SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat is het voortaan echt meneer en mevrouw Wattenschijfje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ik ook geen vlees mag, blijft er alleen groente over
Ziet er volkomen zwakzinnig uit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je deze al fles?
https://9gag.com/gag/aOQom5N
wat een raar hoofdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je deze al fles?
https://9gag.com/gag/aOQom5N
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het voortaan echt meneer en mevrouw Wattenschijfje.
Nee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je dit wel volgen overigens??
https://pers.omroepmax.nl(...)e-treinencompetitie/
Ik ga het niet kijkenquote:
Ergens had ik dit antwoord wel verwacht.quote:
Spokeeeenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:36 schreef CherryLips het volgende:
De timer van m'n oven had zich zelf ingesteld
Deurbel die ‘whieeeeep whieeeeep’ zegt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dit op een naambordje bij de voordeur.
Dat verzacht het leed als schoonloe voor de deur staatquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deurbel die ‘whieeeeep whieeeeep’ zegt.
Uh ja nee, ik zou het een beetje creepy vinden.quote:
Rise of the machinesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:36 schreef CherryLips het volgende:
De timer van m'n oven had zich zelf ingesteld
ff plonzen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga nog ff de caafs verschonen
over 2 weken beurs. En de avond van tevoren met de hele groep uit etenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou me helemaal niks verbazen.
En weer thuiswerken
Plonscaven ftwquote:
DIe kant gaat het langzaam wel weer op, Maar het is nu nog te voorbarig..quote:
De 1.5 meter stickers verkoper zal blij zijn, ze zijn intussen overal wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weer thuiswerken
ZALIG!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weer thuiswerken
Ik ga nog ff snel plannen deze weekquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb over twee weken een afspraak bij de kapper. Nog even volhouden.
Ik ben vandaag geweestquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb over twee weken een afspraak bij de kapper. Nog even volhouden.
Het went vanzelf.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Weer geen verjaardag met visite volgende maand
klinkt hemelsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Alle taart en snacks voor jezelfquote:
VMBettOquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
megazin om te rossen en te vechten en te slaan
wat, waarom?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:50 schreef Koen66 het volgende:
allemaal regen is idd prachtigquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hadden ze voor vandaag ook voorspeld maar het was prachtig.
Zo zo, hotelletje erbij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
over 2 weken beurs. En de avond van tevoren met de hele groep uit eten
Nee, het is in Den Bosch. Even budget uitsparen voor de volgende dagquote:
Misschien mag je bij @UitStraling crashen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, het is in Den Bosch. Even budget uitsparen voor de volgende dag
Ja misschienquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien mag je bij @:uitstraling crashen?
Jawelquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
kan mij toch niet voorstellen dat we weer die 1.5 meter gaan doen
Ik heb de afgelopen weken lekker griepvirussen en andere aerosolen geīnhaleerd om mijn immuunsysteem even goed te trainenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin net een beetje weer normaal te doen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin net een beetje weer normaal te doen
quote:
doe dat nu maar dan, dan heb je straks een schoon bedjequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Herinner me er morgen even aan dat ik m'n bed moet afhalen.
Nu geen zin.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe dat nu maar dan, dan heb je straks een schoon bedje
Ik krijg mijn griepprik binnenkort alweer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken lekker griepvirussen en andere aerosolen geīnhaleerd om mijn immuunsysteem even goed te trainen
Nog meer 5Gquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg mijn griepprik binnenkort alweer.
Waar ga je plonzen? Weer in Budapest?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Over 24 uur lig ik bijna te plonzen [ afbeelding ]
God nee, was het maar zo’n feestquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ga je plonzen? Weer in Budapest?
Sambal bij?quote:
Goedkope vlucht en midweek of lang eeekend badderen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
God nee, was het maar zo’n feest![]()
Nee, gewoon hier aan de overkant
Ik mag in deze periode geen vrij nemen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goedkope vlucht en midweek of lang eeekend badderen.
wat is deze periode?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mag in deze periode geen vrij nemen.![]()
Maar ik ga het donderdag wel bespreken. Misschien kan ik in december nog even.
wat is een eeekendquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goedkope vlucht en midweek of lang eeekend badderen.
ja bedoelde eigenlijk hoe langquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voorbereiden van campagnes rond zorgverzekeringen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
kreeg vandaag met moeite de wasmachine dicht
ja dat ga ik zo inspecteren als ik het uit de droger haalquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan wordt het toch ook niet echt lekker fris schoon?
is gewoon werktijd tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
gatsie moet op mijn vrije dag volgende week naar werk voor een vergadering
Strijken doe ik nooitquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wassen is het probleem niet. Wel het vouwen en strijken.
"Joe, ik ben er niet want ik ben vrijquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
gatsie moet op mijn vrije dag volgende week naar werk voor een vergadering
steeds minder..quote:
Tot 1 december is het druk, daarna nog wel wat dingen, maar dan zou ik misschien wel even vrij kunnen nemen.quote:
daar zijn we zoquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot 1 december is het druk, daarna nog wel wat dingen, maar dan zou ik misschien wel even vrij kunnen nemen.
Ik strijk nooit iets.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wassen is het probleem niet. Wel het vouwen en strijken.
uhm ik denk het? Denk niet dat het goed staat als je dan niet komt. het is ook alleen voor de fulltimers.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat als je nou plannen had voor je vrije dag? Die had jrle dan moeten afzeggen?
Daar heb ik een stoomapparaat voorquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar bloesjes waarbij dat wel zo mooi is.
en wat ga je dan doen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik niet wegkom bij deze toko, neem ik komend jaar misschien twee maanden vrij.
gewoon steeds hetzelfde aanhouden, vrouwen stinken toch niet. win winquote:
Vrije dag is vrije dag lijkt me.. voor hetzelfde geld was je een paar dagen op vakantie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm ik denk het? Denk niet dat het goed staat als je dan niet komt. het is ook alleen voor de fulltimers.
Ja! Daar zat ik laatst naar te kijken. Gewoon zo'n handstomer? Lukt dat een beetje? Dat je iets aan de deur ofzo hangt en er met die stomer overheen gaat?quote:
Ja maar het valt voor andere mensen wel een beetje op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon steeds hetzelfde aanhouden, vrouwen stinken toch niet. win win
so???quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het valt voor andere mensen wel een beetje op.
ja dat was denk ik anders geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrije dag is vrije dag lijkt me.. voor hetzelfde geld was je een paar dagen op vakantie.
die hebben geen vrije dag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
het is ook alleen voor de fulltimers.
ze hebben veel van die dingen een keer getest bij Kassa ofzo dacht ik. Meeste kwamen niet goed uit de testquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja! Daar zat ik laatst naar te kijken. Gewoon zo'n handstomer? Lukt dat een beetje? Dat je iets aan de deur ofzo hangt en er met die stomer overheen gaat?
Ik heb geen zin om steeds voor een of twee bloesjes de strijkplank enzo te pakken dus dan spaar ik het een beetje op en sta ik het te strijken als ik het aan wil trekken.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Poosje in Hongarije in ons huis zitten.
gewoon keigrote gouden ketting omhangen, meteen stijlquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik wil niet compleet als een pauper overkomen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
denk dat ik minder ga werken, genoeg gehad van die ratrace
Bah goudquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon keigrote gouden ketting omhangen, meteen stijl
En wat gaan jullie dan over de schutting gooien, hoogover, met de benen op tafel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat was denk ik anders geweest.
maar het kan ook niet als iedereen aan het werk is. Nou ja ga gewoon en hopelijk is het snel klaar
Werkt prima bij mij (al heb ik er eentje waar een kledingstandaard op zit zodat je blousjes en jurken daar aan kunt ophangen). Het moet wel heet genoeg zijn en hard genoeg de stoom blazen anders werkt het niet. Zou zeker even reviews lezen voordat je er eentje aanschaft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja! Daar zat ik laatst naar te kijken. Gewoon zo'n handstomer? Lukt dat een beetje? Dat je iets aan de deur ofzo hangt en er met die stomer overheen gaat?
Ik heb geen zin om steeds voor een of twee bloesjes de strijkplank enzo te pakken dus dan spaar ik het een beetje op en sta ik het te strijken als ik het aan wil trekken.
Dit verbaast mij niks.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een groot zilveren anker rond mn nek hangen
Als bij mij een spijkerbroek naar dode baviaan ruikt dan spuit ik er gewoon wat parfum overheen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werkt prima bij mij (al heb ik er eentje waar een kledingstandaard op zit zodat je blousjes en jurken daar aan kunt ophangen). Het moet wel heet genoeg zijn en hard genoeg de stoom blazen anders werkt het niet. Zou zeker even reviews lezen voordat je er eentje aanschaft.
ja geen ideequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat gaan jullie dan over de schutting gooien, hoogover, met de benen op tafel?
en wat doe j daar allemaal mee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben ziek veel goud aan het kopen de laatste tijd...
Rijke boyquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben ziek veel goud aan het kopen de laatste tijd...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee![]()
ik wil graag dat de pas wat naar beneden gaat. Want moet nu omhoog reiken om de borden te pakkenVnd ik zo raar. nog nooit zo gezien.
maar zullen ze wel niet doen
Een echte Lil'Etto Baracusquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu nog zo'n brok goud in m'n smoel, helemaal stylo
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als bij mij een spijkerbroek naar dode baviaan ruikt dan spuit ik er gewoon wat parfum overheen.
Ok danquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als bij mij een spijkerbroek naar dode baviaan ruikt dan spuit ik er gewoon wat parfum overheen.
Waar komt de baviaan-lucht vandaan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bling blingquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu nog zo'n brok goud in m'n smoel, helemaal stylo
Best een aardige kerel in het echt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:37 schreef Ama het volgende:
Met Ewout dinges die wel vaker dit soort programma's maakt.
Zichzelf uitrekkende vrouwen ziet er nu eenmaal geil uitquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee![]()
ik wil graag dat de pas wat naar beneden gaat. Want moet nu omhoog reiken om de borden te pakkenVnd ik zo raar. nog nooit zo gezien.
maar zullen ze wel niet doen
Dat geloof ik best ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best een aardige kerel in het echt.
Ja er blijft niks over.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah daar gaan we weer... hakhakhak
hmm ja, als lief zich uitrekt in bed dan weet ik het wel.... grrrrrrrrooowlll... back to bed it isquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zichzelf uitrekkende vrouwen ziet er nu eenmaal geil uit
tevens ordi, TR en banquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm ja, als lief zich uitrekt in bed dan weet ik het wel.... grrrrrrrrooowlll... back to bed it is
Nee maar het is een gestoord hoge pasquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En jij bent toch helemaal niet zo klein? Hebben anderen daar dan geen moeite mee?
Stil'Etto - Still E.T.T.O.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zei toch... ZO EEN DAG...
rawwrr
Hmm.. krijg ineens ideeën voor een geurlijn en reclamecampagnequote:
Mental imagequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar het is een gestoord hoge pas
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm.. krijg ineens ideeën voor een geurlijn en reclamecampagne
een prince Albert van galeriedraad is wel wat voor jouquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
en je weet dat je dag ruk begint als je uit bed stapt en over je zorgvuldig uitgespannen gouden galeriedraad (WANT DAT STAAT ZO MOOI HELEMAAL UITGEROLD) lazert
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een prince Albert van galeriedraad is wel wat voor jou
Dat is wel raar ja, waarom is dat dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan zijn die borden heet en ligt er allemaal saus op man man man
saus bahquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik moet nog even naar buiten
ja sommige gerechten zijn met saus?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja, waarom is dat dan?
Nee waarom staan die borden zo hoog?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sommige gerechten zijn met saus?
Ja nou dat is dus mijn puntquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee waarom staan die borden zo hoog?
Wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog even cadeautje voor mijn vriendin kopen, die is binnenkort ook eens jarig.
Huisje op Ibiza?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nog even cadeautje voor mijn vriendin kopen, die is binnenkort ook eens jarig.
alleen in cryptoquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat het verstandig is om wat spaargeld te gaan beleggen. Hebben jullie daar ervaring mee?
Ik heb er totaal geen verstand van. Ik hoorde dat het nu verstandig is om te beleggen in zaken “governments can’t print”. Bitcoin kan dan, maar ik denk aan beleggen in goud. Niet fysiek, maar aandelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen in crypto
maar ik heb ook nog een en ander aan investeringen in lokale startups.
neem aan dat jij richting aandelen zit? heb je er verstand van/ervaring mee? Zo nee dan zou ik me gaan verdiepen in vermogensbeheer.
Ik doe dat via m'n bank, geld voor privé pensioensparen wordt geīnvesteerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat het verstandig is om wat spaargeld te gaan beleggen. Hebben jullie daar ervaring mee?
uhuquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van. Ik hoorde dat het nu verstandig is om te beleggen in zaken “governments can’t print”. Bitcoin kan dan, maar ik denk aan beleggen in goud. Niet fysiek, maar aandelen.
Ja, dat doe ik geloof ik ook via Nationale Nederlanden, waar onze pensioenen zijn ondergebracht. Maar dat was gewoon kiezen uit drie pakketten. Weinig risico, gemiddeld risico en hoger risico.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dat via m'n bank, geld voor privé pensioensparen wordt geīnvesteerd.
Mja, vermogensbeheerders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uhu
ja als je geen zin hebt om het te leren zou ik me eens verdiepen in vermogensbeheerders enzo..
Crypto is alleen leuk (vind ik) als je er gewoon elke dag ff naar kan kijken (maar dat is ook met aandelen enzo als je 't zelf doet).
Nou, ik ga geen fysiek goud onder mijn matras stoppenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
Is er überhaupt goud te krijgen nu? In deze onzekere tijden zonder spaarrente lijkt het me aardig populair
kanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, vermogensbeheerders.Ik heb het niet over tonnen hoor. Ik wil gewoon eens beginnen met een paar duizend euro.
Dat kan toch ook wel via brokers? DeGiro of zo?
Ik heb nog ergens gipsen borsten liggen van een ex, compleet nutteloos verjaardagscadeautje, die was nogal gek op haar eigen setjequote:
Ja, dat bedrag vind ik een tikje hoog. Ik wil ook wel geld beschikbaar houden. Vind het ook wel leuk om me zelf een beetje in te lezen en gewoon klein te beginnen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kanDeGiro vind ik zelf een fijn platform.
Maar dan doe je het nog steeds wel allemaal zelfVoordeel van vermogensbeheerders is dat je er geen omkijken naar hebt.
Je zou evt bij je eigen bank kunnen navragen wat zij aan bieden?
Echte vermogens beheerders gaan toch vaak pas vanaf 25-40k aan de slag.
DEGIRO en BuxZero zijn dan wel aardig om naar te kijken. Je kunt ook nog iedere maand x euro ergens in een potje gooien om te beleggen tot aan je pensioen, veel banken bieden die optie wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat bedrag vind ik een tikje hoog. Ik wil ook wel geld beschikbaar houden. Vind het ook wel leuk om me zelf een beetje in te lezen en gewoon klein te beginnen.
ETS’s op goud staan juist redelijk laag, begreep ik. Maar er is een verwachting dat die binnenkort gaan stijgen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik stop dat geld in ETF’s. Heb je meteen spreiding van je aandelen en dan niet naar omkijken.
Aandelen staan wel vrij hoog tegenwoordig, dus zal vast weer eens inzakken.
Mehquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ETS’s op goud staan juist redelijk laag, begreep ik. Maar er is een verwachting dat die binnenkort gaan stijgen.
dan is DeGiro leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat bedrag vind ik een tikje hoog. Ik wil ook wel geld beschikbaar houden. Vind het ook wel leuk om me zelf een beetje in te lezen en gewoon klein te beginnen.
ja truequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De truc is juist om zo min mogelijk te handelen
Jup, zie je die pieken? De verwachting is dat die er weer aan gaan komenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://goldprice.org/inflation-adjusted-gold-price.html
welk spaargeld?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
1978 all over againquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, zie je die pieken? De verwachting is dat die er weer aan gaan komen
https://hetspiritueleware(...)sbol-20cm-kopen.htmlquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, zie je die pieken? De verwachting is dat die er weer aan gaan komen
ik heb een collega en zij legt elke maand ook in. Maar vergeet die bank de hele tijd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een huis is ook een prima spaarpot
Deze ging al beterquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://hetspiritueleware(...)sbol-20cm-kopen.html
mja.. ik zie een huis niet direct als een spaarpot meer een soort pensioenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
40 euro per flesje!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zag dat Giel Beelen ook goed spul gebruikt. Snel in investeren.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb aandelen in bedrijf dat galerie draad maakt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Op
[..]
je boterham? Ik zou kaas proberen. Goudkuipje.
Zo krijgen we Etto nooit aan de kaasquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ze verwerken er wel echte kaas in als hoofdingrediënt afaik
gewoon force feedenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo krijgen we Etto nooit aan de kaas
Misschien eens met een bord bij de lokale winkels bij jou gaan staan om mensen over te halen zich te laten prikken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)nstiger-dan-verwacht
We gaan weer een klotewinter tegemoet
Tot over een half jaar.
Dit keer met een horrorwinter en gastekortenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Tot over een half jaar.
Daar heb je meteen ook iets meer opties.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, ik denk dat DeGiro beter bij mij past. Ik heb die even vergeleken met Buxzero.
Hoezo bij de winkels, er zijn meer kerken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien eens met een bord bij de lokale winkels bij jou gaan staan om mensen over te halen zich te laten prikken.
Dan moet je daar zijn. Maar zolang cda mee mag regeren hebben ze daar toch altijd een streepje voor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo bij de winkels, er zijn meer kerken.
Tijd om ze zelf te gaan prikken bij de kerken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de refo's altijd verdedigd maar nu ben ik ze beu.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit keer met een horrorwinter en gastekorten
"God heeft het zo gewild"quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijd om ze zelf te gaan prikken bij de kerken.
Naar binnen rennen met een geweer vol spuiten en los gaan maar
Ratttatatatttata
De eerste wildprikker.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijd om ze zelf te gaan prikken bij de kerken.
Naar binnen rennen met een geweer vol spuiten en los gaan maar
Ratttatatatttata
Jup.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Tot over een half jaar.
Heb je geen elektrisch dekentje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
ik had gekeken voor zon klein kacheltje bij bol.com. misschien toch maar wat kopen
Religie verbieden en verbannen uit de politiek, op naar een seculier land.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je daar zijn. Maar zolang cda mee mag regeren hebben ze daar toch altijd een streepje voor.
Wat lief van Jezusquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Jezus net m'n Pathé abonnement verlengd.
Welke cijfers zie jij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik volg die cijfers sinds ze een paar weken sterk zakken (vind ik interessanter dan stijging).
Ik zie geen enkele reden tot onrust.
Ze stijgen he?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik volg die cijfers sinds ze een paar weken sterk zakken (vind ik interessanter dan stijging).
Ik zie geen enkele reden tot onrust.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
zit al de hele middag te wachten op een post waar ik deze als reactie kan gebruiken
[ afbeelding ]
Naja, bij níet versoepelen valt het me gezien de "we zitten met z'n allen binnen op elkaars lip" dit nog mee:quote:
quote:Als de huidige coronamaatregelen in stand blijven, verwacht het RIVM dat in januari maximaal 180 coronapatiënten op de IC-afdeling liggen "met een uitloop naar maximaal 400". Bij een verdere versoepeling van de maatregelen en dus toename van contacten kan dat oplopen tot maximaal 500 met een uitloop naar maximaal 800 coronapatiënten op de IC. Op dit moment liggen er 138 mensen op de IC.
'my mommy says i'm special'quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
zit al de hele middag te wachten op een post waar ik deze als reactie kan gebruiken
[ afbeelding ]
Wacht ik geef je er eentje,quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja bij die maximaal 180 dacht ik "oooh". Maar goed, ik heb een QR-code dus eigenlijk heb ik op dit moment geen last van beperkingen ofzo. Qua Corona dan. Dus bij geen verdere versoepelingen is er geen man overboord. Even egoīstisch gezien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, bij níet versoepelen valt het me gezien de "we zitten met z'n allen binnen op elkaars lip" dit nog mee:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht ik geef je er eentje,
Ik wilde net mijn ballen scheren maar mijn ballentondeuse moet eerst nog aan de oplader
En dan op je rug binden terwijl je door je huis loopt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
ik had gekeken voor zon klein kacheltje bij bol.com. misschien toch maar wat kopen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan op je rug binden terwijl je door je huis loopt?
Het is vooral dat ik een "het blijft nog even zo" qua maatregelen verwacht. En wat angst aanwakkeren helpt altijd wel met die maatregelen ook volgen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja bij die maximaal 180 dacht ik "oooh". Maar goed, ik heb een QR-code dus eigenlijk heb ik op dit moment geen last van beperkingen ofzo. Qua Corona dan.
Heb je een date?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht ik geef je er eentje,
Ik wilde net mijn ballen scheren maar mijn ballentondeuse moet eerst nog aan de oplader
Dan vraag ik me af welke versoepelingen dan zouden zorgen voor zulke sterke stijging?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, bij níet versoepelen valt het me gezien de "we zitten met z'n allen binnen op elkaars lip" dit nog mee:
[..]
Nee, dat is gvd alweer een tijdje geleden, achterstallig onderhoud maar je weet maar nooitquote:
Dat is ballie als ze weer voor zes gezinnen aan sushi naar binnen heeft gefrotquote:
Even op facebook postenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, dat is gvd alweer een tijdje geleden, achterstallig onderhoud maar je weet maar nooitdus eraf met die wilde Afrikaanse haardos.
Zullen ze wel op nachtleven (zonder QR-code) gooien denk ik. Een volle kroeg (want die 75% vervalt ook bij geen maatregelen) is ook wel een mooie broedplek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af welke versoepelingen dan zouden zorgen voor zulke sterke stijging?
Want ik zie nauwlijks nog werkende maatregelen?
Als je zoiets roept niet gehinderd door enige feiten, of berekeningen (als OMT) moet dat kunnen ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zullen ze wel op nachtleven (zonder QR-code) gooien denk ik. Een volle kroeg (want die 75% vervalt ook bij geen maatregelen) is ook wel een mooie broedplek.
Zo'n beetje de enige maatregels zijn toch kappies in het OV en QR als je ergens wilt eten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Al merk ik eigenlijk maar weinig van de huidige maatregelen, dus ehhh.
Nee als je dat los laat !BREEKT DE HEL LOSquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n beetje de enige maatregels zijn toch kappies in het OV en QR als je ergens wilt eten?
En die kappies hangen 9 van de 10 keer onder de kin, dus eigenlijk is dat ook geen maatregel meer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n beetje de enige maatregels zijn toch kappies in het OV en QR als je ergens wilt eten?
Waterstofbommen op Staphorstquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee als je dat los laat !BREEKT DE HEL LOS
En de uitgaanstijden dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ballie als ze weer voor zes gezinnen aan sushi naar binnen heeft gefrot
Ja je bent een bijzonder geval hoorquote:
zo aan het staartje dan als een haring?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zou ik niet eens in mijn bakje kibbeling willen
Die moet eerst naar de tandarts om zijn tanden te laten trekken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo aan het staartje dan als een haring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |