Zo een nieuwe user in town, welkom.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:23 schreef Traytje-Hzus het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer, Julia.
Je hebt niet eens in de gaten dat je inmiddels al net zo een sneu figuur bent als waar je Yvonne van beticht. Je haat zit diep. Lachwekkend gewoon.
Goede username welquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:23 schreef Traytje-Hzus het volgende:
[..]
Je hebt niet eens in de gaten dat je inmiddels al net zo een sneu figuur bent als waar je Yvonne van beticht. Je haat zit diep. Lachwekkend gewoon.
yes ..... ben benieuwdquote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus out of the blue een nieuwe user die Journey Julia noemt?
Interne juice,
Oeh spann0nde juicequote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:27 schreef maily het volgende:
[..]
Mag jij wel posten vanuit Castle Crack?
Wat sneu ben je dan .quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:10 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ instagram ]
Sarah is gek op publiciteit. Hier is ze al zolang op uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Alles om maar in de media te komen, ze moeten toch over je blijven praten.
Want?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat sneu ben je dan .
. Najib valt mij ook tegen.
Haten op JourneyBaasquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:23 schreef Traytje-Hzus het volgende:
[..]
Eerder kregen we echte juice, denk dat het pak nu leeg is.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:39 schreef Mirandaforyou het volgende:
In het begin was het allemaal hilarisch hoe al die accounts bezig waren met Sarah en André. Nu begint het een beetje een ziekelijke obsessie te worden en gaan die accounts elkaar ook exposen
Ze doen/deden het toch allemaal zelf. Jank modequote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:39 schreef Mirandaforyou het volgende:
In het begin was het allemaal hilarisch hoe al die accounts bezig waren met Sarah en André. Nu begint het een beetje een ziekelijke obsessie te worden en gaan die accounts elkaar ook exposen
Zolang ik geen weed verliesquote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:27 schreef quirina het volgende:
Geef mij nu je sos , ik geef je er pep voor terug
Geef mij nu die joint
, de vloei krijg je morgen terug 🎶
lees wie het zegtquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doen/deden het toch allemaal zelf. Jank mode
johquote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:39 schreef Mirandaforyou het volgende:
Nou laten we het eens gaan hebben over de nieuwe nesteldrang van Rachel, die koopt deze week al twee cadeautjes voor de nieuwe spuit, noemt zichzelf al de derde oma. Logisch want bij haar eigen kleinkinderen is ze niet welkom. Gaat er bij Manon of hoe heet die griet geen alarmbelletje af?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:41 schreef quirina het volgende:
Krijgen we nou een topic over drama/tea/juice/sap kanalen?
Had ik al aangemaakt:quote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:41 schreef quirina het volgende:
Krijgen we nou een topic over drama/tea/juice/sap kanalen?
Het was dan ook het antwoord op de vraag of het allemaal alleen maar geruchten waren.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 09:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ja, nemen we dan voor zoete koek aan wat het management naar buiten brengt? Dat lijkt me ook al een vormgegeven en gecureerde boodschap. Of geloven we alle "uitdroging en uitputting" verhalen waarmee menig celebrity zich wel eens een paar weken heeft moeten terugtrekken in een RRR (kuchafkuch) kliniek?
Het is toch gewoon een combinatie, stress, druk en drugs. Spanning vanwege Corona, huizen, financiële zaken en de shit van nieuwe liefde en een bak ellende van de vorige relatie. De manier waarop, het huwelijksaanzoek, de breuk, het vreemdgaan, de nieuwe schoonfamilie en de chicas.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was dan ook het antwoord op de vraag of het allemaal alleen maar geruchten waren.
Gezien zijn manager dat burn-out verhaal zelf in de wereld heeft gebracht is dat wat mij betreft geen gerucht.
Of het de waarheid is is wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |