abonnement Unibet Coolblue
pi_201727697
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:49 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Dan heb je simpelweg niet door wat mensen daar mee bedoelen. Er zijn best veel mensen die vinden dat dankzij de vaccins er geen maatregelen meer nodig zijn. Die hebben echt wel door dat de overheid altijd maatregelen kan invoeren als diezelfde overheid dat nodig acht.
Dat heb je aan hen allemaal even gevraagd?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_201727722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat heb je aan hen allemaal even gevraagd?
Ja. Is echt een aanrader, werkt beter dan dingen gewoon maar aannemen en dan oordelen :).
pi_201727724
quote:
11:36
Rusland breekt vandaag een triest record. De gezondheidsautoriteiten in het land hebben het afgelopen etmaal 973 coronadoden geteld, het hoogste aantal sinds het begin van de pandemie.

Naast de aan corona gerelateerde sterfgevallen werden 28.190 nieuwe besmettingen met het longvirus vastgesteld. Een daling ten opzichte van gisteren, toen er 29.409 infecties werden gemeld.

10:38
De Russische president Poetin verzekert de mensen om zich heen dat hij niet ziek is. 'Maak jullie niet druk, alles is goed met mij'', zegt Poetin nadat hij gisteren flink hoestend te zien was tijdens een videoconferentie met landbouwofficials.

Tijdens het agrarische overleg informeerde de kamervoorzitter, Valentina Matviyenko, al naar zijn gezondheidstoestand. ,,Iedereen is bezorgd'', klonk het.

De beelden van de blaffende president werden ook uitgezonden op de nationale televisie. ,,Ze testen me praktisch elke dag en niet alleen voor Covid-19, maar voor alle andere infecties. Alles is oké.''
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-ziek~ac0e23c7/
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:53:35 #179
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201727728
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:50 schreef zoost het volgende:
De aankomende 2 weken worden cruciaal.
Drie in dit geval wat mij betreft B-)

Want zo lang zit ik nog in Portugal :7
pi_201727747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:39 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ik denk dat iedereen (buiten het fok!omt) het er wel over eens is dat wanneer maatregelen nodig zijn we niet moeten schuwen die te (her)invoeren.
Dat is per definitie wel het failliet van je corona beleid.
pi_201727757
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:49 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Dan heb je simpelweg niet door wat mensen daar mee bedoelen. Er zijn best veel mensen die vinden dat dankzij de vaccins er geen maatregelen meer nodig zijn. Die hebben echt wel door dat de overheid altijd maatregelen kan invoeren als diezelfde overheid dat nodig acht.

Om het bij mijzelf te houden, ik vind dat alle maatregelen zsm afgeschaft moeten worden tot we terug zijn op het niveau 2019, eventueel met een aantal dingen als advies. Dat betekent niet dat ik me niet voor kan stellen dat er van de winter weer een mondkapjesplicht komt ofzo. Wezenlijk verschil.
Ook sterk. Wanneer ik over een groep praat (noem het groep A) beginnen over een andere groep (noem het groep B). Over stropoppen gesproken.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_201727758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:50 schreef zoost het volgende:
De aankomende 2 weken worden cruciaal.
Doe maar 3 weken, dan ben ik veilig het land uit.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201727761
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:53 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Ja. Is echt een aanrader, werkt beter dan dingen gewoon maar aannemen en dan oordelen :).
Niet iedereen is werkloos :).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_201727801
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:41 schreef Tijn het volgende:

[..]
Daarom zetten ze zo in op die CoronaCheck app, in een poging de vaccinatiegraad wat te verhogen.
Ik denk ook wel dat we wat varianten van de app krijgen (2g/betalen voor testen/whatever) voordat we er afscheid van gaan nemen ja.
pi_201727832
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:55 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ook sterk. Wanneer ik over een groep praat (noem het groep A) beginnen over een andere groep (noem het groep B). Over stropoppen gesproken.
Nee het probleem is dat groep A niet bestaat ;). Dat is een beetje de definitie van een stropop he. Misschien is het handig om in het vervolg te reageren op wat individuele posters daadwerkelijk zeggen in plaats van over vage groepen te oordelen. Zomaar een tip :).
pi_201727866
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:59 schreef Bliksem92 het volgende:
Nee het probleem is dat groep A niet bestaat
Oké, dan niet joh.

Ik zal je volgende keer taggen in die berichten, goed?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_201727938
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:59 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Nee het probleem is dat groep A niet bestaat ;).
Dat weten sommige dan goed te verbergen. :)
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:11:17 #188
5428 crew  miss_sly
pi_201727964
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:59 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Nee het probleem is dat groep A niet bestaat ;). Dat is een beetje de definitie van een stropop he. Misschien is het handig om in het vervolg te reageren op wat individuele posters daadwerkelijk zeggen in plaats van over vage groepen te oordelen. Zomaar een tip :).
Over denigrerend gesproken. Hand in eigen boezem kan ook geen kwaad.

Groep A bestaat wel, naar mjin mening, net als groep B. En C, en weet ik het. Je hebt wellicht niet alles gelezen, of sommige dingen anders geinterpreteerd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:19:20 #189
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201728051
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
En niemand zit erop te wachten op na 17 uur college te hebben, studenten niet, docenten niet.
Tja, jammer dan. Daar ligt toch echt de oplossing.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201728053
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Over denigrerend gesproken. Hand in eigen boezem kan ook geen kwaad.

Groep A bestaat wel, naar mjin mening, net als groep B. En C, en weet ik het. Je hebt wellicht niet alles gelezen, of sommige dingen anders geinterpreteerd.
Ik spreek een persoon direct aan op zijn posts en niet een vaag gedefinieerde groep. Dat is het verschil :).

Maar nee, het idee dat er hier posters zijn die echt denken dat het niet mogelijk is dat er weer maatregelen ingevoerd kunnen worden is nergens op gebaseerd en komt eerder voort uit empathisch onvermogen. Zoals ik ook al eerder zei, het echte meningsverschil gaat over de vraag wanneer eventuele maatregelen nodig zullen zijn en wanneer niet. Vage insinuaties zonder namen en rugnummers dragen daar niet aan bij naar mijn mening :).
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:19:55 #191
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201728054
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:41 schreef Tijn het volgende:

[..]
Daarom zetten ze zo in op die CoronaCheck app, in een poging de vaccinatiegraad wat te verhogen.
Alleen jammer dat het niet werkt aangezien de groep die je wil bereiken er niet of nauwelijks door geraakt wordt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201728068
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:19 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Ik spreek een persoon direct aan op zijn posts en niet een vaag gedefinieerde groep. Dat is het verschil :).

Maar nee, het idee dat er hier posters zijn die echt denken dat het niet mogelijk is dat er weer maatregelen ingevoerd kunnen worden is nergens op gebaseerd en komt eerder voort uit empathisch onvermogen. Zoals ik ook al eerder zei, het echte meningsverschil gaat over de vraag wanneer eventuele maatregelen nodig zullen zijn en wanneer niet. Vage insinuaties zonder namen en rugnummers dragen daar niet aan bij naar mijn mening :).
Maar je denigreert niet hoor :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_201728074
twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_201728084
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Maar je denigreert niet hoor :D.
Niet? Oh dat was wel de bedoeling eigenlijk. Misschien nog wat te subtiel dus.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:23:42 #195
408813 crew  trein2000
pi_201728088
Heren hou eens op met dat gekat.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:25:46 #196
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201728105
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:19 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat het niet werkt aangezien de groep die je wil bereiken er niet of nauwelijks door geraakt wordt.
Ja, ik denk ook niet dat het bijzonder effectief is. Blijkbaar weten ze niet hoe ze de doelgroep wel moeten bereiken. Of hebben ze er geen zin in. Geen idee.
pi_201728124
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:25 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja, ik denk ook niet dat het bijzonder effectief is. Blijkbaar weten ze niet hoe ze de doelgroep wel moeten bereiken. Of hebben ze er geen zin in. Geen idee.
Misschien gaat het ze alleen om het cijfertje. Maakt niet uit wie het is, als dat percentage maar richting de 90 kruipt is het goed. Of is dat te cynisch :P?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:29:02 #198
408813 crew  trein2000
pi_201728142
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:25 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja, ik denk ook niet dat het bijzonder effectief is. Blijkbaar weten ze niet hoe ze de doelgroep wel moeten bereiken. Of hebben ze er geen zin in. Geen idee.
Ik zou het ook niet zo goed weten. Anders dan het beproefde, maar kennelijk onvoldoende werkende, concept van voorlichting en laagdrempelig aanbieden van vaccins.

Er zijn wel methoden natuurlijk maar die stuiten weer op andere bezwaren. QR-codes in de moskee of in het buurthuis bijvoorbeeld. Maar dan ga je mensen echt uitsluiten. Ook van een stukje zorg bijvoorbeeld. Dat is wel een hele zware prijs.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:29:15 #199
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201728146
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:26 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Misschien gaat het ze alleen om het cijfertje. Maakt niet uit wie het is, als dat percentage maar richting de 90 kruipt is het goed. Of is dat te cynisch :P?
In theorie is dat natuurlijk ook wel waar, alleen als je die stijging wil bereiken moet je wel bij de groep zijn waar de meeste winst te behalen is. Het lijkt me twijfelachtig dat dat met de huidige TvT-opzet het geval is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:31:54 #200
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201728170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik zou het ook niet zo goed weten. Anders dan het beproefde, maar kennelijk onvoldoende werkende, concept van voorlichting en laagdrempelig aanbieden van vaccins.

Er zijn wel methoden natuurlijk maar die stuiten weer op andere bezwaren. QR-codes in de moskee of in het buurthuis bijvoorbeeld. Maar dan ga je mensen echt uitsluiten. Ook van een stukje zorg bijvoorbeeld. Dat is wel een hele zware prijs.
GGD's bieden, afhankelijk van de lokale populatie, voorlichtingspakketten en -lessen aan. Daar is wel wat voor te zeggen, maar scholen zijn er terughoudend mee om het aanbod aan te nemen omdat ze geen partij willen kiezen in de wel/niet vaccineren-discussie, en dat snap ik ook wel weer.

En opnieuw zit je dan niet in de grootste risico, al is er qua aantal wel veel te behalen vermoedelijk. Je wil toch de TL-verlichte Turkse theehuizen en de Kolpingbuurten van Nederland in, eigenlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')