als ik zijn wiki zo eens lees, lijkt het niet echt te gaan om iemand met een verstandelijke beperking.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:55 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Mensen met een verstandelijke beperking doen soms zeer onverstandige dingen. Dat is ook de reden dat we met verstandelijke beperking niet dit soort fratsen uithalen.
'ben jij die geile kankermongool die mij alle hoeken van de kamer laat zien?'quote:Op maandag 11 oktober 2021 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ twitter ]
Gr Jini
Aanmelden kan trouwens niet meer
Je snapt het sarcasme etc niet? Domme user gespot.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:20 schreef Maharski het volgende:
[..]
'ben jij die geile kankermongool die mij alle hoeken van de kamer laat zien?'
![]()
Whaha wat is dit voor bizar mens?
Dus het is een uitgesproken rechtse club?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
neuh het is geen kunst. de films van KIRAC leveren eigenlijk altijd (harde) kritiek op de hypocriete elitaire linkse 'wij moeten deugen en heel erg inclusief zijn' kliek die meent de enige waarheid in pacht te hebben en die steeds meer de dienst uitmaakt in de kunstwereld
geen idee, ik moet het ook nog zien. de focus was in het verleden altijd op de hypocrisie in de kunstwereld, wat natuurlijk toch wel een links bolwerk is wat dat betreft. wellicht trekken ze het nu iets breder dan enkel kunst en dan kom je ook wat meer rechtsere figuren zoals lukassen tegen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus het is een uitgesproken rechtse club?
Maar waarom wordt de rechtse baudetvriend Sid Lukassen dan vernedert ?
Dus niksuhhh kunst..
Overduidelijk autistisch als je wat video's van hem ziet.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
als ik zijn wiki zo eens lees, lijkt het niet echt te gaan om iemand met een verstandelijke beperking.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sid_Lukkassen
aangezien ze al jaren youtube content maken waarin ze (mijns inziens terechte) kritiek leveren op kunst en bepaalde personen in de kunstwereld is het wel iets meer dan treitervloggen. ze houden wel van provoceren. uitspraken als "het toppunt was wel de tentoonstelling van Zanele Muholi, waarbij de bezoeker geacht werd geïnteresseerd te zijn in de luie spinsels van een verwende snol, alleen omdat ze uit Zuid Afrika komt, lesbisch en zwart is" worden hen zachtgezegd niet altijd in dank afgenomen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:40 schreef Bluesdude het volgende:
misschien is de gein dat ze het profileren als kunst? en zijn het gewoon treitervloggers
Inderdaad, en of je het altijd met ze eens bent of niet, hun kunstkritiek zit inhoudelijk altijd vrij sterk in elkaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
aangezien ze al jaren youtube content maken waarin ze (mijns inziens terechte) kritiek leveren op kunst en bepaalde personen in de kunstwereld is het wel iets meer dan treitervloggen. ze houden wel van provoceren. uitspraken als "het toppunt was wel de tentoonstelling van Zanele Muholi, waarbij de bezoeker geacht werd geïnteresseerd te zijn in de luie spinsels van een verwende snol, alleen omdat ze uit Zuid Afrika komt, lesbisch en zwart is" worden hen zachtgezegd niet altijd in dank afgenomen.
Mja, maar dit is wel erg persoonlijk en wat ik ervan heb gezien komt neer op karaktermoord. Iemand in zo'n intieme situatie lokken en dan zo te kijk zetten gaat me te ver.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
aangezien ze al jaren youtube content maken waarin ze (mijns inziens terechte) kritiek leveren op kunst en bepaalde personen in de kunstwereld is het wel iets meer dan treitervloggen. ze houden wel van provoceren. uitspraken als "het toppunt was wel de tentoonstelling van Zanele Muholi, waarbij de bezoeker geacht werd geïnteresseerd te zijn in de luie spinsels van een verwende snol, alleen omdat ze uit Zuid Afrika komt, lesbisch en zwart is" worden hen zachtgezegd niet altijd in dank afgenomen.
ahhh dus verkapt racistisch ook... die zogenaamde kunstenaarsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:47 schreef Nielsch het volgende:
"het toppunt was wel de tentoonstelling van Zanele Muholi, waarbij de bezoeker geacht werd geïnteresseerd te zijn in de luie spinsels van een verwende snol, alleen omdat ze uit Zuid Afrika komt, lesbisch en zwart is" worden hen zachtgezegd niet altijd in dank afgenomen.
Die Lukassen vind ik een rechtse bal gehakt, maar wat ik lees in de beschrijving is de man té persoonlijk aanvallen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:58 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Mja, maar dit is wel erg persoonlijk en wat ik ervan heb gezien komt neer op karaktermoord. Iemand in zo'n intieme situatie lokken en dan zo te kijk zetten gaat me te ver.
Wat is er racistisch aan?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ahhh dus verkapt racistisch ook... die zogenaamde kunstenaars
Zij noemt potentiële kandidaten geile kankermongolen en toch reageren ze. Dat zegt al iets over zo'n persoon als Sid die erop reageert. Seks is niet het doel maar het middel om mensen aan te trekken die zich laten uitmaken voor geile kankermongolen. Met andere woorden: je hebt je al laten vernederen door je uit te laten maken voor geile kankermongool en dan loop je achteraf te jammeren dat je te kijk wordt gezet? Hierop reageren is al het startpunt om jezelf te vernederen, maar kennelijk is die geile kankermongool niet slim genoeg om zijn oerinstincten te onderdrukken om te doorzien wat nu werkelijk het verhaal is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:20 schreef Maharski het volgende:
[..]
'ben jij die geile kankermongool die mij alle hoeken van de kamer laat zien?'
![]()
Whaha wat is dit voor bizar mens?
Niet accepteren dat niet-zwarte mensen niet bij voorbaat zwarte kunstenaars minachten.quote:
Dat zijn een hele hoop aannames zegquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet accepteren dat niet-zwarte mensen niet bij voorbaat zwarte kunstenaars minachten.
Dan wel mensen die gewoon geïnteresseerd zijn in het werk van een zwarte kunstenaar verwijten te overdreven non-racistisch te zijn.
Meningen zijn heel vaak aannames. Deze van jou ook.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Dat zijn een hele hoop aannames zegMisschien siert het je om eens achter de context van die uitspraak van Kate aan te gaan.
Ah jij bent blijkbaar ook lid van die vermoeiende moreel verheven deugkliek die iedereen die ook maar een beetje kritiek heeft op het compleet doorgeslagen inclusiviteitsdenken als racist neerzet. Even nadenken over wat er gezegd wordt en inhoudelijk de discussie aangaan? Nee joh, veel te lastig! Gewoon 'racist' schreeuwen en cancellen die hap!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet accepteren dat niet-zwarte mensen niet bij voorbaat zwarte kunstenaars minachten.
Dan wel mensen die gewoon geïnteresseerd zijn in het werk van een zwarte kunstenaar verwijten te overdreven non-racistisch te zijn.
Ik ben een realistisch mens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 05:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah jij bent blijkbaar ook lid van die vermoeiende moreel verheven deugkliek die iedereen die ook maar een beetje kritiek heeft op het compleet doorgeslagen inclusiviteitsdenken als racist neerzet. Even nadenken over wat er gezegd wordt en inhoudelijk de discussie aangaan? Nee joh, veel te lastig! Gewoon 'racist' schreeuwen en cancellen die hap!
Natuurlijk, NRC is het huisblad van D66.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:58 schreef Raw85 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lm-belandde-a4062434
Ik vind NRC wel erg mild voor de makers hoor.
De makers zijn niet bepaald D66'ers lijkt me. En dat NRC het huisblad van D66 is vind ik als NRC-abonnee eigenlijk ook maar onzin. Het is vergeleken met andere kranten wat liberaler maar dat kan net zo goed in het licht van de VVD of sommige stromingen van GL worden gezien bijvquote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:59 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Natuurlijk, NRC is het huisblad van D66.
Lol, NRC is het D66 huisblad. Daar is geen ontkennen aan, zelfs niet als abonnee van NRC.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:05 schreef Raw85 het volgende:
[..]
De makers zijn niet bepaald D66'ers lijkt me. En dat NRC het huisblad van D66 is vind ik als NRC-abonnee eigenlijk ook maar onzin. Het is vergeleken met andere kranten wat liberaler maar dat kan net zo goed in het licht van de VVD of sommige stromingen van GL worden gezien bijv
Er ontbrak nog het e.e.a.quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik zal de enige aanwezige zijn bij de première hoor
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lm-belandde-a4062434quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens dat interview van het Parool schijnt hij spijt te hebben, maar ik hoop maar dat het zo is opgeschreven voor de clicks en dat het een momentopname is en dat er niet daadwerkelijk beelden worden gepubliceerd terwijl hij dat echt niet wil
Het is dan een reconstructie, geen opiniestuk. Als je hier je conclusies niet zelf uit kan trekken weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:58 schreef Raw85 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lm-belandde-a4062434
Ik vind NRC wel erg mild voor de makers hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |