Nog nooit een thuiswedstrijd bezocht van je club?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:27 schreef Gutanoth het volgende:
Preston Palace is écht een tokkie paradijs. Ik voel me hier niet op mijn gemak
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:32 schreef onlogisch het volgende:
Voor 9 uur al een like op Twitter binnen van @:GGMM
Jongens, dit wordt een topdag.
Jawel, maar dan zit ik business, dus dan valt het tokkie gehalte ook wel meequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog nooit een thuiswedstrijd bezocht van je club?
@KingRoland ben je er?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:01 schreef Oriente het volgende:
In Rotterdam is maandagavond bij een schietpartij een man om het leven gekomen. De schietpartij had rond 22.20 uur plaats in de Schiltmanstraat, in het stadsdeel Feijenoord, zo meldt de politie. Het slachtoffer is een 20-jarige inwoner van de stad. Hij overleed in het ziekenhuis.
@:ZIpportal niets is groter dan dat ene woord
Lekker maatquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pakketje binnen (twee laptops, ik kan het betalen).
@:Tjacka
Hij ziet er nog wel opvallend goed uit voor de slechtste gevangenis ter wereld.quote:
Je maakt wat mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
Meestal komen de vuilnisophalers hier rond een uur of 14.00u, nu komen ze net voorbij en ik had nog niks buiten gezet.
Ik ben woedend nu.
Ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |