welk stuk fruit heb je van je collega's gestolen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
Er stond nog een fruitschaal op een andere verdieping
Ik ben echt heel blij
nee ik speel niet met andermans privéquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Pareltje van de beurs? ik zie een pm tegemoet. Waarvoor dank.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee ik speel niet met andermans privé
Deze foto heb ik gemycroft, en was een post van jou.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:16 schreef aTypisch het volgende:
(ik heb nog nooit een foto van haar gezien)
(lol)
Een banaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welk stuk fruit heb je van je collega's gestolen?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je broertje doet zijn best daar
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze foto heb ik gemycroft, en was een post van jou.
zijn toch groot genoeg om te onthoudenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar laat mijn geheugen mij in de steek
Daarom, neemt een hele hoop ruimte in beslag dus snap wel dat hij dat verwijdertquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn toch groot genoeg om te onthouden
Een week geloof ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:21 schreef GGMM het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je met een nieuw account dm's kan sturen?
Ik vraag dit voor een vriend
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks ontvangen
Krijg jij ook lekker de tering maar dan
quote:Jouw likes zijn op. Te veel liken kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Walgelijk zwijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:32 schreef Oriente het volgende:
Ik ga even eten
Lasagne in de lunchpauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |