SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ja, er zat een jongen bij de ingang de codes en legitimaties te controleren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof dat mac ook echt controleert op de coronapas
Ik weet uit ervaring dat dit klopt, en ze zijn ook vrij streng.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof dat mac ook echt controleert op de coronapas
Kalvermarkt. Echt vlakbij CS.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je die in Wateringen bedoelt, dan heb je mijn favoriete Griek meteen te pakken.
ik had het gisteren zo druk dat ik er maar paar mensen om had gevraagd. 1 tafel daarvan had geen coronapasquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat dit klopt, en ze zijn ook vrij streng.
ohh daar? zat al zo te denken welke jij bedoeldquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kalvermarkt. Echt vlakbij CS.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:23 schreef Haags het volgende:
vorige week ff wat gehaald bij de mac. Stond er een dom blondje voor me die moest haar geboortejaar doorgeven. Zegt ze 1787.![]()
Ik zeg zo dan ziet U er nog erg goed uit voor uw leeftijd.
Meteen een dikke sjans te pakken
@hugodejongequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had het gisteren zo druk dat ik er maar paar mensen om had gevraagd. 1 tafel daarvan had geen coronapas
Ah ja ik weet welke. Ben ik nog niet geweest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kalvermarkt. Echt vlakbij CS.
Lekker eten hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh daar? zat al zo te denken welke jij bedoeld
Voor wat moet je bij de mac je geboortejaar doorgeven dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:23 schreef Haags het volgende:
vorige week ff wat gehaald bij de mac. Stond er een dom blondje voor me die moest haar geboortejaar doorgeven.
Grieks is sowieso altijd goed. Alleen ik krijg het zelden helemaal op. Het is gewoon teveel!quote:
Ja ze liet dr coronacheck zien, dus die dude vroeg naar geboortedatum en eerste letter voornaam.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor wat moet je bij de mac je geboortejaar doorgeven dan?
oh ja in dat criminele kutgat vervalst iedereen zijn QR natuurlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ze liet dr coronacheck zien, dus die dude vroeg naar geboortedatum en eerste letter voornaam.
die wilde dus gaan zittenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ze liet dr coronacheck zien, dus die dude vroeg naar geboortedatum en eerste letter voornaam.
Dat valt denk ik wel mee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja in dat criminele kutgat vervalst iedereen zijn QR natuurlijk
Veel vleesquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Grieks is sowieso altijd goed. Alleen ik krijg het zelden helemaal op. Het is gewoon teveel!
Ik was gister in donkerrood gebied dus moest ik gewoon m'n legitimatie laten zien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja in dat criminele kutgat vervalst iedereen zijn QR natuurlijk
moet nu denken aan je post over klats deze weekquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gister in donkerrood gebied dus moest ik gewoon m'n legitimatie laten zien.
Hier ook, meestal dan maar Irish coffee of zo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel vlees![]()
Meestal lust ik geen nagerecht meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |