ik zit met een beetje een raar probleem: ik post al een hele tijd met een clubje gezellige users bij elkaar. En nu ben ik dus verlieft geworden op een van die users.
Terwijl ik haar nog nooit gezien heb!!!!
Daar snap ik dus niks van. Hoe dat kan. Allereerst wil ik vragen of iemand dat herkend, dat je dusdanige gevoelens voor een (fok)-user kan krijgen ook al heb je die iemand nog nooit ontmoet.
Maar nou komt het tweede gedeelte:doordat wij zoveel gepost hebben, weet ik in welke stad ze woont, naar welke cafees ze gaat enzovoort etc..
Dus ik zou haar zo op kunnen zoeken, als ik zou willen. Ik heb daar ook weleens toespelingen over gemaakt, maar dan werd ze niet echt héél enthousiast of zo (hoewel ze ook niet keihard NEE zei). Maarm isschien moet ik de gok wel gewoon gaan wagen, denk ik nu. Anders blijf ik maar met het gevoel zitten dat ik misschien wel de liefde van mijn leven voorbij laat gaan..
Ik durf dit niet in R&P te posten, omdat dit wel een beetje een raar geval is. Maar ik hoop dat jullie die niet als Onzin willen behandelen.
Heeft er iemand ervaring hiermee, of tips?
quote:
Hoe lang duurt het bij de Nederlanders, voordat men seks heeft met een nieuwe partner?
Seks hebben op de eerste avond van ontmoeting is onder de Nederlanders niet echt populair.
Bijna 82% van de Nederlanders heeft binnen 3 maanden seks met een nieuwe partner.
quote:Ja, dat mag ook wel na drie maand.
Op vrijdag 31 januari 2003 00:39 schreef Loedertje het volgende:[..]
quote:
Hoe lang duurt het, voordat men seks heeft met een nieuwe partner?
Wereldwijd heeft bijna een kwart van de mensen (24%) binnen een maand seks met een nieuwe partner. In Nederland ligt dit percentage op bijna 50%.
17% heeft seks op de eerste avond van ontmoeting.
In Noorwegen heeft 32% seks op de eerste avond. De Nederlanders zitten hier ver onder met 5%.
quote:Tuurlijk niet, een meisje gaat toch niet de eerste zet doen. Hoe on-Nederlands van je.
Op vrijdag 31 januari 2003 00:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit is een soort van verkapt stalken ofzo...
Als ze je wil zien dan zegt ze dat wel..
quote:Ik ben een Griek.
Op vrijdag 31 januari 2003 00:41 schreef Imi het volgende:[..]
Tuurlijk niet, een meisje gaat toch niet de eerste zet doen. Hoe on-Nederlands van je.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 31-01-2003 00:43]
quote:
Wat zijn je fantasieën?
De meest populaire fantasie wereldwijd is het hebben van seks met een beroemdheid. 65% van de mensen geeft toe hier wel eens over nagedacht te hebben.
Bijna 4 op de 10 respondenten (36%) heeft wel eens gefantaseerd over het hebben van seks met de beste vriend of vriendin van de partner.
Mannen zijn minder trouw naar hun vrienden toe dan vrouwen; 42% heeft fantasieën over seks met de beste vriendin van hun partner, in vergelijking met 25% van de vrouwen die fantaseren over seks met de beste vriend van hun partner.
Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was!!!
quote:goh wat ben jij sneu zeg
Op vrijdag 31 januari 2003 00:36 schreef Gert het volgende:
Hoi,
quote:Maar dat durft ie niet, is wel lief eigenlijk.
Op vrijdag 31 januari 2003 00:54 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Niet eens in R&P, zwaktebod Gert!
quote:Onschuldig?? whahahaha
Op vrijdag 31 januari 2003 00:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb daar ook een beetje last van, het is wel een beetje onschuldig, maar toch!!Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was!!!
En Gert gewoon gaan. Doe desnoods mee met het blauwtjes loop spel dan scoor je altijd wel iets.
quote:ik ben ook nergens veilig...
Op vrijdag 31 januari 2003 01:09 schreef Wozzy het volgende:[..]
Onschuldig?? whahahaha
het is gewoonEn Gert gewoon gaan. Doe desnoods mee met het blauwtjes loop spel dan scoor je altijd wel iets.
quote:dies een nieuwe identiteit aan het aannemen nu ie met de oude niet meer over straat kan
Op vrijdag 31 januari 2003 01:18 schreef schatje het volgende:
Gert, waar ben je nou??
quote:Idd. Wat hij zegt.
Op vrijdag 31 januari 2003 01:39 schreef Migwi het volgende:
Serieus vragen, geen toespelingen maken..
En als ze ja zegt, tja, dan zie je wel uh?
Niet zomaar opeens opzoeken, kan d'r overvallen, ask!
quote:ja, ervaring.. (non-fok en slechte, maar dat maakt niet uit)
Allereerst wil ik vragen of iemand dat herkend, dat je dusdanige gevoelens voor een (fok)-user kan krijgen ook al heb je die iemand nog nooit ontmoet.
ben je iemand die makkelijk iemand leuk vindt..?
dan is het niet zo'n probleem om es af te spreken, want als ze "tegenvalt" om het maar ff makkelijk te zeggen allemaal, dan kan je ook zo weer van die verliefdheid afstappen....
zal alleen voor haar ff wennen zijn dat je je opeens anders gaat gedragen..... maar daar hebben ze maar mee leren te leven..
(je kan wel zien dat ik vrijgezel ben aan bovenstaand argument.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |