Geen problemen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:02 schreef Horsemen het volgende:
Bij mij is de site van Collin niet benaderbaar.
Meer mensen die hier last van hebben?
mmm vreemd. De app werkt overigens wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:44 schreef zeeland6 het volgende:
Collin
Wijnshop
als ik het goed lees vervanging van een 2e hyp door een 1e hyp.Heb het ook gehad en de zekerheden worden alleen maar verbeterd en stem dan ook eens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:44 schreef zeeland6 het volgende:
Collin
Wijnshop
als ik het goed lees vervanging van een 2e hyp door een 1e hyp.Klopt. Zo zie je deze berichten niet vaak! Zekerheden nemen toe van tweede hypotheek naar eerste hypotheek op woonhuis met ltv minder dan 20%! daar hoef je dus niet lang over na te denken! Eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfde, mooi opgelost op deze manier door de belanghebbenden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:50 schreef crowder07 het volgende:
[..]
Heb het ook gehad en de zekerheden worden alleen maar verbeterd en stem dan ook eens..
Staat nu open.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:43 schreef KrekelJapie het volgende:
Winkelpand sig
https://investeren.sameningeld.nl/project/goirle-tilburgseweg-51
Idem plus een hapje schijf 2 voor wat extra rendement.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:34 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Staat nu open.
(voor mijn basis zakelijk onroerend goed bedrag meegenomen).
ook een plukje 1A meegenomen. schijf 2 zit al vol.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:34 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Staat nu open.
(voor mijn basis zakelijk onroerend goed bedrag meegenomen).
Echt een zeldzaamheid dat bij Collin een project niet binnen de gestelde termijn vol komt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:35 schreef KrekelJapie het volgende:
Tobben Dienstverlening heeft op Collin nog 2 dagen om 137.000 op te halen.
Ook https://www.collincrowdfund.nl/springflower-stables-c-v/ komt niet vol.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:46 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Echt een zeldzaamheid dat bij Collin een project niet binnen de gestelde termijn vol komt.
Die hebben nog 28 dagen. Dat kan nog wel goed komen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:52 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ook https://www.collincrowdfund.nl/springflower-stables-c-v/ komt niet vol.
Iedereen is met vakantie ofzo...
Dit.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:53 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Die hebben nog 28 dagen. Dat kan nog wel goed komen.
Vandaag al weer ¤ 300,-. Zo is het project over 600 dagen vol.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 05:24 schreef KrekelJapie het volgende:
In het barbecue matten project van geldvoorelkaar is gisteren in 24 uur 100 euro ingelegd.
Zelfs met een hogere rente lukt het ze niet, zo ook bij het hotel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:43 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Vandaag al weer ¤ 300,-. Zo is het project over 600 dagen vol.
Nog even volhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, ze noemen het 'dienstverlening' maar is m.i. gewoon een varkensboer. Niets mis mee maar wel een grote uitdaging in deze tijd van stikstof en fanatieke milieu en klimaat aandacht. Daarbij ook nog een starter. Landbouw is sowieso een branche met veel regeltjes en onvoorspelbaarheden. Ik wens hem veel succes maar zonder mijn geld helaas.....quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:46 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Echt een zeldzaamheid dat bij Collin een project niet binnen de gestelde termijn vol komt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:53 schreef tuiniertje het volgende:
GVE project failliet na 30 van de 48 maand termijnen + 6 Corona alleen rente maandenIk zit hierin via investormatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeterente klopt m.i. weer niet. Er is 1% boeterente bijgeschreven i.p.v. uit de projectbeschrijving:quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:33 schreef peterc het volgende:
SIG na de Koggestraat nu ook vervroegde aflossing 2021003 Frans Bekkerstraat 74E Rotterdam van Abhishek A
Diezelfde constatering deed ik ook net..., volgens mij heb je gelijk, gaat lekker...quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:00 schreef zeeland6 het volgende:
Boeterente klopt m.i. weer niet. Er is 1% boeterente bijgeschreven i.p.v. uit de projectbeschrijving:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |