abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201752275
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:55 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Mensen met een verstandelijke beperking doen soms zeer onverstandige dingen. Dat is ook de reden dat we met verstandelijke beperking niet dit soort fratsen uithalen.
als ik zijn wiki zo eens lees, lijkt het niet echt te gaan om iemand met een verstandelijke beperking.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sid_Lukkassen
pi_201752310
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ twitter ]

Gr Jini _O-

Aanmelden kan trouwens niet meer
'ben jij die geile kankermongool die mij alle hoeken van de kamer laat zien?'

_O-

Whaha wat is dit voor bizar mens?
Eens kijken
pi_201752329
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:20 schreef Maharski het volgende:

[..]

_O-

Je snapt het sarcasme etc niet? Domme user gespot.
pi_201752359
quote:
6s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]
neuh het is geen kunst. de films van KIRAC leveren eigenlijk altijd (harde) kritiek op de hypocriete elitaire linkse 'wij moeten deugen en heel erg inclusief zijn' kliek die meent de enige waarheid in pacht te hebben en die steeds meer de dienst uitmaakt in de kunstwereld
Dus het is een uitgesproken rechtse club?
Maar waarom wordt de rechtse baudetvriend Sid Lukassen dan vernedert ?

Dus niksuhhh kunst..
pi_201752414
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dus het is een uitgesproken rechtse club?
Maar waarom wordt de rechtse baudetvriend Sid Lukassen dan vernedert ?

Dus niksuhhh kunst..
geen idee, ik moet het ook nog zien. de focus was in het verleden altijd op de hypocrisie in de kunstwereld, wat natuurlijk toch wel een links bolwerk is wat dat betreft. wellicht trekken ze het nu iets breder dan enkel kunst en dan kom je ook wat meer rechtsere figuren zoals lukassen tegen.
pi_201752469
quote:
6s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]
als ik zijn wiki zo eens lees, lijkt het niet echt te gaan om iemand met een verstandelijke beperking.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sid_Lukkassen
Overduidelijk autistisch als je wat video's van hem ziet.
pi_201752477
misschien is de gein dat ze het profileren als kunst? en zijn het gewoon treitervloggers
pi_201752532
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:40 schreef Bluesdude het volgende:
misschien is de gein dat ze het profileren als kunst? en zijn het gewoon treitervloggers
aangezien ze al jaren youtube content maken waarin ze (mijns inziens terechte) kritiek leveren op kunst en bepaalde personen in de kunstwereld is het wel iets meer dan treitervloggen. ze houden wel van provoceren. uitspraken als "het toppunt was wel de tentoonstelling van Zanele Muholi, waarbij de bezoeker geacht werd geïnteresseerd te zijn in de luie spinsels van een verwende snol, alleen omdat ze uit Zuid Afrika komt, lesbisch en zwart is" worden hen zachtgezegd niet altijd in dank afgenomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2021 14:49:50 ]
  donderdag 14 oktober 2021 @ 14:55:57 #159
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201752601
quote:
6s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]
aangezien ze al jaren youtube content maken waarin ze (mijns inziens terechte) kritiek leveren op kunst en bepaalde personen in de kunstwereld is het wel iets meer dan treitervloggen. ze houden wel van provoceren. uitspraken als "het toppunt was wel de tentoonstelling van Zanele Muholi, waarbij de bezoeker geacht werd geïnteresseerd te zijn in de luie spinsels van een verwende snol, alleen omdat ze uit Zuid Afrika komt, lesbisch en zwart is" worden hen zachtgezegd niet altijd in dank afgenomen.
Inderdaad, en of je het altijd met ze eens bent of niet, hun kunstkritiek zit inhoudelijk altijd vrij sterk in elkaar.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 14:58:16 #160
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_201752618
quote:

[..]
Mja, maar dit is wel erg persoonlijk en wat ik ervan heb gezien komt neer op karaktermoord. Iemand in zo'n intieme situatie lokken en dan zo te kijk zetten gaat me te ver.
pi_201752638
quote:
"het toppunt was wel de tentoonstelling van Zanele Muholi, waarbij de bezoeker geacht werd geïnteresseerd te zijn in de luie spinsels van een verwende snol, alleen omdat ze uit Zuid Afrika komt, lesbisch en zwart is" worden hen zachtgezegd niet altijd in dank afgenomen.
ahhh dus verkapt racistisch ook... die zogenaamde kunstenaars
pi_201752661
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:58 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Mja, maar dit is wel erg persoonlijk en wat ik ervan heb gezien komt neer op karaktermoord. Iemand in zo'n intieme situatie lokken en dan zo te kijk zetten gaat me te ver.
Die Lukassen vind ik een rechtse bal gehakt, maar wat ik lees in de beschrijving is de man té persoonlijk aanvallen.
Val hem inhoudelijk aan op zijn rechtse standpunten. Doen ze dat niet ? Het is ook een rechts bullieclubje.
Maar hoezo wordt "kunstzinnig links" belachelijk gemaakt via Lukassen ?
pi_201752694
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:01 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
ahhh dus verkapt racistisch ook... die zogenaamde kunstenaars
Wat is er racistisch aan?
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:16:19 #164
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_201752788
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:20 schreef Maharski het volgende:

[..]

_O-

Zij noemt potentiële kandidaten geile kankermongolen en toch reageren ze. Dat zegt al iets over zo'n persoon als Sid die erop reageert. Seks is niet het doel maar het middel om mensen aan te trekken die zich laten uitmaken voor geile kankermongolen. Met andere woorden: je hebt je al laten vernederen door je uit te laten maken voor geile kankermongool en dan loop je achteraf te jammeren dat je te kijk wordt gezet? Hierop reageren is al het startpunt om jezelf te vernederen, maar kennelijk is die geile kankermongool niet slim genoeg om zijn oerinstincten te onderdrukken om te doorzien wat nu werkelijk het verhaal is.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_201752895
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Wat is er racistisch aan?
Niet accepteren dat niet-zwarte mensen niet bij voorbaat zwarte kunstenaars minachten.
Dan wel mensen die gewoon geïnteresseerd zijn in het werk van een zwarte kunstenaar verwijten te overdreven non-racistisch te zijn.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:51:33 #166
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_201758611
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Niet accepteren dat niet-zwarte mensen niet bij voorbaat zwarte kunstenaars minachten.
Dan wel mensen die gewoon geïnteresseerd zijn in het werk van een zwarte kunstenaar verwijten te overdreven non-racistisch te zijn.
Dat zijn een hele hoop aannames zeg _O- Misschien siert het je om eens achter de context van die uitspraak van Kate aan te gaan.
verwijder dit account.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 23:10:18 #167
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_201758880
En zo makkelijk is het dus tegenwoordig. Kate doet een uitspraak, mensen trekken die uit de context, en vervolgens plegen ze gewoon karaktermoord, lekker veilig in hun kleinzielige bubbeltje van morele verontwaardiging; zonder eens te kijken waar de uitspraak op slaat, over welke kunstenares het gaat, of het kan kloppen wat ze zegt.

Die zelfingenomen gemakzucht waarbij mensen iemand gewoon een label als 'racist' opplakken zonder zich überhaupt in de context of de persoon te hebben verdiept :r Ben je zelf wel eens gecanceld @Bluesdude? Wat denk je dat dat met een persoon doet? En met iemands reputatie?
verwijder dit account.
pi_201758898
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:51 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]
Dat zijn een hele hoop aannames zeg _O- Misschien siert het je om eens achter de context van die uitspraak van Kate aan te gaan.
Meningen zijn heel vaak aannames. Deze van jou ook.
Ik legde uit waarom een citaat verkapt racistisch te noemen is.
Of dat citaat van iemand die Kate heet is, is punt 2 .
Het is relevant om het hoe en waarom te kunnen uitdiepen, maar niet voor een eerste indruk.

Overigens heb ik dat citaat niet gezien in de tekst van Kate wat jij aanhaalt

[ Bericht 14% gewijzigd door Bluesdude op 14-10-2021 23:19:41 ]
pi_201759987
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ah jij bent blijkbaar ook lid van die vermoeiende moreel verheven deugkliek die iedereen die ook maar een beetje kritiek heeft op het compleet doorgeslagen inclusiviteitsdenken als racist neerzet. Even nadenken over wat er gezegd wordt en inhoudelijk de discussie aangaan? Nee joh, veel te lastig! Gewoon 'racist' schreeuwen en cancellen die hap!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2021 05:44:08 ]
pi_201761415
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 05:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ah jij bent blijkbaar ook lid van die vermoeiende moreel verheven deugkliek die iedereen die ook maar een beetje kritiek heeft op het compleet doorgeslagen inclusiviteitsdenken als racist neerzet. Even nadenken over wat er gezegd wordt en inhoudelijk de discussie aangaan? Nee joh, veel te lastig! Gewoon 'racist' schreeuwen en cancellen die hap!
Ik ben een realistisch mens.
Mensen in hun waarde laten en niet discrimineren is een bouwsteen voor een goed samenleven.
Ik denk dus na wat er geschreven is. Er werd iemand geciteerd, ik weet niet wie. De eerste indruk is dat een typisch stropopargument is om mensen de grond in te boren.

Zoals jij reageert, herken ik niet als dat je inhoudelijk de discussie wilt aangaan.
Integendeel.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:53:15 #171
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_201761824
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:13 schreef Bluesdude het volgende:
Mensen in hun waarde laten
Exact, dus ook andere meningen dulden in plaats van gelijk de discriminatiekaart trekken.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_201762882
Pics or it didn't happen.
pi_201842554
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lm-belandde-a4062434

Ik vind NRC wel erg mild voor de makers hoor.
pi_201842568
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 08:58 schreef Raw85 het volgende:

Natuurlijk, NRC is het huisblad van D66.
pi_201842627
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 08:59 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Natuurlijk, NRC is het huisblad van D66.
De makers zijn niet bepaald D66'ers lijkt me. En dat NRC het huisblad van D66 is vind ik als NRC-abonnee eigenlijk ook maar onzin. Het is vergeleken met andere kranten wat liberaler maar dat kan net zo goed in het licht van de VVD of sommige stromingen van GL worden gezien bijv
pi_201842642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:05 schreef Raw85 het volgende:

[..]
De makers zijn niet bepaald D66'ers lijkt me. En dat NRC het huisblad van D66 is vind ik als NRC-abonnee eigenlijk ook maar onzin. Het is vergeleken met andere kranten wat liberaler maar dat kan net zo goed in het licht van de VVD of sommige stromingen van GL worden gezien bijv
Lol, NRC is het D66 huisblad. Daar is geen ontkennen aan, zelfs niet als abonnee van NRC.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:09:26 #177
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_201842673
quote:
6s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:02 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]
ik zal de enige aanwezige zijn bij de première hoor
Er ontbrak nog het e.e.a.
pi_201842932
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:24 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Volgens dat interview van het Parool schijnt hij spijt te hebben, maar ik hoop maar dat het zo is opgeschreven voor de clicks en dat het een momentopname is en dat er niet daadwerkelijk beelden worden gepubliceerd terwijl hij dat echt niet wil
Publicatie gaat wat mij betreft te ver.
pi_201842944
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 08:58 schreef Raw85 het volgende:

Het is dan een reconstructie, geen opiniestuk. Als je hier je conclusies niet zelf uit kan trekken weet ik het ook niet meer hoor.
pi_201843294
Een treitervlogvideo dus.
Waarom krijgt dat aandacht in de NRC. Niks kunstzinnigs an

Die banaan aan de muur werd ook als kunst gepresenteerd . Iemand betaalt 120.000 dollar.
De gein hier is die domkop die denkt 'kunst' gekocht te hebben.
Deze film is niet geinig.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)r-kunst-of-commerce/

[ Bericht 81% gewijzigd door Bluesdude op 21-10-2021 10:19:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')