SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel benauwd in mijn hokje.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je zuurstof en wil om te leven al op?
ik vind dat goude bestek wel mooiquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
niet bewust.. maar zal wel automatisch gaan, dat het standaard meuk is.. meh
Vier uur pasquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh ik dacht je bent al bij de borrel
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
@:Bitterbal
Ik heb het eerste setje al binnen,echt leuk spul.
jaquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
jquote][ afbeelding ] Op maandag 11 oktober 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is een niet al te stille hint zeker
De gouden.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind dat goude bestek wel mooi
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind dat goude bestek wel mooi
En dan meer sushi zeker ...quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik ooit nog wel de kant op ga dat k veel minder vlees ga eten
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het hoofdgerecht bestek voor 2 setje?
oh lekkerquote:
Ik doe te vaak boodschappen dat ik telkens maar voor 7 euro heb ofzo, dan krijg je geen zegeltjesquote:
Ja moet je dus meer kopenquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik doe te vaak boodschappen dat ik telkens maar voor 7 euro heb ofzo, dan krijg je geen zegeltjes
Weet ik nog niet,eerst maar even een kaartje volsparen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wil je dan uiteindelijk voor en hoofd voor 4?
Soms ruikt varkensvlees zo enorm vies.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatste hamlapjes, stop ik verstrooid en gedachteloos dat cellofaan van de verpakking in mijn mond en begin vrolijk en goedgemutst te kauwen, na tien minuten kreeg ik serieus een kadaversmaak in mijn mond, ik heb een halve fles whisky leeg staan klokken om die die horrorsmaak van dood varken uit mijn mond te krijgen, dat was het
Ik moet het ook nog mee naar huis dragen hequote:
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatste hamlapjes, stop ik verstrooid en gedachteloos dat cellofaan van de verpakking in mijn mond en begin vrolijk en goedgemutst te kauwen, na tien minuten kreeg ik serieus een kadaversmaak in mijn mond, ik heb een halve fles whisky leeg staan klokken om die die horrorsmaak van dood varken uit mijn mond te krijgen, dat was het
Ik ruik overal aanquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms ruikt varkensvlees zo enorm vies.![]()
EN JA IK RUIK AAN VLEES.
Probeer eens terug te mekkerenquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nou al anderhalf uur naar zwakzinnig gemekker te luisteren.
Boks ouwe.quote:
dat is de 2e keer in een week alquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Giegel verbrand aan warme chocolademelk.
Neinquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
@:bitterbal en @:ltvdk willen jullie even je quotes fixen?
Irriteert me mateloos.
Ik ook, als ik ook maar iets ruik gaat het richting Poekie of prullenbak.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EN JA IK RUIK AAN VLEES.
Wat vind Poekie daarvan?quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook, als ik ook maar iets ruik gaat het richting Poekie of prullenbak.
Dan is het waarschijnlijk beer ipv zeug vleesquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EN JA IK RUIK AAN VLEES.
ja je kan echt wel hele lichte dingen voor 3 euro extra kopen bij de ah:Pquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog mee naar huis dragen he
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EN JA IK RUIK AAN VLEES.
quote:Berengeur is de onaangename geur die soms opgemerkt kan worden bij het verhitten of eten van varkensvlees, of producten waarin varkensvlees verwerkt is van niet-gecastreerde mannelijke varkens die de geslachtsrijpe leeftijd hebben bereikt.
Onderzoek wijst uit dat veel consumenten gevoelig zijn voor berengeur.[1] Vrouwen schijnen gevoeliger voor de geur te zijn dan mannen. Ook lijken bepaalde bevolkingsgroepen er gevoeliger voor te zijn dan andere. In de meeste landen moet het vlees op grond van voedselkwaliteitsvoorschriften vrij zijn van berengeur.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Berengeur
ja je kan echt wel hele lichte dingen voor 3 euro extra kopen bij de ah:Pquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog mee naar huis dragen he
Ik 100quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:
ik kom vaak wel makkelijk aan 10 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |