abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201709625

De 37-jarige Paul Kros die gisteravond werd doodgeschoten in café De Plak sprong tussenbeide bij een ruzie. Toen bij die ruzie werd geschoten was hij uiteindelijk degene die de kogels opving, zo melden bronnen aan Boevennieuws. De verdachte waar de politie nu naar op zoek is, is Mo A. Hij en een andere man zouden al enige tijd ruzie hebben gehad. Die liep gisteravond dusdanig uit de hand, dat Paul Kros hierbij werd neergeschoten. Mo A. en diens zwager zouden inmiddels op de vlucht zijn geslagen uit angst voor represailles. Deze zwager is de ex van de donderdagavond dood gevonden Sihem Ouazil en tevens de vader van haar dochter.

Ruzie
De aanleiding van de schietpartij zou een conflict zijn geweest tussen verdachte Mo A. en iemand anders. In eerste instantie zouden de kinderen van de twee mannen ruzie hebben gehad. Daardoor ontstond er ook een vechtpartij tussen de twee vaders. Hierbij werden Mo A. en zijn vrouw geslagen. Omdat er bij de ruzie meerdere mensen aanwezig waren voelde Mo A. zich vernederd. Vervolgens bleef het twee maanden stil tussen de ouders, maar gisteravond kwamen zij elkaar tegen in café De Plak aan de Vleutenseweg in Utrecht. Er ontstond opnieuw ruzie tussen de twee mannen. Paul Kros kwam tussenbeide om deze te proberen te sussen, maar werd vervolgens zelf neergeschoten. Ook een vrouw raakte bij de schietpartij gewond. Zij zou eveneens niks met de ruzie van doen hebben gehad. De vrouw werd geraakt in haar borst en ligt in het ziekenhuis.

Toen de familie van Paul Kros hierover werd ingelicht kwamen zij direct ter plaatse bij het café. Dirk, het broertje van Paul, belde daarop weer met de zwager van Mo A. om verhaal te halen. Deze Dirk werd eerder veroordeeld tot een celstraf van zes jaar voor het doodslaan van Lucas de Ruwe. Dat gebeurde in een eethuis op de Amsterdamsestraatweg. Dirk is sinds enkele maanden weer op vrije voeten. De zwager van Mo A. blijkt weer een dochter te hebben met Sihem Ouazil. De vrouw werd donderdagavond dood gevonden in een auto op een parkeerplaats in Eemnes.

Uit angst voor de familie van Paul Kros is de zwager volgens geruchten inmiddels ondergedoken. Ook schutter Mo A. zou samen met zijn vrouw en kinderen op de vlucht zijn. Gisteravond deed de politie grootschalig onderzoek op een woonwagenkamp op de Orinocodreef in Utrecht. Op dat kamp woont de zwager. Ook de voortvluchtige verdachte zelf is daar woonachtig, hij werd daar echter niet aangetroffen. Zelf zou de zwager ook al langere tijd geen contact meer hebben met Mo A. vanwege een ruzie.

Utrecht
Het is een nieuwe klap deze week in de Utrechtse woonwagengemeenschap. Eerder deze week werd woonwagenbewoner Charel P. aangehouden voor betrokkenheid bij de dood van Sihem Ouazil. De verdenkingen tegen hem kunnen in zijn familie rekenen op afschuw. De politie vond donderdagavond haar levenloze lichaam in een auto op een parkeerplaats langs de A1 ter hoogte van Eemnes. Vrijdag kon de politie de 36-jarige Charel P. aanhouden als verdachte. Vandaag zijn veel bewoners uit de gemeenschap naar de woning gegaan van de moeder van Sihem Ouazil om hun respect te tonen. Hierbij was ook familie van Charel P. aanwezig. De twee families zouden samen hebben gerouwd om het verlies van de vrouw.

Ook de doodgeschoten Paul Kros was een woonwagenbewoner. In verband met de schietpartij heeft een arrestatieteam gisteravond klaar gestaan op een woonwagenkamp aan de Ina Boudier-Bakkerlaan. Hier is de man woonachtig waarmee Mo A. in eerste instantie ruzie had. Er waren signalen dat de ruzie tussen hem en de familie van Mo A. nog verder zou escaleren. Uiteindelijk blijkt dat Mo A. en diens zwager op de vlucht zijn geslagen. Het gezin van Mo A. is door de politie elders onder gebracht.

https://www.boevennieuws.(...)oekt-verdachte-mo-a/
  zondag 10 oktober 2021 @ 21:00:12 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201709638
Paul uit Utrecht?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 10 oktober 2021 @ 21:02:12 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201709655
Prachtig
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 10 oktober 2021 @ 21:04:22 #4
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_201709681
quote:
11s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paul uit Utrecht?
Zijn keiharde grappen gewenst in de topic?
pi_201709685
Kanseparel trailer showdown?
  Spellchecker zondag 10 oktober 2021 @ 21:05:59 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201709837
Daarom grijp ik nooit in bij vechtpartijen/ruzie.

Zag laatst een kerel zijn vrouw/vriendin een corrigerende tik geven op straat. Ik liep gewoon door.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201709889
Mo A.
Sihem Ouzail
Paul
Dirk
Café de plak.
Boevennieuws

Het zijn wel allemaal typische namen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201709900
Als moslims ruzie maken niet mee bemoeien.
Lopen vaak met dingen op hun zak.
Op uitzonderingen na dan.

Merk zelf met mijn eigen ex collega van moslim afkomst dat je snel op hun kale pik trapt .
Ook al begrijpen ze niet wat je bedoelt pakken ze het gelijk verkeerd op.

Lekker laten gaan en vergeten.

Zelf op de opleiding beveiliging of boa word zelf al gemeld dat sommige afkomst sneller agressiefer zijn dan een Nederlander.
Als je al zo ver gaat met opleidingen dan hebben we al gefaald als maatschappij .
En wat je zaait zal je oogsten en in dit geval geweld.

O leuk waren kampers.
Oke die persoon kan blijven vluchten en word gewoon gevonden .
Kampers regel het zelf wel vandaar dat op eens de anderen gezin beschermen krijgen.

En als het denk dat het bij die familie kampers blijft heeft het mis .
Dit gaat gewoon rond door de kampers aangezien iedereen wel iemand van een anderen kamp kennen.
pi_201709901
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:15 schreef superniger het volgende:
Daarom grijp ik nooit in bij vechtpartijen/ruzie.

Zag laatst een kerel zijn vrouw/vriendin een corrigerende tik geven op straat. Ik liep gewoon door.
Herkenbaar. Ik zag ook iemand met uitgaan (liep langs de winkelstraat en daar stonden ze met zijn 2 zijn vriendin in haar gezicht slaan). Was echt diep geschokt ervan maarja wetende wat zou ik kunnen doen? Wat is het risico als je ingrijpt? Maar echt het zat mij totaal niet lekker.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_201709921
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:05 schreef maily het volgende:
GTST is er niks bij :N
Inderdaad. Verbazing na verbazing. Net een foute film.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201709942
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:15 schreef superniger het volgende:
Daarom grijp ik nooit in bij vechtpartijen/ruzie.

Zag laatst een kerel zijn vrouw/vriendin een corrigerende tik geven op straat. Ik liep gewoon door.
^O^ verstandig inderdaad! Lossen die tokkies zich maar lekker onderling zelf op. Dat wijf heeft er zelf voor gekozen om bij zo'n pauper te gaan wonen. Ach wat was het toch een stoere man! Met z'n tattoos en spieren! En dan die dikke auto!!!!! *zwijmelzwijmel
Dan moet ze het zich ook maar zelf oplossen als zo'n Jerommeke met het IQ van een garnaal op haar ramt alsof het een drumstel is.
U MAD?
pi_201709944
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Herkenbaar. Ik zag ook iemand met uitgaan (liep langs de winkelstraat en daar stonden ze met zijn 2 zijn vriendin in haar gezicht slaan). Was echt diep geschokt ervan maarja wetende wat zou ik kunnen doen? Wat is het risico als je ingrijpt? Maar echt het zat mij totaal niet lekker.
Politie bellen. Downie.
pi_201709963
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:24 schreef Murdera het volgende:

[..]
Politie bellen. Downie.
Hou je bek man. Wat een kutreactie. Je hebt miss wel gelijk maar de aflevering ervan is niet normaal.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_201709974
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
^O^ verstandig inderdaad! Lossen die tokkies zich maar lekker onderling zelf op. Dat wijf heeft er zelf voor gekozen om bij zo'n pauper te gaan wonen. Ach wat was het toch een stoere man! Met z'n tattoos en spieren! En dan die dikke auto!!!!! *zwijmelzwijmel
Dan moet ze het zich ook maar zelf oplossen als zo'n Jerommeke met het IQ van een garnaal op haar ramt alsof het een drumstel is.
Vergis je niet in die vrouwen.
Die geven van zelf wel tikken terug.
Soort zoek soort .
pi_201709977
In de OP lees ik trouwens alleen maar gevolgen van inteelt. Niet normaal wat een tuig. RIP aan Rob Cross...... triest dat een onschuldig iemand moet sterven door zo'n kkkkk pauper.
U MAD?
pi_201710017
Woonwagengemeenschap :')
Moslimgemeenschap :')

Gemeenschap moet verboden worden. :(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_201710036
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Hou je bek man. Wat een kutreactie. Je hebt miss wel gelijk maar de aflevering ervan is niet normaal.
Janken dan. Zoals dat wijf wiens kop je rustig kapot hebt laten slaan zonder iets te doen.
pi_201710045
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:29 schreef Murdera het volgende:

[..]
Janken dan. Zoals dat wijf wiens kop je rustig kapot hebt laten slaan zonder iets te doen.
Doe zelf maar rustig.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Beste/leukste mod 2022 zondag 10 oktober 2021 @ 21:33:17 #21
319979 Fok-it
All is well
pi_201710086
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Doe zelf maar rustig.
Gewoon gerechtvaardigde reactie hoor, waarom zou je in hemelsnaam de politie niet bellen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_201710087
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Doe zelf maar rustig.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
pi_201710109
quote:
13s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Gewoon gerechtvaardigde reactie hoor, waarom zou je in hemelsnaam de politie niet bellen?
Weetje het is makkelijk praten zo. Ja waarom heb je dat niet gedaan. Gebeurde in the heat of the moment. Zou ik bewijs kunnen hebben moest ik ze volgen ofzo? Ja moreel gezien had ik moeten doen maar heb ik niet gedaan
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Beste/leukste mod 2022 zondag 10 oktober 2021 @ 21:36:09 #24
319979 Fok-it
All is well
pi_201710128
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Zou ik bewijs kunnen hebben moest ik ze volgen ofzo?
:') Je weet toch waar je bent? Gewoon locatie doorgeven en meer hoef je niet te doen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_201710146
Ik heb een hekel aan pauperfiguren.
Eens kijken
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')