abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201746362
quote:
19s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Scheelt denk ik ook wel dat ik een 5* beoordeling heb, van meer dan 30 mensen :+
daar is echt 0 waarde aan te hechten..

ik doe niet vaak zaken maar dan doe je eens zaken, super aardig en zo.. en dan krijg je 4 sterren omdat je niet netjes zou zijn volgens de botte hork :') :')

ook wel eens geen sterren kunnen achterlaten: marktplaats vond niet dat ik de koper was 8)7
goed systeem joh ^O^ :')
pi_201748591
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:47 schreef mschol het volgende:

[..]
daar is echt 0 waarde aan te hechten..

ik doe niet vaak zaken maar dan doe je eens zaken, super aardig en zo.. en dan krijg je 4 sterren omdat je niet netjes zou zijn volgens de botte hork :') :')

ook wel eens geen sterren kunnen achterlaten: marktplaats vond niet dat ik de koper was 8)7
goed systeem joh ^O^ :')
Mee eens, maar heb vaak wel het idee dat een koper met <3 sterren betrouwbaarder is ofzo.

Wat ik eerder al aangaf, heb zelf eigenlijk nog nooit gedoe gehad met mensen.
Wel eens iemand gehad met wie ik een afspraak gemaakt had over de prijs en die bij me thuis toch nog probeerde af te dingen :') vriendelijk gezegd dat hij het voor de afgesproken prijs mee kon nemen en dat er anders genoeg anderen waren die het wilde hebben.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_201749966
Ervaring is denk ik heel afhankelijk van wat je te koop aan biedt.

Mijn ervaringen zijn over het algemeen positief, ik verkoop spullen van 1000-15000 euro via marktplaats en de idioten herken je vaak wel. Nog geen no shows gehad.

Maar ook ik heb slechte ervaring, zet een IPhone of festival kaartje te koop en je hebt de jackpot qua oplichters en randdebielen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')