yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaah slick rickquote:
quote:
Zo help je ons niet echt verderquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:44 schreef Stray_cat het volgende:
Ik ben op zoek naar zo'n klote kutliedje die ik gewoon niet kan plaatsen en ik heb hem vanmiddag gehoord. Kan er gewoon niet opkomen terwijl ik hem echt heel goed vind en nu heb ik zin om kamikaze te plegen. Het lijkt op The Pianoman maar dan compleet anders. Wel iets met een piano, volgens mij.
Waar hoorde je het dan? Op de radio of tijdens het winkelen o.i.d.?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:44 schreef Stray_cat het volgende:
Ik ben op zoek naar zo'n klote kutliedje die ik gewoon niet kan plaatsen en ik heb hem vanmiddag gehoord. Kan er gewoon niet opkomen terwijl ik hem echt heel goed vind en nu heb ik zin om kamikaze te plegen. Het lijkt op The Pianoman maar dan compleet anders. Wel iets met een piano, volgens mij.
MUZ / Help, ik zoek... #371quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:44 schreef Stray_cat het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:44 schreef Stray_cat het volgende:
Johquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo help je ons niet echt verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |