SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pika'squote:
Dat doet Shiey...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Mensen kunnen prima leven op kattenvoer, in Amerika is dit nog steeds "populair" onder arme mensen, enige wat je echt mist is vet dus eens per week een pakje roomboter erbij eten en je komt prima aan je voedingsstoffen.
Shieyquote:
nog iets met een glas water. Uitstraling is de inspiratiequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat moet de hele titel zijn? @:Bitterbal
Vanmorgen 750 kilometer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou er file staan? Pompiedompiedom
Eet smakel!quote:
Ik stond daar ook in en ik was strontchagrijnig vanochtendquote:
Geen problquote:
Deze wil ik als tatoeatiequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog iets met een glas water. Uitstraling is de inspiratie
maar je hebt hem niet echtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Zo eentje heb ik er ballie
[ afbeelding ]
https://zionpark.org/product/adopt-a-pika/
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
En plotseling gilde het meisje ijselijk, ze voelde nog n
ja dat begrijp ik ik. vriend van je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:29 schreef Haags het volgende:
Ik krijg dus kriebels als iemands Facebook account sinds kort is opgeheven, en diegene al 1.5 maand niet online is geweest op WhatsApp.
Nee ik ga toch geen beestje dat op grote hoogtes in de kou moet leven en al met uitsterven bedreigd is naar Nederland mee terug nemenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
En plotseling gilde het meisje ijselijk, ze voelde nog n
nee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga toch geen beestje dat op grote hoogtes in de kou moet leven en al met uitsterven bedreigd is naar Nederland mee terug nemen
Wie dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:29 schreef Haags het volgende:
Ik krijg dus kriebels als iemands Facebook account sinds kort is opgeheven, en diegene al 1.5 maand niet online is geweest op WhatsApp.
Mja een vriendin.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik ik. vriend van je?
Als iemand zijn FB opgeheven is dan leeft hij of zij nogquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:29 schreef Haags het volgende:
Dat hoeft niet. Dat kan een ander ook voor diegene doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand zijn FB opgeheven is dan leeft hij of zij nog
Toch een berichtje sturen? Of hebben jullie gezamelijke kennis die je kan vragen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Mja een vriendin.
Sprak/zag haar wel wat minder door corona.
Nee, maar ze had geen ouders meer dus daar kan ik het ook niet aan vragen. Beetje lastig al met al. Enige is ff langsgaan. Maarja..quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch een berichtje sturen? Of hebben jullie gezamelijke kennis die je kan vragen?
Alleen als iemand het ww heeft of via een lange procedure het overlijden kenbaar maakt aan FB.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Dat kan een ander ook voor diegene doen.
Ik heb die van m'n moeder ook opgeheven, ze had een lijstje met wachtwoorden achtergelaten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen als iemand het ww heeft of via een lange procedure het overlijden kenbaar maakt aan FB.
Nou ja misschien is dat wel gebeurd. Geen idee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen als iemand het ww heeft of via een lange procedure het overlijden kenbaar maakt aan FB.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, maar ze had geen ouders meer dus daar kan ik het ook niet aan vragen. Beetje lastig al met al. Enige is ff langsgaan. Maarja..
Dit is wel slim om zo te regelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb die van m'n moeder ook opgeheven, ze had een lijstje met wachtwoorden achtergelaten.
Die procedure heb ik doorlopen voor mijn moeder. Maar facebook heeft er niks mee gedaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hmm ja idd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, maar ze had geen ouders meer dus daar kan ik het ook niet aan vragen. Beetje lastig al met al. Enige is ff langsgaan. Maarja..
Dat is een beetje alsof ik jou verhuis naar de zuidpool en alleen nog maar veganistisch eten geefquote:
Dat laatste.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja idd.Wat zegt mevrouw haags?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die procedure heb ik doorlopen voor mijn moeder. Maar facebook heeft er niks mee gedaan
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje alsof ik jou verhuis naar de zuidpool en alleen nog maar veganistisch eten geef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |