SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat is het voortaan echt meneer en mevrouw Wattenschijfje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ik ook geen vlees mag, blijft er alleen groente over
Ziet er volkomen zwakzinnig uit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je deze al fles?
https://9gag.com/gag/aOQom5N
wat een raar hoofdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je deze al fles?
https://9gag.com/gag/aOQom5N
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het voortaan echt meneer en mevrouw Wattenschijfje.
Nee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je dit wel volgen overigens??
https://pers.omroepmax.nl(...)e-treinencompetitie/
Ik ga het niet kijkenquote:
Ergens had ik dit antwoord wel verwacht.quote:
Spokeeeenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:36 schreef CherryLips het volgende:
De timer van m'n oven had zich zelf ingesteld
Deurbel die ‘whieeeeep whieeeeep’ zegt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dit op een naambordje bij de voordeur.
Dat verzacht het leed als schoonloe voor de deur staatquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deurbel die ‘whieeeeep whieeeeep’ zegt.
Uh ja nee, ik zou het een beetje creepy vinden.quote:
Rise of the machinesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:36 schreef CherryLips het volgende:
De timer van m'n oven had zich zelf ingesteld
ff plonzen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga nog ff de caafs verschonen
over 2 weken beurs. En de avond van tevoren met de hele groep uit etenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou me helemaal niks verbazen.
En weer thuiswerken
Plonscaven ftwquote:
DIe kant gaat het langzaam wel weer op, Maar het is nu nog te voorbarig..quote:
De 1.5 meter stickers verkoper zal blij zijn, ze zijn intussen overal wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weer thuiswerken
ZALIG!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weer thuiswerken
Ik ga nog ff snel plannen deze weekquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb over twee weken een afspraak bij de kapper. Nog even volhouden.
Ik ben vandaag geweestquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb over twee weken een afspraak bij de kapper. Nog even volhouden.
Het went vanzelf.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Weer geen verjaardag met visite volgende maand
klinkt hemelsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Alle taart en snacks voor jezelfquote:
VMBettOquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
megazin om te rossen en te vechten en te slaan
wat, waarom?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |