Het is een beetje een maffe lijst. Sommige dingen slaan nergens op en het stuitert echt alle kanten op. Maar High Contrast om 9:30 in de ochtend maakt veel goed. Dan ontploft mijn hoofd.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Zitten een hoop platen tussen tot nu toe waarvan ik denk van 'eehm, tijdloze klassieker'
Maar nu wel deze echte tijdloze klassieker![]()
Kiss Kiss Bang Bang was een genot ja zo 's ochtends vroegquote:Op donderdag 11 november 2021 20:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is een beetje een maffe lijst. Sommige dingen slaan nergens op en het stuitert echt alle kanten op. Maar High Contrast om 9:30 in de ochtend maakt veel goed. Dan ontploft mijn hoofd.
Dit vinden de echte volgers niet leuk.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:00 schreef Tussle266 het volgende:
In het kader van er kunnen altijd nog wat plaatjes bij: de Tijdloze countdown begint dus al op 18 december dit jaar. Nog even en de top 100 die het twee jaar geleden nog was is een top 100.000 geworden.
Van mij hoeft het ook niet zo nodig. Ik vond die top 100 met embargo eigenlijk wel lekker afwijkend. Bovendien was het een populaire vorm waar iedereen tevreden over was. Top zoveelduizends heb je op elke zender al.quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit vinden de echte volgers niet leuk.
Ik hoor nu anders in 20 minuten 3 NL-talige, waaronder Atje voor de Sfeer en twee Vlaamse rap.quote:Op zondag 19 december 2021 14:26 schreef Eightyone het volgende:
Dat Nederlandstalige lijkt wel mee te vallen, kijkend naar de playlist op de StuBru-site.
Maar goed, er is nu toch al de Snob, en eventueel nog 2021-terugblikken op diverse andere stationnetjes.
Met de aanloop in de app vanaf de 18e waren het er iets meer dan 2150 zie ik net. Man man man.quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit vinden de echte volgers niet leuk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |