SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkt prima hoor. Als op je telefoon kijken voor lul is kunnen we de tent wel sluitenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
En dat ontgrendelen met gezichtsherkenning? Werkt dat? Lijkt me zo voor lul.
vingerafdruk op mn huawei werkt perfect, op mn lenovo laptop weer niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het nu juist zo makkelijk betalen met de vingerafdruk.
copainquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dank!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
sorry, moest poepen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef Recce het volgende:
Best grote aardbeving bij Kreta! Magnitude van 6,4.
Net op tijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Ah, mooi.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Heb je dag gegevens van je gasverbruik zodat je dagen kunt vergelijken in de 18C situatie en de 16C situatie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
18 heb ik tegenwoordig als basis/nacht temperatuur staan. Had het vroeg op 16 maar dan moet die veel harder verwarmen als ik het 's avonds warm wil hebben dus dit is zuiniger
herkenbaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Ben ik te oud voor.
Kijk eens naar de vorm van de Egeīsche Zee, dat is een slapende supervulkaan en een easy global killer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef Recce het volgende:
Best grote aardbeving bij Kreta! Magnitude van 6,4.
Deze aardbeving is vast de eerste aanwijzing dat-ie gaat uitbarsten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk eens naar de vorm van de Egeīsche Zee, dat is een slapende supervulkaan en een easy global killer.
niet alleen op feestjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat nummer doet het vooral goed op feestjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |