abonnement Unibet Coolblue
pi_201827001
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:23 schreef n__n het volgende:

[..]
De definities hangen niet af van wat jíj vindt.
En de ontwikkeling van taal wordt niet door jou bepaald.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201834936
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 06:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
En de ontwikkeling van taal wordt niet door jou bepaald.
Ik hanteer de definities zoals die door deskundigen gehanteerd worden. Die worden door jou noch mij bepaald.
pi_201836405
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:58 schreef n__n het volgende:

[..]
Ik hanteer de definities zoals die door deskundigen gehanteerd worden. Die worden door jou noch mij bepaald.
Taal is meer dan dat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201840648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Taal is meer dan dat.
Je mag er best je eigen draai aan geven, maar dat doet geen afbreuk aan de definities met betrekking tot het coronavirus genaamd SARS-CoV-2. En coronavirussen zijn verkoudheidsvirussen. Het is echt zo simpel.
pi_201841039
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:16 schreef n__n het volgende:

[..]
Je mag er best je eigen draai aan geven, maar dat doet geen afbreuk aan de definities met betrekking tot het coronavirus genaamd SARS-CoV-2. En coronavirussen zijn verkoudheidsvirussen. Het is echt zo simpel.
Als iemand anno 2021 het woord covidvirus gebruikt, weet iedereen waar het over gaat, dus doe aub niet zo moeilijk.
pi_201841053
Bedankt voor de informatie.
pi_201842364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:16 schreef n__n het volgende:

[..]
Je mag er best je eigen draai aan geven, maar dat doet geen afbreuk aan de definities met betrekking tot het coronavirus genaamd SARS-CoV-2. En coronavirussen zijn verkoudheidsvirussen. Het is echt zo simpel.
Daar hebben we het niet over...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201848518
Deze onzin werd in april ook al verspreid, bleek dus niets van te kloppen:

Het bewijs is er nu: na vaccinatie kun je het coronavirus niet meer overdragen

Goed nieuws: vaccinatie tegen corona beschermt niet enkel de ingeënte persoon zelf, maar voorkomt ook besmetting van anderen, blijkt uit een nieuwe studie van het Amerikaanse RIVM. Immunoloog Ger Rijkers spreekt van bijzonder goed nieuws.

Hoewel artsen en wetenschappers het al langer vermoeden, was tot nu toe niet aangetoond dat vaccinatie tegen corona iemand ook niet langer besmettelijk maakt. ,,Vaccinatie beschermt jou tegen ziekte door corona, maar we weten nog niet of iemand die gevaccineerd is toch het virus kan verspreiden”, schrijft het RIVM momenteel op de eigen website daarover.

https://www.ad.nl/binnenl(...)overdragen~a7cadeb1/

Apart hoor dat vaccins die supergoed onderzocht zijn, na korte tijd al niet blijken te werken zoals geadverteerd.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201851300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze onzin werd in april ook al verspreid, bleek dus niets van te kloppen:

Het bewijs is er nu: na vaccinatie kun je het coronavirus niet meer overdragen

Goed nieuws: vaccinatie tegen corona beschermt niet enkel de ingeënte persoon zelf, maar voorkomt ook besmetting van anderen, blijkt uit een nieuwe studie van het Amerikaanse RIVM. Immunoloog Ger Rijkers spreekt van bijzonder goed nieuws.

Hoewel artsen en wetenschappers het al langer vermoeden, was tot nu toe niet aangetoond dat vaccinatie tegen corona iemand ook niet langer besmettelijk maakt. ,,Vaccinatie beschermt jou tegen ziekte door corona, maar we weten nog niet of iemand die gevaccineerd is toch het virus kan verspreiden”, schrijft het RIVM momenteel op de eigen website daarover.

https://www.ad.nl/binnenl(...)overdragen~a7cadeb1/

Apart hoor dat vaccins die supergoed onderzocht zijn, na korte tijd al niet blijken te werken zoals geadverteerd.
Iets met south park aflevering met kop in zand steken.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201853788
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 01:34 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Als iemand anno 2021 het woord covidvirus gebruikt, weet iedereen waar het over gaat, dus doe aub niet zo moeilijk.
Dat is jouw mening en geen feit.
pi_201854081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:43 schreef n__n het volgende:

[..]
Dat is jouw mening en geen feit.
Als ik zeg covidvirus, dan weet jij niet dat SARS-CoV-2 wordt bedoeld?
Welk virus veroorzaakt nog meer Covid?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201854315
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ik zeg covidvirus, dan weet jij niet dat SARS-CoV-2 wordt bedoeld?
Welk virus veroorzaakt nog meer Covid?
COVID-19 is de naam die ze bedacht hebben voor de verkoudheid die je van het coronavirus genaamd 'SARS-CoV-2' krijgt.
pi_201854434
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 23:11 schreef n__n het volgende:

[..]
COVID-19 is de naam die ze bedacht hebben voor de verkoudheid die je van het coronavirus genaamd 'SARS-CoV-2' krijgt.
Dus als ik het over het covidvirus heb, dan weet jij precies wat ik bedoel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201854557
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 23:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als ik het over het covidvirus heb, dan weet jij precies wat ik bedoel.
Omdat ik uiteraard weet wat 'COVID' is, maar dat maakt niet dat wat je zegt feitelijk klopt.
pi_201854621
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 23:33 schreef n__n het volgende:

[..]
Omdat ik uiteraard weet wat 'COVID' is, maar dat maakt niet dat wat je zegt feitelijk klopt.
Wat klopt er niet aan?
Het is een virus en hij veroorzaakt Covid-19.
Covidvirus.

Je hebt ook Influenzavirus, die veroorzaakt griep.
Griepvirus...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201854843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 22:43 schreef n__n het volgende:

[..]
Dat is jouw mening en geen feit.
Waar staat er een mening in mijn post?
pi_201857706
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 23:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat klopt er niet aan?
Het is een virus en hij veroorzaakt Covid-19.
Covidvirus.

Je hebt ook Influenzavirus, die veroorzaakt griep.
Griepvirus...
Van mij mag je de term gewoon gebruiken, het kan alleen wel zijn dat je nogal dom overkomt bij mensen die de terminologie wel begrijpen.
pi_201858061
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:25 schreef n__n het volgende:

[..]
Van mij mag je de term gewoon gebruiken, het kan alleen wel zijn dat je nogal dom overkomt bij mensen die de terminologie wel begrijpen.
De meeste mensen die de terminologie begrijpen zijn niet van die bijdehante lulletjes, dus ik denk dat dat wel meevalt.
pi_201859123
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 10:52 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
De meeste mensen die de terminologie begrijpen zijn niet van die bijdehante lulletjes, dus ik denk dat dat wel meevalt.
Ah, kun je het niet meer netjes houden? Ben je gefrustreerd over je ongelijk? :'(
pi_201859975
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:25 schreef n__n het volgende:

[..]
Ah, kun je het niet meer netjes houden? Ben je gefrustreerd over je ongelijk? :'(
Hoezo heeft hij ongelijk?
Het virus heet Sars-cov-2.

Dat bekt niet echt lekker. SARS-CoV-2-virus....

Andere naam...
Coronavirus?
Schept verwarring.
Nu zie je al in discussies dat het helemaal niet waar is dat coronavirussen niet bestonden voor eind 2019.,
Mensen die zwaaien met rapporten uit de jaren zestig over coronavirussen...

Verkoudhridsvirus?
Is helemaal een algemene term voor een aantal verschillende virussen die klachten aan de luchtwegen geven.

Blijft over: covidvirus...

Als genoeg mensen die naam gebruiken wordt hij vanzelf toegevoegd als officiële benaming aan de Nederlandse taal.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201863368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:25 schreef n__n het volgende:

[..]
Ah, kun je het niet meer netjes houden? Ben je gefrustreerd over je ongelijk? :'(
Waarover zou ik ongelijk hebben? Het enige wat ik heb gezegd is dat vrijwel iedereen wel weet waar je het over hebt als je 'covidvirus' zegt.
pi_201863634
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze onzin werd in april ook al verspreid, bleek dus niets van te kloppen:

Het bewijs is er nu: na vaccinatie kun je het coronavirus niet meer overdragen

Goed nieuws: vaccinatie tegen corona beschermt niet enkel de ingeënte persoon zelf, maar voorkomt ook besmetting van anderen, blijkt uit een nieuwe studie van het Amerikaanse RIVM. Immunoloog Ger Rijkers spreekt van bijzonder goed nieuws.

Hoewel artsen en wetenschappers het al langer vermoeden, was tot nu toe niet aangetoond dat vaccinatie tegen corona iemand ook niet langer besmettelijk maakt. ,,Vaccinatie beschermt jou tegen ziekte door corona, maar we weten nog niet of iemand die gevaccineerd is toch het virus kan verspreiden”, schrijft het RIVM momenteel op de eigen website daarover.

https://www.ad.nl/binnenl(...)overdragen~a7cadeb1/

Apart hoor dat vaccins die supergoed onderzocht zijn, na korte tijd al niet blijken te werken zoals geadverteerd.
David Bremmer 1 apr. 2021 Laatste update: 01-04-21, 17:40 :')

Vraag idd ff aan Israel of het klopt...
Facts don't care about your feelings
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:25:34 #73
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_201915938
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo moet stemmen zonder ID kunnen?
Dat heb ik nog nooit gehoord.
bron

quote:
Over the past decade, legislation requiring voters to show identification documents at the polls has become a hot topic. Beginning with Georgia and Indiana in 2005, many states have enacted laws requiring voters to show photo ID at the polls. Many others require at least a non-photo-bearing identification document, such as a utility bill, bank statement or paycheck.

However, not all states have followed this lead. In 15 states and DC, voters can cast a ballot in person on Election Day without showing an ID document. These states have "non-documentary" ID requirements, meaning voters must verify their identity in other ways, such as by signing an affidavit or poll book, or by providing personal information. In addition, all states have procedures for challenging voter eligibility.

Below are details on the statutory requirements for voter verification in states with non-documentary ID requirements.


Voters' Responsibilities
The three main types of non-documentary ID requirements that voters may be asked to satisfy are:

Affidavit: Some states, such as Iowa and Minnesota, ask voters to sign an affidavit asserting their eligibility to vote and/or awareness that falsely claiming eligibility is a criminal offense. Iowa includes the full text of its affidavit in statute. Other states provide partial texts or general guidelines.

Signature: In other states, voters must provide elections officials with a signature before casting a ballot. In most cases, this involves signing a poll book or voter registration list at the polls but there are some exceptions. For example, Oregon voters must sign the return envelope included with their mail-in ballots.

Biographical information: Voters may also be asked to provide personal information, either verbally or in writing, at the polls. In most cases, voters are asked to give their names and/or addresses. Maryland, New Mexico and (in certain circumstances) Minnesota, however, ask voters to provide full or partial birth dates.
These requirements are not mutually exclusive. Some states require voters to satisfy more than one. In New Mexico, voters must sign a signature roster and give their names and addresses both verbally and in writing.
Lees en huiver. Soms voldoet een handtekeing, die uiteraard niet gecontroleerd wordt, het laten zien van een bankafschrift, of gewoon je naam, adres en geboortedatum.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:34:40 #74
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_201915984
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik snap die fascinatie voor de Amerikaanse president niet.
Waarom moeten wij ons daarover druk maken?
Jij snapt de fascinatie niet?

Tussen 2016 en 2020 bleef men maar doorhoaxen over de toen zittende president. Men is er eigenlijk nooit over opgehouden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_201916110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:25 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
bron
[..]
Lees en huiver. Soms voldoet een handtekeing, die uiteraard niet gecontroleerd wordt, het laten zien van een bankafschrift, of gewoon je naam, adres en geboortedatum.
Ow,in het buitenland.
Ik dacht dat we het over Nederland hadden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')