst. Kijk een plantje, dus beter!
Maar in beide gevallen gaat het om nitriet. Waarbij de controle van de dosering bij die plantaardige vorm minder is dan bij dat E nummer.
Wat dient om iets geheel natuurlijks (botulisme) tegen te gaan in worstproductie, jaja puur natuur is soms extreem gevaarlijk. Liever wat Nitraatpekelzout in de worst dan botuline toxine.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 12:42:58 #41
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201740215
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb een kennis die zit aan de adhd remmers.
Wat moet ik mij daar bij voorstellen :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:54:23 #42
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201740406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat dient om iets geheel natuurlijks (botulisme) tegen te gaan in worstproductie, jaja puur natuur is soms extreem gevaarlijk. Liever wat Nitraatpekelzout in de worst dan botuline toxine.
Die nitriet is idd noodzakelijk. Botulisme is niet echt grappig namelijk.
De vraag is in welke vorm wil je het hebben. En alhoewel ik me hobby matig al 20+ jaar verdiep in fytotherapie kies ik het E nummer.

Ik hou van fytotherapie voor de zaken waarvoor je (nog) niet naar de huisarts gaat. Maar de reguliere medische wetenschap is een verbetering op die fytotherapie. Voor serieuze zaken of het houdt aan/wordt erger ga ik gewoon naar de reguliere medische wetenschap. Die planten gebruik ik om gezond te blijven en voor milde kwaaltjes iets soepeler door te komen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201740527
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:42 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen :?
Van die pillen dat ze minder chaotisch en druk wordt, geen idee welk soort pillen.
Als ze die dan neemt, is ze compleet van de wereld.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 13:02:31 #44
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201740537
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Van die pillen dat ze minder chaotisch en druk wordt, geen idee welk soort pillen.
Als ze die dan neemt, is ze compleet van de wereld.
Dat slaat nergens op wat je nu zegt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201740561
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dat slaat nergens op wat je nu zegt.
Mooi want ik heb geen verstand van die troep, zij is druk en chaotisch in haar hoofd en ze krijgt daar medicatie voor. Veel te sterk en loopt vervolgens als een zombie door het leven, snap je het nu?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 13:05:40 #46
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201740569
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Mooi want ik heb geen verstand van die troep, zij is druk en chaotisch in haar hoofd en ze krijgt daar medicatie voor. Veel te sterk en loopt vervolgens als een zombie door het leven, snap je het nu?
ik slik zelf ook 'die troep' ik weet duvelsgoed waar jij het over hebt.
Onzin dus
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201740632
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:05 schreef puzziepie het volgende:

[..]
ik slik zelf ook 'die troep' ik weet duvelsgoed waar jij het over hebt.
Onzin dus
Onzin? Wat is onzin?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 13:13:25 #48
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201740658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Onzin? Wat is onzin?
Wat jij hier zegt is onzin.
Dit topic gaat naar mijn weten over De kwakzalverij van Giel Beelen , dat is totaal niet te vergelijken met ADHD medicatie wat je krijgt voorgeschreven door een arts.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201740693
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:13 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wat jij hier zegt is onzin.
Dit topic gaat naar mijn weten over De kwakzalverij van Giel Beelen , dat is totaal niet te vergelijken met ADHD medicatie wat je krijgt voorgeschreven door een arts.
Die troep van Giel is in combinatie net andere medicatie levensgevaarlijk, dat geef ik aan.
Het is gewoon wachten op ongelukken zolang die troep van Giel op de markt is en verkocht wordt als biologisch kruidenmengsel.

En volgens mij lees jij niet goed, ik zeg mensen zoals mijn vriendin die al zware pillen slikken en vatbaar zijn voor die verkooppraatjes van Giel, slikken die druppels zo naast hun reguliere medicatie.
Dat is imo gevaarlijk.

[ Bericht 12% gewijzigd door ootjekatootje op 13-10-2021 13:24:35 ]
pi_201744132
wat is het probleem eigenlijk?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 19:02:57 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_201744395
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik heb die Chiel Beelen nooit serieus genomen. Hij is toch ook dat mannetje van dat volstrekt belachelijke "Serious Request"?
Een hoertje nam hem wel serieus. Moet plots aan Lieke van Lexmond denken. Qua maan. Maar Maan werd dan weer serieus genomen door Marco Borsato. Wordt Bio Stabiel nog verkocht ? Kom er maar in Tineke.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 19:04:26 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_201744412
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 09:35 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Als je vaak naar talkshows kijkt, dan zitten er altijd BNers bij die menen ook ergens verstand van te hebben. Dieptepunt is wel dat ik ooit die Dave Roelvink tegenover virologen zag zitten en ook zijn kennis mog verkondigen...
En Lange Frans dan ? Ramses was dan weer wel lief met z'n Baghwan.

:T

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 oktober 2021 @ 19:05:10 #53
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201744426
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:

[..]
Een hoertje nam hem wel serieus. Moet plots aan Lieke van Lexmond denken. Qua maan. Maar Maan werd dan weer serieus genomen door Marco Borsato. Wordt Bio Stabiel nog verkocht ? Kom er maar in Tineke.

:T
BioStabil. :')

Die man is nog aangeklaagd omdat hij kwakzalverij verkocht.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 19:11:00 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_201744482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:05 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
BioStabil. :')

Die man is nog aangeklaagd omdat hij kwakzalverij verkocht.
Nico Haak maakte er reclame voor en lag na twee weken onder de groene zoden.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 oktober 2021 @ 19:13:12 #55
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201744512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:11 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nico Haak maakte er reclame voor en lag na twee weken onder de groene zoden.

:T
Bruno Santanera leeft anders nog gewoon.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 19:14:31 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_201744522
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Bruno Santanera leeft anders nog gewoon.
De uitvinder van de guiotine leefde ook nog lang en gelukkig.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 oktober 2021 @ 19:15:58 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201744541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:14 schreef tong80 het volgende:

[..]
De uitvinder van de guiotine leefde ook nog lang en gelukkig.

:T
De uitvinder van de messingen stier niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 19:16:40 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_201744549
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:15 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
De uitvinder van de messingen stier niet.
Deze post snap ik niet.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 oktober 2021 @ 19:18:02 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201744565
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:16 schreef tong80 het volgende:

[..]
Deze post snap ik niet.

:T
Een beeld van een stier van messing die open was van binnen, het slachtoffer werd erin geduwd en er werd een vuur onder gezet. Dat persoon smolt dan als het ware tot er alleen wat verkoolde botten overbleven, de uitvinder is er zelf in gestorven.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 19:20:00 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_201744585
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:18 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Een beeld van een stier van messing die open was van binnen, het slachtoffer werd erin geduwd en er werd een vuur onder gezet. Dat persoon smolt dan als het ware tot er alleen wat verkoolde botten overbleven, de uitvinder is er zelf in gestorven.
Klikt interessant. Soort peerd van ome Loeks.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 oktober 2021 @ 19:21:08 #61
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201744597
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:20 schreef tong80 het volgende:

[..]
Klikt interessant. Soort peerd van ome Loeks.

:T
Peerd van ome Loeks is dood, hartstikke dood.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 19:26:09 #62
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201744657
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:18 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Een beeld van een stier van messing die open was van binnen, het slachtoffer werd erin geduwd en er werd een vuur onder gezet. Dat persoon smolt dan als het ware tot er alleen wat verkoolde botten overbleven, de uitvinder is er zelf in gestorven.
De uitvinder mocht hem als eerste testen.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 19:27:26 #63
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201744679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De uitvinder mocht hem als eerste testen.
Klopt. Perillos van Athene.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 19:46:45 #64
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201744915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:05 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
BioStabil. :')

Die man is nog aangeklaagd omdat hij kwakzalverij verkocht.
Nee, hij heeft juist radar en de TU Delft aangeklaagd voor laster, omdat hij zo zeker is van zijn product. Wel verloren. _O-
  woensdag 13 oktober 2021 @ 19:48:07 #65
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201744936
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:46 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Nee, hij heeft juist radar en de TU Delft aangeklaagd voor laster, omdat hij zo zeker is van zijn product. Wel verloren. _O-
Hij zal vast de enige zijn die zich daarover heeft lopen verbazen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201745150
Jammer voor Giel Beelen dat hij zo'n onhygiënisch uiterlijk heeft en hij zelf de marketing doet. Laat knappe dames en mannen de marketing doen, en hordes mensen kopen je drankje.
pi_203138197
Je krijgt er ook hallicunaties van.
Dat kon ook iedereen al live zien aan Giel die de Top 2000 op oudejaarsavond met beeld aangezet had.

https://www.ad.nl/gezond/(...)verlamming~a54e84fe/

Dat je er eventueel ook verlamming van kunt krijgen, is weer wat ernstiger.
pi_203138741
Ja is weer wat anders dan een influencer die scoopies verkoopt :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203139409
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 12:38 schreef Idisrom het volgende:
Je krijgt er ook hallicunaties van.
Dat je er eventueel ook verlamming van kunt krijgen, is weer wat ernstiger.
Misschien is dat wel de bedoeling juist.

quote:
Volgens Beelen zou het kruidenmengsel de gebruiker helpen om ‘de innerlijke zelf te vinden’. Ook zouden mensen die Shambala gebruiken gesterkt worden als zij ‘het roer omgooien na een periode vol conflicten’
Als je verlamt raakt dan wordt je wel even keihard gedwongen om rustig aan te doen :D
afspraak tandarts verzetten
pi_203149221
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 14:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Misschien is dat wel de bedoeling juist.
[..]
Als je verlamt raakt dan wordt je wel even keihard gedwongen om rustig aan te doen :D
Pfff, je kunt dan niet eens zélf meer het roer omgooien :D (lekker dan, heel je gezin aan puin omdat je GielGif nam :') )

Die webshop is nog online. Ik ga een mega-order inschieten met Afterpay op t adres van m'n onderburen, lache
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 12 januari 2022 @ 07:05:24 #71
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203149245
Ja ik was ooit een korte periode helemaal into deze shit van zelfhulp en inspiratie goeroes.

Alleen na een paar maanden begin je de cliché's te herkennen en is het allemaal vrij walgelijk. Uiteindelijk zijn het allemaal gesjeesde marketingmannetjes die doen alsof ze succesvol zijn en andere inspireren zodat mensen geld ervoor gaan betalen, en ze daarna pas daadwerkelijk succesvol zijn. En dan vervolgens zelf ook weer coach of inspiratiegoeroe willen worden, zodat ze ook succesvol zijn... Zonder dat ze dat waren, voordat ze anderen ervan overtuigden dat ze een of andere goeroe zijn, met een flinke dosis goede (ingehuurde) marketing en weinig echte skills. Het is echt het meest gehaaide piramide-spel dat er is en (intelligente) mensen trappen er met open ogen in.

Nu is Chiel echt de allerlaatste bij wie ik mijn "inspiratie" wil zoeken. Ik bedoel, het zal best een gezellige vent zijn ondanks zijn rare fratsen. Maar als chiel beelen je voorbeeld is, is er iets misgegaan.

Als ik in het echte leven weer iemand ontmoet die uit het bedrijfsleven/normale baan/ weet ik veel wat is gestapt met de ambitie om coach te worden via een Loi "omdat hij zingeving miste", dan komt er altijd zo een kleine plasje braaksel vrij in mijn maag wat dan langzaam zijn weg omhoog vindt.

Ben overigens wel een marketingstudie gaan doen.... Kennelijk hoef je echt niets te kunnen om succesvol te zijn als je jezelf maar goed in de markt zet ^O^
pi_203149290


Je kan je toch niet voorstellen dat er mensen zijn die naar de kop van Beelen kijken en denken: "Die ziet er gezond uit, wat gebruikt hij? Dat wil ik ook."
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_203149462
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 07:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]

Je kan je toch niet voorstellen dat er mensen zijn die naar de kop van Beelen kijken en denken: "Die ziet er gezond uit, wat gebruikt hij? Dat wil ik ook."
Ik kan me zo nog voorstellen dat mensen met beginnende kaalheid wel wat in het middel zien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:23:08 #74
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203150779
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 07:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]

Je kan je toch niet voorstellen dat er mensen zijn die naar de kop van Beelen kijken en denken: "Die ziet er gezond uit, wat gebruikt hij? Dat wil ik ook."
Hij ziet er uit en is gekleed als een zwerver.
pi_203151232
Shambala, het zit al in het woord opgesloten, sham. Moet toch een grap zijn dan? Toch?
pi_203151758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 07:05 schreef Saboo het volgende:
Kennelijk hoef je echt niets te kunnen om succesvol te zijn als je jezelf maar goed in de markt zet.
Dat hadden we je hier ook kunnen vertellen.
pi_203152733
Je bent ook sowieso compleet van het padje af als je iets aanneemmt van zo'n randdebiel als Giel Beelen.. :')
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:49:53 #78
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203152869
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 07:05 schreef Saboo het volgende:
Kennelijk hoef je echt niets te kunnen om succesvol te zijn als je jezelf maar goed in de markt zet ^O^
Met de bewijzen ervan worden we dagelijks doodgegooid via alle mogelijke vormen van media.

Maar o.k., Giel is een prima radio-dj (of je het smaak is, is weer wat anders). Hij kan iig nog íets.
  woensdag 12 januari 2022 @ 15:10:49 #79
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_203155139
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:49 schreef Eightyone het volgende:
Hij kan iig nog íets.
De eerste pagina van z'n site controleren op fouten hoort daar trouwens niet bij. Ook wanneer ze eerder gemaakt zijn.

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 12 januari 2022 @ 16:17:11 #80
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203156185
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat hadden we je hier ook kunnen vertellen.
Mooi klote dan, want ik zit al 15 jaar op fok!
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 12:49 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Met de bewijzen ervan worden we dagelijks doodgegooid via alle mogelijke vormen van media.

Maar o.k., Giel is een prima radio-dj (of je het smaak is, is weer wat anders). Hij kan iig nog íets.
Ja. Hij kan wel iets. En dat het een vriendelijke innemende man is geloof ik ook zomaar meteen (no-irony).

Alleen coach, guru of orthomoleculair voedingsdeskundige (als dat uberhaupt bestaat) is 'ie allemaal niet. Beetje jammer dus dat ie niet gewoon z'n centjes verdient met radiomaken.

Ik blijf het " eng" vinden dat iedereen met een mid-life crisis er tegenwoordig z'n eigen besluiteloosheid tot een product vermaakt en dan roept dat hij coach is, of leefstijadviseur. Met bijbehoren flashy websites en achterlijk dure coachprogramma's waar bijstandmoeders dan weer in trappen. Brrr...
  woensdag 12 januari 2022 @ 21:41:36 #81
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_203161266
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 12:38 schreef Idisrom het volgende:
Je krijgt er ook hallicunaties van.
Dat kon ook iedereen al live zien aan Giel die de Top 2000 op oudejaarsavond met beeld aangezet had.

https://www.ad.nl/gezond/(...)verlamming~a54e84fe/

Dat je er eventueel ook verlamming van kunt krijgen, is weer wat ernstiger.
quote:
Ook eenmalig gebruik in een dosering zoals vermeld op de verpakking kan schadelijk zijn voor het centrale zenuwstelsel, aldus de autoriteit. ,,Dit kan leiden tot pupilverwijding, speekselvorming of een lage bloeddruk.”
Zo dat klinkt ook wel héél erg!
pi_203181309
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:17 schreef Saboo het volgende:

[..]
Mooi klote dan, want ik zit al 15 jaar op fok!
[..]
Ja. Hij kan wel iets. En dat het een vriendelijke innemende man is geloof ik ook zomaar meteen (no-irony).

Alleen coach, guru of orthomoleculair voedingsdeskundige (als dat uberhaupt bestaat) is 'ie allemaal niet. Beetje jammer dus dat ie niet gewoon z'n centjes verdient met radiomaken.

Ik blijf het " eng" vinden dat iedereen met een mid-life crisis er tegenwoordig z'n eigen besluiteloosheid tot een product vermaakt en dan roept dat hij coach is, of leefstijadviseur. Met bijbehoren flashy websites en achterlijk dure coachprogramma's waar bijstandmoeders dan weer in trappen. Brrr...
Instagram is het paradijs voor de kwakzalver.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')