Steve Bruce van het dak gooien , alle reserves als slaven aan de ketting.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:36 schreef -XOR- het volgende:
Als supporter enthousiast met poor men's IS-vlaggen gaan lopen zwaaien. Binnenkort algeheel alcoholverbod op St James' Park.
Alle geordie shore mokkels een boerka over de kop is dan wel weer een verbetering.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Steve Bruce van het dak gooien , alle reserves als slaven aan de ketting.
Goh, Engeland is gewoon een enorm kutland.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Dieptriest die beelden bij Newcastle. Engelsen zijn echt het aller domste volk wat er rondloopt.
Wel hun tong eruit snijden want anders komen er ongewenste geluiden uit die Awrah zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alle geordie shore mokkels een boerka over de kop is dan wel weer een verbetering.
Ik vrees dat er ook feestende fans voor het Maasgebouw staan als er een oliesheik binnenloopt bij Feyenoordquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Dieptriest die beelden bij Newcastle. Engelsen zijn echt het aller domste volk wat er rondloopt.
Prima kerel en uitgesproken persoonlijkheid.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
Ron Jans blijft een fijne trainer voor een talkshowtafel
Hij moet niet zo bang zijn en gewoon zich voor uitspreken. Ik zou volledig achter hem staan (letterlijk en spreekwoordelijk).quote:
En het begint. Smerige tokkie is het ookquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij moet niet zo bang zijn en gewoon zich voor uitspreken. Ik zou volledig achter hem staan (letterlijk en spreekwoordelijk).
Tijd om een discussie over plexiglas te beginnen! Over de cornervlaggen heen!!!!quote:
Het is dat of hij gaat hem behandelen als een ballenjongen , geen tussenweg.quote:
Dit klinkt verstandig? Of is het onzin?quote:
Ajax geeft met iedereen fit nauwelijks serieus grote kansen weg. Ook niet tegen Sporting, Besiktas. Hele vreemde argumentatie zonder voorbeelden met beelden.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit klinkt verstandig? Of is het onzin?
Ik heb te weinig naar Ajax gekeken om hier iets over te zeggen.
Dus Berghuis moet gewoon spelen in plaats van Klaassen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax geeft met iedereen fit nauwelijks serieus grote kansen weg. Ook niet tegen Sporting, Besiktas. Hele vreemde argumentatie zonder voorbeelden met beelden.
Ik zie geen reden om het Berghuis op 10-project als niet-geslaagd te beschouwen. Alvarez, Timber en Martinez zijn extreem stabiel achterin.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus Berghuis moet gewoon spelen in plaats van Klaassen?
Sporting en Besiktas zijn niet bepaald van het kaliber Dortmund trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |