weesgegroetjes.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:40 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Je link stond er nog dus je kan nu 2 weeshuizen voorzien![]()
gezien dat box niets laat horen heb ik ook die link verwijderd uit de OP.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:26 schreef Nizno het volgende:
van @:pummiethedog gevonden dat bericht blijkbaar geedit was (sorry dat valt niet altijd meteen te zien dus nu 9 dagen later uit de OP gehaald)
Hoe ver is @:boxgrater met sparen?
Ja, heel graag! Ik heb er heel wat weg gegeven, maar ik hoor net dat mijn middelste zoon een appartement toegewezen heeft gekregen, dus die kan er heel wat gebruikenquote:Op maandag 31 januari 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb nog drie boekjes iemand nog nodig?
+ 48 zegelsquote:Op zondag 6 februari 2022 08:27 schreef Rian. het volgende:
Ik wil op de valreep nog een berg bestek kopen, heeft iemand nog zegels over?
+27 zegelsquote:Op zondag 6 februari 2022 08:27 schreef Rian. het volgende:
+151quote:Op zondag 6 februari 2022 08:27 schreef Rian. het volgende:
Hoeveel wil je er?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mocht iemand nog zegels over hebben dan hou ik me aanbevolen![]()
Lief! Dank je wel!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:05 schreef Nizno het volgende:
voor Paarsebeessie heb ik lekker op de duimpjes geklikt van iedereen die aan had gegeven nog te hebbenWie weet komt er daardoor nog iemand in het topic wandelen
Die 67 had je nog nodig? Anders geef je ze maar door. Had ze al overgegooidquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mocht iemand nog zegels over hebben dan hou ik me aanbevolen
- voorzien! Heel erg bedankt! -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |