Was er gisteren zeker, ja, is nu weer patched.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is er een no loss glitch? Waar komt dat ineens vandaan dan
Vind je dat niet hard gestraft? Zou bijvoorbeeld alleen 4 weken uitgesloten worden voor Fut Champions rechtvaardiger vinden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schijnt dus dat mensen die de no loss glitch hebben gedaan een ban krijgen. Zou heel mooi zijn.
Ben het niet vaak met je eens, maar hiermee welquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schijnt dus dat mensen die de no loss glitch hebben gedaan een ban krijgen. Zou heel mooi zijn.
Nee hoor ze moeten cheaters juist harder aanpakken. Je krijgt toch een oneerlijk voordeel als je zo 20-0 haalt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:13 schreef papert het volgende:
[..]
Vind je dat niet hard gestraft? Zou bijvoorbeeld alleen 4 weken uitgesloten worden voor Fut Champions rechtvaardiger vinden.
Uh, nee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:13 schreef papert het volgende:
[..]
Vind je dat niet hard gestraft? Zou bijvoorbeeld alleen 4 weken uitgesloten worden voor Fut Champions rechtvaardiger vinden.
Jij hebt ook een gouden pik met packs dit jaar of niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren mid veron uit een van die prime gold player packs toch de 2de icon van het jaar. Wist eerst niet wat voor kaart het was tot ik icon zag staan
Ik mag niet klagen idd. Maar de stap om mijn team te verbeteren is ook meteen een upgrade van minimaal 600k dus dat duurt wel even.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij hebt ook een gouden pik met packs dit jaar of niet?![]()
Lekker man, zo hark je de coins wel binnen.
Ben ik het niet mee eens. Vind ook dat je niet moet cheaten hoor, en dat daar een straf tegenover moet staan. Maar je hebt een spel gekocht voor best wat geld, en het is ook gewoon een fout van EA.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uh, nee.
Ban voor de rest van Fifa 22 minimaal. Je cheat in een online game voor betere rewards, opgeflikkerd.
Juist wel gewoon console ban en dan is het afgelopen met de pret. Koop je maar een nieuwe console als je opnieuw wilt cheatenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:09 schreef papert het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Vind ook dat je niet moet cheaten hoor, en dat daar een straf tegenover moet staan. Maar je hebt een spel gekocht voor best wat geld, en het is ook gewoon een fout van EA.
Iemand van bijvoorbeeld 15, die in apps van vriendjes die mogelijkheid doorgestuurd krijgt, daarvan kan je niet verwachten dat diegene niet oppertunistisch zijn, en het niet doen. Tuurlijk moet er een gedeeltelijke van tegenover staan, maar zwaarder straffen helpt niks.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Juist wel gewoon console ban en dan is het afgelopen met de pret. Koop je maar een nieuwe console als je opnieuw wilt cheaten
Elite is elke week 45-50K maatjequote:Op zondag 17 oktober 2021 10:59 schreef Dopekoe het volgende:
Hele fucking week in de elite gezeten met SB om vanochtend te eindigen op goud met 21.500 punten.
Wat een kut rewards, das ook de laatste keer dat ik zoveel SB doe. Voortaan alleen voor objectives.
Nee, elite 1, maar elite 3 zat ik maar 1k vandaan...quote:
Griezmann en Sabitzer hier, dikke prima.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:30 schreef Dopekoe het volgende:
Untradable Militao uit de nieuwe sbc
Niet veel waard maar wel exact wat ik nodig had
Ik Doucouré 😍quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Griezmann en Sabitzer hier, dikke prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |