SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pika'squote:
Dat doet Shiey...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Mensen kunnen prima leven op kattenvoer, in Amerika is dit nog steeds "populair" onder arme mensen, enige wat je echt mist is vet dus eens per week een pakje roomboter erbij eten en je komt prima aan je voedingsstoffen.
Shieyquote:
nog iets met een glas water. Uitstraling is de inspiratiequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat moet de hele titel zijn? @:Bitterbal
Vanmorgen 750 kilometer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou er file staan? Pompiedompiedom
Eet smakel!quote:
Ik stond daar ook in en ik was strontchagrijnig vanochtendquote:
Geen problquote:
Deze wil ik als tatoeatiequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog iets met een glas water. Uitstraling is de inspiratie
maar je hebt hem niet echtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Zo eentje heb ik er ballie
[ afbeelding ]
https://zionpark.org/product/adopt-a-pika/
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
En plotseling gilde het meisje ijselijk, ze voelde nog n
ja dat begrijp ik ik. vriend van je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:29 schreef Haags het volgende:
Ik krijg dus kriebels als iemands Facebook account sinds kort is opgeheven, en diegene al 1.5 maand niet online is geweest op WhatsApp.
Nee ik ga toch geen beestje dat op grote hoogtes in de kou moet leven en al met uitsterven bedreigd is naar Nederland mee terug nemenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
En plotseling gilde het meisje ijselijk, ze voelde nog n
nee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga toch geen beestje dat op grote hoogtes in de kou moet leven en al met uitsterven bedreigd is naar Nederland mee terug nemen
Wie dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:29 schreef Haags het volgende:
Ik krijg dus kriebels als iemands Facebook account sinds kort is opgeheven, en diegene al 1.5 maand niet online is geweest op WhatsApp.
Mja een vriendin.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik ik. vriend van je?
Als iemand zijn FB opgeheven is dan leeft hij of zij nogquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:29 schreef Haags het volgende:
Dat hoeft niet. Dat kan een ander ook voor diegene doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand zijn FB opgeheven is dan leeft hij of zij nog
Toch een berichtje sturen? Of hebben jullie gezamelijke kennis die je kan vragen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Mja een vriendin.
Sprak/zag haar wel wat minder door corona.
Nee, maar ze had geen ouders meer dus daar kan ik het ook niet aan vragen. Beetje lastig al met al. Enige is ff langsgaan. Maarja..quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch een berichtje sturen? Of hebben jullie gezamelijke kennis die je kan vragen?
Alleen als iemand het ww heeft of via een lange procedure het overlijden kenbaar maakt aan FB.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Dat kan een ander ook voor diegene doen.
Ik heb die van m'n moeder ook opgeheven, ze had een lijstje met wachtwoorden achtergelaten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen als iemand het ww heeft of via een lange procedure het overlijden kenbaar maakt aan FB.
Nou ja misschien is dat wel gebeurd. Geen idee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen als iemand het ww heeft of via een lange procedure het overlijden kenbaar maakt aan FB.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, maar ze had geen ouders meer dus daar kan ik het ook niet aan vragen. Beetje lastig al met al. Enige is ff langsgaan. Maarja..
Dit is wel slim om zo te regelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb die van m'n moeder ook opgeheven, ze had een lijstje met wachtwoorden achtergelaten.
Die procedure heb ik doorlopen voor mijn moeder. Maar facebook heeft er niks mee gedaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hmm ja idd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, maar ze had geen ouders meer dus daar kan ik het ook niet aan vragen. Beetje lastig al met al. Enige is ff langsgaan. Maarja..
Dat is een beetje alsof ik jou verhuis naar de zuidpool en alleen nog maar veganistisch eten geefquote:
Dat laatste.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja idd.Wat zegt mevrouw haags?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die procedure heb ik doorlopen voor mijn moeder. Maar facebook heeft er niks mee gedaan
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje alsof ik jou verhuis naar de zuidpool en alleen nog maar veganistisch eten geef
Klopt, meestal geven ze daar ook simpelweg geen gehoor aan, de heimelijke gedachte erachter is een soort online memorialsite te verkrijgen, snap trouwens niet dat iemand nooit op het idee gekomen is dit wereldomvattend groots op te zetten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die procedure heb ik doorlopen voor mijn moeder. Maar facebook heeft er niks mee gedaan
Ja.quote:
En daarom heb ik er dus geen eentje meegenomenquote:
Nou hoeft niet zo te zijn hoor. Ken ook iemand die alle social media verwijderd heeft, verhuisd is, en een nieuw nummer genomen heeft omdat ie een 'nieuw' leven wilde beginnen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
Ruim 1.5 maand niks laten horen is ook niks voor haar. Misschien nieuw nummer dacht ik nog. En toen ook ineens geen Facebook account meer.
Ja dan ga je toch even slecht denken.
ohquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja.We hebben wel alle reactiemogelijkheden afgesloten. We wilden er eigenlijk zo’n herinneringsaccount van maken.
Ex van me is in 2017 overleden en die staat ook nog gewoon online.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja.We hebben wel alle reactiemogelijkheden afgesloten. We wilden er eigenlijk zo’n herinneringsaccount van maken.
Ah ja okequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarom heb ik er dus geen eentje meegenomen
Die positieve gedachte houd ik even vastquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou hoeft niet zo te zijn hoor. Ken ook iemand die alle social media verwijderd heeft, verhuisd is, en een nieuw nummer genomen heeft omdat ie een 'nieuw' leven wilde beginnen.
Ja, maar daar moet je dus een overlijdensakte voor aanleveren en een procedure doorlopen. Dat heb ik twee keer gedaan, maar facebook reageert gewoon niet.quote:
oh shitquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je dus een overlijdensakte voor aanleveren en een procedure doorlopen. Dat heb ik twee keer gedaan, maar facebook reageert gewoon niet.
Ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:41 schreef bitterbal het volgende:
tegenwoordig zijn we echt gewend dat we altijd maar een teken van leven iemand ergens kunnen zien
Dat vind ik altijd raar om een overleden iemand nog op social media te zien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me is in 2017 overleden en die staat ook nog gewoon online.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je dus een overlijdensakte voor aanleveren en een procedure doorlopen. Dat heb ik twee keer gedaan, maar facebook reageert gewoon niet.
Oud-collega wordt nog elk jaar gefeliciteerd door mensen die niet door hebben dat hij al 7 jaar overleden isquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd raar om een overleden iemand nog op social media te zien.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-collega wordt nog elk jaar gefeliciteerd door mensen die niet door hebben dat hij al 7 jaar overleden is
Ja inderdaad, eigenlijk niet goed. Ik raak al bijna in paniek als Gergi een halve dag niet op een berichtje reageert, omdat ie dat meestal wel doetquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:41 schreef bitterbal het volgende:
tegenwoordig zijn we echt gewend dat we altijd maar een teken van leven iemand ergens kunnen zien
Sorry, moest even lachenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-collega wordt nog elk jaar gefeliciteerd door mensen die niet door hebben dat hij al 7 jaar overleden is
Ja dat heeft iets lugubers, en zeker als het een nog jong iemand betreft, zij is slechts 36 geworden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd raar om een overleden iemand nog op social media te zien.
Neeequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja maar geheel begrijpelijk. Begrijp haags ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eigenlijk niet goed. Ik raak al bijna in paniek als Gergi een halve dag niet op een berichtje reageert, omdat ie dat meestal wel doet![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal raarquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het al op whatsapp.
Heb de chats met mijn vader nog staan en 1 nummer is inmiddels van een nieuwe vrouw en dan zie je dus die profielfoto ook in je lijst
Toen spraken we ook wat striktere tijden af "ja mam ik ben om acht uur thuis hoor"quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar geheel begrijpelijk. Begrijp haags ook
maar voor de mobiele telefoon hadden we dat totaal niet :p
ja stiefmonster is hem geflipt en dacht zelds dat dat een vrouw was waarmee hij vreemdging. ze wilde dat nummer bellen toenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal raarEens even kijken bij de chat met m'n moeder nu, heb die ook nog staan.
in dat laatste geval zet FB het om in een in memoriam pagina. opheffen doen ze niet zomaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Hoe zit het eigenlijk als je een nieuwe telefoon neemt? Importeert die chat dan weer?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stiefmonster is hem geflipt en dacht zelds dat dat een vrouw was waarmee hij vreemdging. ze wilde dat nummer bellen toen![]()
maqar goed je kan het wissen natuurlijk maar dan ben je dus de chat kwijt en dat wil ik niet
awwwquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:46 schreef kwiwi het volgende:
De foto van m'n moeder staat er nogMaar was wel even slikken om haar weer te zien. Heb alleen een foto van haar en mij thuis staan waar je haar gezicht niet duidelijk op ziet omdat ze me knuffelt, en had haar gezicht eigenlijk al een paar jaar niet gezien besef ik me nu.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:47 schreef Haags het volgende:
Mijn collega zijn moeder was overleden en een half jaar later zou die moeder 70 zijn geworden. Maar zij had een naam die een BN'er ook had. Dus hij vertelde dat diegene jarig was waarop ik zei, lekker belangrijk.
Ging dus om zijn moeder maar dat had ik even niet door.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:46 schreef kwiwi het volgende:
De foto van m'n moeder staat er nogMaar was wel even slikken om haar weer te zien. Heb alleen een foto van haar en mij thuis staan waar je haar gezicht niet duidelijk op ziet omdat ze me knuffelt, en had haar gezicht eigenlijk al een paar jaar niet gezien besef ik me nu.
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Hoe zit het eigenlijk als je een nieuwe telefoon neemt? Importeert die chat dan weer?
met whatsapp? alleen bij online backupquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Hoe zit het eigenlijk als je een nieuwe telefoon neemt? Importeert die chat dan weer?
O ja m'n stiefvader heeft op het laatst nog filmpjes van haar genomen waar ze staat te koken enzo, maar die wil ik niet zien. Dat is me te raar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde laatst mijn moeders stem op een filmpje. Dat was ook raar
Dat wijf is echt gestoordquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stiefmonster is hem geflipt en dacht zelds dat dat een vrouw was waarmee hij vreemdging. ze wilde dat nummer bellen toen![]()
maqar goed je kan het wissen natuurlijk maar dan ben je dus de chat kwijt en dat wil ik niet
Ja whatsapp inderdaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met whatsapp? alleen bij online backup
Stemmen ben je bizar snel kwijt hč?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde laatst mijn moeders stem op een filmpje. Dat was ook raar
Ik vind dat ik alles zo snel kwijtraakquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stemmen ben je bizar snel kwijt hč?
Nee, snap ik wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja m'n stiefvader heeft op het laatst nog filmpjes van haar genomen waar ze staat te koken enzo, maar die wil ik niet zien. Dat is me te raar.
Ja, dat gaat zo rap.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stemmen ben je bizar snel kwijt hč?
Ik herinner me vooral rare dingen zoals een bultje in iemand gezicht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ik alles zo snel kwijtraakStem, gezicht..
en reken maar dat ze bijhouden hoe het gebruik van linkedin, monsterboard etc nu gaat oplopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Meh, het bedrijf gaat iedereen verplichten om weer minimaal twee dagen naar kantoor te komen.
Jammer.. Bij Gergi op kantoor was het 4-5 dagen zodra de overheid het weer toeliet, die vertrouwen hun mensen echt nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Meh, het bedrijf gaat iedereen verplichten om weer minimaal twee dagen naar kantoor te komen.
ik denk dat ik de stem van mijn vader nog kan horen in mijn hoofd maar van mijn oma bv echt totaal niet meerquote:
Haha had je echt verwacht dat je 5 dagen thuis zou blijven werken? Komende tijd nog 2 dan langzaam weer 3. Hoor het steeds meer om me heen. Die ellenlange files zijn er ook niet zomaar nu he.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
2 dagen is te overzien toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat doe ik lekker op mijn privé-apparatenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en reken maar dat ze bijhouden hoe het gebruik van linkedin, monsterboard etc nu gaat oplopen
Ik vraag me echt af voor welk probleem dit de oplossing is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jammer.. Bij Gergi op kantoor was het 4-5 dagen zodra de overheid het weer toeliet, die vertrouwen hun mensen echt niet
Hangt van het bedrijf af denk ik. Half jaartje terug onderzoek gedaan en 38% van de bedrijven gaf aan dat de productiviteit omhoog is gegaan sinds het thuiswerken. Die zullen het wel redelijk zo laten verwacht ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha had je echt verwacht dat je 5 dagen thuis zou blijven werken? Komende tijd nog 2 dan langzaam weer 3. Hoor het steeds meer om me heen. Die ellenlange files zijn er ook niet zomaar nu he.
Nou, er is wel afgesproken dat we na corona op deze manier gingen werken. Maar ik had niet verwacht dat ze het ook zo hard gingen afdwingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha had je echt verwacht dat je 5 dagen thuis zou blijven werken? Komende tijd nog 2 dan langzaam weer 3. Hoor het steeds meer om me heen. Die ellenlange files zijn er ook niet zomaar nu he.
controlezucht die bevredigd moet worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af voor welk probleem dit de oplossing is.
Ja, dat vind ik dus een tikje sneu.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
controlezucht die bevredigd moet worden.
Het probleem dat medewerkers blijer en relaxter warenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af voor welk probleem dit de oplossing is.
puur 2 dagen "omdat we dat zo afgesproken hebben" is natuurlijk een zwaktebod. Dat hebben we ook niet zo "afgesproken" natuurlijk, dat was een dictaat, een Befehl.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, er is wel afgesproken dat we na corona op deze manier gingen werken. Maar ik had niet verwacht dat ze het ook zo hard gingen afdwingen.
Ploeteren tot je er bij neervaltquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het probleem dat medewerkers blijer en relaxter waren
Ik twee tikjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus een tikje sneu.
Nou ja we beginnen nu aan de herfst golf geloof ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Hopen dat de cijfers exploderen dan maar
Oh ja en productiever.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, daar zijn wel inspraaksessies voor geweest en zo hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
puur 2 dagen "omdat we dat zo afgesproken hebben" is natuurlijk een zwaktebod. Dat hebben we ook niet zo "afgesproken" natuurlijk, dat was een dictaat, een Befehl.
Ja, en uiteindelijk gebeurt er toch wat de baas wil.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, daar zijn wel inspraaksessies voor geweest en zo hoor.
Ja, en één van de eerste maatregelen zal heus zijn dat de overheid weer vraagt of mensen kunnen thuiswerken. Want mensen zitten op elkaar gepakt in het ov en op kantoor, dus daardoor lopen die besmettingen straks ook op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja we beginnen nu aan de herfst golf geloof ik.
Raar hč?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk gebeurt er toch wat de baas wil.
Ik heb ook collega's die blij zijn dat ze weer naar kantoor kunnen (quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk gebeurt er toch wat de baas wil.
Als je er goed over nadenkt wel. Want wat is nou je target als bigshot? Winst maken toch? Of zoveel mogelijk mensen in die saaie blokkendoos pompen?quote:
People Planet Profit jwzquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je er goed over nadenkt wel. Want wat is nou je target als bigshot? Winst maken toch? Of zoveel mogelijk mensen in die saaie blokkendoos pompen?
Ik merk dat mensen meer binding hebben met de slager of de kinderspeeltuin op de hoek dan het bedrijf waar ze voor werken, voor de rest boeit het me niet maar ik zie veel mensen toch wel vertrekken waarvan ik niet verwacht had dat die ooit zouden vertrekken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je er goed over nadenkt wel. Want wat is nou je target als bigshot? Winst maken toch? Of zoveel mogelijk mensen in die saaie blokkendoos pompen?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, wij krijgen één verplichte dag met alle teammeetings. En dan mag je één dag zelf kiezen. Dat zal voor mij de vrijdag worden, want dan is er geen kip op kantoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
People Planet Profit jwz![]()
Maar nu geen zin in die materie
Vrijdagmiddagfilequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, wij krijgen één verplichte dag met alle teammeetings. En dan mag je één dag zelf kiezen. Dat zal voor mij de vrijdag worden, want dan is er geen kip op kantoor.
Ik voel binding als een bedrijf goed voor me zorgt. Niet als het probeert mijn leven te beheersenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik merk dat mensen meer binding hebben met de slager of de kinderspeeltuin op de hoek dan het bedrijf waar ze voor werken, voor de rest boeit het me niet maar ik zie veel mensen toch wel vertrekken waarvan ik niet verwacht had dat die ooit zouden vertrekken.
Als een dagje op kantoor werken al je leven beheersen is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel binding als een bedrijf goed voor me zorgt. Niet als het probeert mijn leven te beheersen
nou ja nu is wel gebleken dat het thuiswerken ook gewoon kan toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een dagje op kantoor werken al je leven beheersen is.
Beheersen. Niet overheersenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een dagje op kantoor werken al je leven beheersen is.
2 dagen per week je leven beheersen. Moet je je eens indenken toen het er nog 5 waren in het slavenkamp.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel binding als een bedrijf goed voor me zorgt. Niet als het probeert mijn leven te beheersen
Zo vond ik mijn ov-chipkaart ook terug laatst. Halve dag lopen zoeken ligt die in een reistas.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou hadden wij van het bedrijf een ov-pas gekregen. Ik heb me twee maanden geleden helemaal suf gezocht naar dat ding. Niks gevonden.
Nu trek ik een map open waar ik toen ook al drie keer heb gezocht. En ik trek zo die pas uit die map
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zet daar toch mijn vraagtekens bij, sociale interactie op het werk is voor de meeste mensen toch ook wel een grote factor, stel de vraag maar eens, zou je voor 2000 euro meer werk gaan doen met nare verzuurde collega's of is arbeidsvreugde ook afhankelijk van leuke collega's en is het loon dan van onderschikt belang?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nu is wel gebleken dat het thuiswerken ook gewoon kan toch?
Het kan, maar is echt niet altijd optimaal. In mijn team gaan we 1-2 dagen op kantoor werken. Sommige andere teams 3-5 dagen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nu is wel gebleken dat het thuiswerken ook gewoon kan toch?
Die interactie heb ik ook met 1 dag per week naar kantoor gaan en het team de rest van de tijd via Teams spreken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet daar toch mijn vraagtekens bij, sociale interactie op het werk is voor de meeste mensen toch ook wel een grote factor, stel de vraag maar eens, zou je voor 2000 euro meer werk gaan doen met nare verzuurde collega's of is arbeidsvreugde ook afhankelijk van leuke collega's en is het loon dan van onderschikt belang?
ja maar dus niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet daar toch mijn vraagtekens bij, sociale interactie op het werk is voor de meeste mensen toch ook wel een grote factor, stel de vraag maar eens, zou je voor 2000 euro meer werk gaan doen met nare verzuurde collega's of is arbeidsvreugde ook afhankelijk van leuke collega's en is het loon dan van onderschikt belang?
Het sociale aspect en onderling begrip is ook hoger als je echt bij elkaar zit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
+ was hier Burgemeester.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moest anderhalf jaar geleden gewoon vijf dagen per week naar kantoor
Ja, zo lust ik er nog een paar. Moet je je eens indenken hoe het was toen je 18 uur per dag in de mijnen moest werken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2 dagen per week je leven beheersen. Moet je je eens indenken toen het er nog 5 waren in het slavenkamp.
Ja dat is voor jou persoonlijk dan genoeg en voor je werkzaamheden ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die interactie heb ik ook met 1 dag per week naar kantoor gaan en het team de rest van de tijd via Teams spreken.
ik weet het nog als de dag van gisterenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog een paar. Moet je je eens indenken hoe het was toen je 18 uur per dag in de mijnen moest werken.
Dit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die interactie heb ik ook met 1 dag per week naar kantoor gaan en het team de rest van de tijd via Teams spreken.
Die mensen konden ook niet thuiswerken natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog een paar. Moet je je eens indenken hoe het was toen je 18 uur per dag in de mijnen moest werken.
Nee hoor, drie van de vijf dagen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moest anderhalf jaar geleden gewoon vijf dagen per week naar kantoor
Stratenmakers en piramidebouwers hebben volgens mij sowieso niet thuisgewerktquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is voor jou persoonlijk dan genoeg en voor je werkzaamheden ook.
Je krijgt op die manier alleen geen raket naar Mars of een Pyramide gebouwd of zelfs maar een straatje beklinkerd.
Ik zie er nog uit als een roetveegpiet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet het nog als de dag van gisteren
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stratenmakers en piramidebouwers hebben volgens mij sowieso niet thuisgewerkt
Ik zie zoveel kantoormensen op zoek naar werk momenteel, dat is echt bijna iedereen, de meesten zijn ook op zoek naar banen waarbij ze zo min mogelijk naar het enge boze kantoor hoeven te komenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie er nog uit als een roetveegpiet.
Goh. Wat zegt dat over de arbeidsvreugde die mensen hebben op kantoor dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie zoveel kantoormensen op zoek naar werk momenteel, dat is echt bijna iedereen, de meesten zijn ook op zoek naar banen waarbij ze zo min mogelijk naar het enge boze kantoor hoeven te komen
Bij ons heeft het zelfs blijkbaar de hierarchie platgeslagen. Waar mensen eerst niet zomaar naar de bazen op de verdieping er boven liepen, spraken ze diezelfde mensen via Teams wel gewoon even aan. En nu is dat hierarchische ook op kantoor redelijk verdwenen. Het heeft ook zo z'n voordelen voor de bedrijfscultuurquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit.Ging de afgelopen anderhalf jaar meer dan uitstekend.
Dat ze misantropisch, schuw en introvert zijn anders waren ze wel voetballer, politicus of zangerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goh. Wat zegt dat over de arbeidsvreugde die mensen hebben op kantoor dan?
Voortaan gewoon Hanneke de koffiedame gesprekken laten voeren met de aandeelhoudersquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons heeft het zelfs blijkbaar de hierarchie platgeslagen. Waar mensen eerst niet zomaar naar de bazen op de verdieping er boven liepen, spraken ze diezelfde mensen via Teams wel gewoon even aan. En nu is dat hierarchische ook op kantoor redelijk verdwenen. Het heeft ook zo z'n voordelen voor de bedrijfscultuur
Op kantoor heb ik het erg naar m'n zin, maar die 2/2.5u reistijd elke dag is wat ik echt niet mis. Doordat ik die tijd nu aan mezelf kan besteden - lekker wandelen of huishouden niet in het weekend hoeven doen - ben ik veel relaxterquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goh. Wat zegt dat over de arbeidsvreugde die mensen hebben op kantoor dan?
Hier zijn er alweer een paar terug. Gras bij de grotere consultancykantoren was toch niet altijd groener.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie zoveel kantoormensen op zoek naar werk momenteel, dat is echt bijna iedereen, de meesten zijn ook op zoek naar banen waarbij ze zo min mogelijk naar het enge boze kantoor hoeven te komen
Ik weet niet hoe Hanneke eruit ziet. Maar het kan zomaar eens goed uitpakken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan gewoon Hanneke de koffiedame gesprekken laten voeren met de aandeelhouders
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Hanneke eruit ziet. Maar het kan zomaar eens goed uitpakken.
Ja reistijden ben ik ook wel helemaal klaar mee, ik trap thuis binnen een minuut mijn laptop open en ik kan aan de slag, dat is wat anders dan drie uur door een file heen worstelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op kantoor heb ik het erg naar m'n zin, maar die 2/2.5u reistijd elke dag is wat ik echt niet mis. Doordat ik die tijd nu aan mezelf kan besteden - lekker wandelen of huishouden niet in het weekend hoeven doen - ben ik veel relaxter
Om die reden hebben ze een kantoor om de hoek geopend, maar ga toch meestal richting hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja reistijden ben ik ook wel helemaal klaar mee, ik trap thuis binnen een minuut mijn laptop open en ik kan aan de slag, dat is wat anders dan drie uur door een file heen worstelen.
2 - 3 heb ik hier ook op de planning staan, als je dat vergelijkt met anderhalf jaar geleden is het echt wel een andere wereld maar dat zijn de thuiszitters erg snel vergeten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn er alweer een paar terug. Gras bij de grotere consultancykantoren was toch niet altijd groener.
2 dagen kantoor 3 dagen thuis is in veel gevallen wel een optimale balans, maar is voor iedereen eigenlijk anders. Alleen moeten bedrijven ergens ook een lijn trekken en kun je niet per persoon beleid gaan maken.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herken je nog wel aan je flappies
Moedig. Waarom Armenie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van mijn collega’s gaat uiteindelijk toch in het buitenland aan de slag. Appartement in Amsterdam in de verhuur en gaat in Armenië aan de slag. Dat riep die 5 jaar geleden al en nu toch de knoop door gehakt.
Had er nog een par verwacht die zouden verhuizen of wat anders zouden zoeken maar het valt nog mee.
Collega van me is speciaal bij Security gaan werken want dan kan hij vanuit zijn tent in Somaliland werken, sinds hij daar zit is hij al drie keer vader geworden, wij meteen aan het rekenenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van mijn collega’s gaat uiteindelijk toch in het buitenland aan de slag. Appartement in Amsterdam in de verhuur en gaat in Armenië aan de slag. Dat riep die 5 jaar geleden al en nu toch de knoop door gehakt.
Had er nog een par verwacht die zouden verhuizen of wat anders zouden zoeken maar het valt nog mee.
Wat Budapest voor Buda is heeft hij met Yerevan en Armenië.quote:
Kinderen van dezelfde vrouw? Als dat niet zo is dan is het qua tijdlijn wat lastiger.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me is speciaal bij Security gaan werken want dan kan hij vanuit zijn tent in Somaliland werken, sinds hij daar zit is hij al drie keer vader geworden, wij meteen aan het rekenen
Dacht dat armenie nogal arm is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat Budapest voor Buda is heeft hij met Yerevan en Armenië.
In het verleden wel eens samen naartoe geweest en dat was voor hem soort van thuis. Hij heeft er al eens een paar jaar gewerkt en gaat nu weer naar die werkgever toe. Geen vrouw en kinderen die hij mee hoeft te nemen scheelt ook wel natuurlijk.
Heeft hij genoeg schone spijkerbroeken mee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat Budapest voor Buda is heeft hij met Yerevan en Armenië.
In het verleden wel eens samen naartoe geweest en dat was voor hem soort van thuis. Hij heeft er al eens een paar jaar gewerkt en gaat nu weer naar die werkgever toe. Geen vrouw en kinderen die hij mee hoeft te nemen scheelt ook wel natuurlijk.
Wij gokten op twee vrouwen maar we belden hem vorige week op en zijn gezichtuitdrukking doet ons vermoeden dat het drie verschillende moeders zijn, thuiswerkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen van dezelfde vrouw? Als dat niet zo is dan is het qua tijdlijn wat lastiger.
Wilde stiekem polsen of je onlyfans in budapest plan een kans maaktequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er niet blij mee dat je hier foto's van mij deelt, Ballie
Denk dat hij broeken thuislaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij genoeg schone spijkerbroeken mee?
Niet zoals hier, maar waar hij gaat wonen kan hij met het lokale salaris en zijn huurinkomsten meer dan goed rondkomen. Hij doet een stapje terug qua salaris, maar kan wel 2-3 jaar daar zijn.quote:
Welke allemaal?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij broeken thuislaat.
[..]
Niet zoals hier, maar waar hij gaat wonen kan hij met het lokale salaris en zijn huurinkomsten meer dan goed rondkomen. Hij doet een stapje terug qua salaris, maar kan wel 2-3 jaar daar zijn.
Zijn zelf maar een paar steden waarvoor ik mijn spullen op zou pakken.
Net zoveel succes als die darting-appquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wilde stiekem polsen of je onlyfans in budapest plan een kans maakte
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker mollig doen in Moldavië.
Mja als zelfs uitstraling zijn broek weer aantrekt weet je hoe laat het isquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net zoveel succes als die darting-app
London, Kopenhagen en misschien nog een verdwaalde Zwitserse stad. Volgend jaar misschien aantal maanden in de VS, dat zou ook wel aardig zijn.quote:
Kansloos dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja als zelfs uitstraling zijn broek weer aantrekt weet je hoe laat het is
Wel een EINDWONING Gerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:46 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)510-gruttoweide-107/
jezus
niks warms dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
London, Kopenhagen en misschien nog een verdwaalde Zwitserse stad. Volgend jaar misschien aantal maanden in de VS, dat zou ook wel aardig zijn.
I got high standardsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja als zelfs uitstraling zijn broek weer aantrekt weet je hoe laat het is
taart eten met kwiwiquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
Beetje de hele dag zwazen in de zon in Zwaziland [ afbeelding ]
Nee daar drinken ze coca cola. is het nationale gerecht sushi en bitterballen en smurfen ze verplicht 2 dagen per week.quote:
Klinkt als een veel te warm land waar ze alleen maar vrouwen hebben met een thigh crack in plaats van een gap.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee daar drinken ze coca cola. is het nationale gerecht sushi en bitterballen en smurfen ze verplicht 2 dagen per week.
ze zijn wel gelukkigquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een veel te warm land waar ze alleen maar vrouwen hebben met een thigh crack in plaats van een gap.
En de andere vijf dagen op smurftoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee daar drinken ze coca cola. is het nationale gerecht sushi en bitterballen en smurfen ze verplicht 2 dagen per week.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer dat er al een Bosnie is
Weer eens wat anders dan Balgiëquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een veel te warm land waar ze alleen maar vrouwen hebben met een thigh crack in plaats van een gap.
ik kijk: naar Turkije voor grote billenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:00 schreef kwiwi het volgende:
First Dates Duitsland tijd, m'n dagelijkse uurtje tv vermaak
Als die vrouwen me net zo zouden knuffelen en befriemelen zou ik precies zoals die rode panda uit mijn ogen kijkenquote:
Maar jij bent geen rode pandaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die vrouwen me net zo zouden knuffelen en befriemelen zou ik precies zoals die rode panda uit mijn ogen kijken
Gaat dat over vrouwen die in Turkije bilimplantaten laten zetten ofzo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk: naar Turkije voor grote billen
jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat dat over vrouwen die in Turkije bilimplantaten laten zetten ofzo?
nou nou nou nouquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmmm stokbroodje slang met mosterd
wil je foto maken van het strandquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens van het strand afrollen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je foto maken van het strand
4quote:
Ja geen idee. Doe je dat schiphol taxi? Ik zou als je de tijd weet nu al boeken eigenlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
4
Hoe lang van te voren moet ik eigenlijk een taxi regelen. Kan dat nog 12 uur van te voren oid ??
(ik moet om 6.30 op het opstappunt zijn)
Nee, ik hoef niet naar schiphol. Gewoon hier in de regio. Van mijn huis naar het opstappunt. Gewoon binnen Eindhoven..quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. Doe je dat schiphol taxi? Ik zou als je de tijd weet nu al boeken eigenlijk
ah. Ja denk al bellen? Doe je uber of gewoon taxi centrale?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet naar schiphol. Gewoon hier in de regio. Van mijn huis naar het opstappunt. Gewoon binnen Eindhoven..
Kun je gewoon nu vast doen hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet naar schiphol. Gewoon hier in de regio. Van mijn huis naar het opstappunt. Gewoon binnen Eindhoven..
Gewoon lokaal bedrijf, kan ook online, ik ben niet zo van het bellen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. Ja denk al bellen? Doe je uber of gewoon taxi centrale?
Ga ik doenquote:
Ik moet er om 6.30 zijn. Ik schat dat het zo'n twintig minuten rijden is. Dus vraag ik een taxi aan om 5.30 hier...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
zet erbij dat het ruim genoeg van tevoren moet zijn want dat je een aansluiting moet halenEn neem het nummer van de taxiclub mee als het te laat dreigt te worden.
en 5:35 gaan bellen als ie er niet is. Niet te lang wachten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet er om 6.30 zijn. Ik schat dat het zo'n twintig minuten rijden is. Dus vraag ik een taxi aan om 5.30 hier...
ik had geen vlees.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmmmm stukje vlees met truffelmayo![]()
(En nee, er zal vast geen truffel in zitten, maar /care)
Truffel is wat ik las best populair in de Kroatische keuken, dus ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, als ik ook geen vlees mag, blijft er alleen groente overquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had geen vlees.
zelfs geen nep vlees
ik had ook vooral groente.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ik ook geen vlees mag, blijft er alleen groente over
Ik ben benieuwd wat je van het eten vindt, of ben je er al eens geweest ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Truffel is wat ik las best populair in de Kroatische keuken, dus ik ben benieuwd
Nee, wordt mijn eerste keer. Nog nooit zo ver van huis geweest dan dat overigens.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van het eten vindt, of ben je er al eens geweest ?
jawel, al is het maar een miljardste procent, maar het moet erin zittenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
grensverleggend dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, wordt mijn eerste keer. Nog nooit zo ver van huis geweest dan dat overigens.
Spannondquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, wordt mijn eerste keer. Nog nooit zo ver van huis geweest dan dat overigens.
Ik hou niet echt van mayo, maar dit vind ik verrukkelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, al is het maar een miljardste procent, maar het moet erin zitten
Ja ik ben tot nu toe alleen in landen geweest die grenzen aan landen die aan Nederland grenzen. Nu dus een paar grenzen verder.quote:
meer dan een miljardste procent kan ook heaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van mayo, maar dit vind ik verrukkelijk
Is nog steeds best een heleboel te zien in België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Tsjechië, Polen en Denemarkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ik ben tot nu toe alleen in landen geweest die grenzen aan landen die aan Nederland grenzen.
Had je babi pangang ?quote:
Ik vind het allemaal primaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meer dan een miljardste procent kan ook hea
Nee kip kerriequote:
Ja klopt. Ik heb Kwitserland wel hoog op mijn lijstje staan. Vooral Montreux vanwege het standbeeld van ene meneer Bulsaraquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is nog steeds best een heleboel te zien in België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Tsjechië, Polen en Denemarken
Ook goed te doen, ik eet dat eigenlijk nooitquote:
Is veruit mijn favoriet hier bij de chinees, van dat heerlijke malse vlees en lekkere sausquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook goed te doen, ik eet dat eigenlijk nooit
Oh Faruqje die ouwe homoquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb Kwitserland wel hoog op mijn lijstje staan. Vooral Montreux vanwege het standbeeld van ene meneer Bulsara
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh Faruqje die ouwe homoStaatie daar ook al
Ik krijg ze nooitquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik word best wel een beetje ziek van die fake accounts die mij willen toevoegen op Facebook, vandaag al drie van die verzoekjes...![]()
![]()
Het zijn vooral "vrouwen" die op zoek zijn naar seksquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg ze nooitJe bent duidelijk geliefder dan ik
instagram zit er vol meequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn vooral "vrouwen" die op zoek zijn naar seks
In sommige gevallen claimen ze verslaafd te zijn daaraan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en je geld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zoeken ze echt verkeerd want a ik wil geen sex met ze en b geld heb ik ook al niet echt veelquote:
Zoiets zal het wel zijn jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat het voornamelijk bots zijn die die verzoeken plaatsen of fake accounts om te scammen. Ik krijg ze soms ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |