Tirade.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:07 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Jeetje wat een slecht Nederlands. Leer eens schrijven man. En wat is een rant?
Ik kom net uit bet gerolt, gimmie a breek.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:07 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Jeetje wat een slecht Nederlands. Leer eens schrijven man. En wat is een rant?
Joh, als ik uit bed rol, ben ik direct fris.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kom net uit bet gerolt, gimmie a breek.
Is ook nog niet zo heel lang hip.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:42 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Ik kende het hele woord niet.
Omdat het hier stikt van triest volk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:06 schreef -Sigaartje het volgende:
Waarom tegenwoordig al dat geklaag over dikke mensen?
Er was hier zelfs iemand die erover klaagde dat mensen brillen dragen. Dan denk ik: heb je gebrek aan aandacht of zo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat het hier stikt van triest volk.
Dikke mensen bevuilen massaal het straatbeeld, dus ik begrijp het wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:06 schreef -Sigaartje het volgende:
Ja, let lekker op jezelf of zo. Gemekker allemaal.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:09 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Er was hier zelfs iemand die erover klaagde dat mensen brillen dragen. Dan denk ik: heb je gebrek aan aandacht of zo?
Omdat deze ons in de pandemie houden, die belanden in een IC bed ondanks dat ze 2 vaccins en boosters hebben gehad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:06 schreef -Sigaartje het volgende:
Yes, en vrouwen boven de 63kg komen er ook niet inquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil verplichte weegschalen bij de ingang van elk restaurant. Boven de 85 kilo kom je er niet in.
Klopt, mocht alleen door macdrive.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:05 schreef NightDancert het volgende:
Ts is boos dat hij bij de McDonalds is geweigerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |